6. מה הקטע בלהשיק אוטובוס זעיר זעיר זעיר או בעצם רכב פרטי? מעניין אבל לא יתפוס מים ממש אוטובוס שלומי | 29.04.15 (ל"ת)
5. רעיון מעולה, אבל 37 מיליון לא יחזיק אותם לאורך זמן לפי 500 נהגים עם שכר ממוצע של 60K$ בשנה, הם משלמים 30M$ בשנה רק לנהגים בעיר אחת. 300K נסיעות הכניסו 1.5M$ דולר בשנה. הם צריכים לגדול פי 20 מהר מאוד כדי שלא ייגמר להם הכסף. | 06.04.15 (ל"ת)
4. כל הכבוד,שיפור אפשרי תשלום מדורג לפי המרחק ,כמו במוניות שירות.יעזור לשורת הרווח. תל אביבי | 05.04.15 (ל"ת)
3. נחמד, אבל... מדובר בשירות אוטובוסים משודרג ובניגוד לאובר ה scalability של המיזם הזה הרבה יותר קשה בכל מקרה, מדובר בכמה חברה ישראלים שלקחו כסף מבן אדם ״נחמד״ כמו רומן אברמוביץ, אז למה לא אני | 05.04.15 (ל"ת)
ויה מתל אביב רוצה להתחרות באובר וגט טקסי
6 תגובות לכתיבת תגובה