אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שלוש וחצי שנים אחרי מחאת הקוטג': יצרניות המזון מתחילות לשלם על יוקר המחיה

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

24.
יצרניות מזון מפסידות כסף? חחח הצחקתם אותי
תעשו טובה, ישראלים טיפוסים לא יכולים לקנות אך ורק מה שבאמת הם צריכים, הם חייבים לקנות ולקנות. ואם הם קנו0000000.1 אחוז פחות משנה שעברה זה לא אומר שהיצרניות המזון מפסידות סכומים אדירים של כסף! המנכ"לים ממשיכים להרוויח מיליונים ואנחנו הפראיירים ממשיכים לקנות מוצרים שעולים פי 2 מאירופה! (להתחשב בעובדה שהמשכורות שלנו נמוכות הרבה יותר)
קייט | 06.04.15
18.
תפסיקו להאשים את הממשלה, היצרנים והקימעונאים
פשוט אל תקנו מה והיכן שיקר. הקיבוצים מכרו את תנובה בעבור בצע כסף ותרמו ליוקר המחיה. גונבים אותנו ואתם ממשיכים לקנות מה שיקר. לחם אחיד בפיקוח, עולה 4 ש"ח, אותו לחם בדיוק, פרוס ובשקית עולה 7 ש"ח. תפסיקו להיות טמבלים ובכיינים.
קובי | 06.04.15
12.
זעקת הקוזק הנגזל. הם עדיין כולם מאוד יקרים. גם רמי לוי.
באירופה ואפילו בריטניה, שלא נדבר על ארה"ב הכל עולה חצי ולעיתים שליש. והם מרויחים הרבה יותר. הרשתות פה מעלות במאות אחוזים. פשוט הצטמצמו להם קצת הרווחים החזיריים. צריך להחרים עד שיורידו באמת מחירים או עד שיפשטו רגל ורשתות לאוקוסט אמיתיות יפתחו עוד סניפים ובעיר.
העם | 06.04.15
11.
הציבור לא שם לב לדילול בתוך המוצר או בהקטנת כמויות .הקוטג' של תנובה ממש מיימי,הקוטג' של טרה
עשוי מחומר בלתי מזוהה שאינו דומה בטעמו לקוטג' הטעים שהיה לטרה בעבר ! נוזל הכביסה "פרסיל" נעשה דליל וכן נוזל הכלים "פיירי". כל תכולת חבילות הממתקים קטנה והצטמצמה ,החלב הוא כבר מזמן מים לבנים.באריזת העופות שמים הרבה עור ושומנים -לאחר הניקוי -חצי מהתכולה נזרקת לפח ובאריזות הקפואות הם שמים מים כדי שהמשקל יעלה ...וכך מרמים אותנו בכל מוצר והציבור ממשיך הלאה ...
מפוקחת | 06.04.15
10.
איזה חדשות נפלאות :)
אני מקווה שכל רשתות המזון, תנובה, שטראוס, אסם, עלית ושאר חברות שעשקו אותנו בעשור האחרון, אם בגלל שהן מונופול ואם בגלל שבא להן, יקרסו בשאון. ובדומה לעץ ענקי וזקן שקורס בשאון, איבים רכים שפתאום מקבלים אור מהשמש, יוכלו לצמוח ולהחליף את הגזע הישן והזקן שלו.
יואב | 06.04.15
8.
השאלה,מה חושבות החברות ומהו הרווח האמיתי והמתאים שאמור להיות?
נכון לאחר המחאה ,הרווח של רשתות המזון אכן ירד, ואולי בגלל שהם הרוויחו הון עתק ע"ח הלקוחות,, והרוח שלהם היה גבוה מאוד, שהם התרגלו לרווח כזה, שפשוט לא תואם את יוקר המחיה, שעלה, ולא רק במוצרי המזון, כמו המיסים הגבוהים שביבי הלביש עלינו, כמו מחירי הדיור, שלמי שאין דירה וחייב לשלם שכירות , (היא עולה לו אפילו כמחצית משכרו, )על התשלום של חינוך הילדים או לשליחתם לגן ,(בכדי להרוויח קצת כסף להשלמת הפרנסה בבית,) לגבי המונופולים הגדולים, הם פשוט התרגלו להון שנתי עולה, וגדול, וכרגע כאשר המצב הוא הפוך, כאשר לקוחות חושבים פעמיים, מה לקנות, מותג,יקר (כמו של המונופולים היחידים במדינה) או זול יותר, הם חושבים שהרווח צריך להשאר על כנו, ודרך אגב ,למרות שרווח שרמי לוי ספג בשנה האחרונה, למרות זאת הוא היחידי שלא מתלונן על כך, ואומר שגם זה רווח שנתי הגון,
שימי | 06.04.15
5.
הצעת יעול לסופרסל
אני מציע לקצץ 15% משכר הקופאיות, להוריד קופאית מכל משמרת. ככה יהיה לנו יותר כייף לקנות מול פנים של מישהי ממורמרת! אחרי שנעמוד בתור של 5 קונים . רק אל תיגעו ב50 מנהלים, 80 סגני מנהלים, מנהלי תפעול ושאר מוצצי הדם - הם חייבים לקבל מענק התיעלות חצי שנתי !
אביגדור | 06.04.15
4.
לא מחאה ולא צרכנים חכמים, אלא מיתון
יקפצו כמובן החכמולוגים ויגידו שנתב"ג מפוצץ וכו'. אני מאמין שאותם חכמולוגים יושבים על עבודה עם קביעות, על נכס מניב או על פנסיה תקציבית. יתכן שהם נהנים מהזינוק בשוק ההון והנדל"ן ובטוחים שכולם כמוהם. אכן אחוז מסוים מהאוכלוסיה עושה חיל, קונה מכוניות ומוצרי יוקרה. אבל רוב הציבור הולך ושוקע מבחינה כלכלית. עובדים במשכורות נמוכות שנתח עצום ממנו (מהגבוהים בעולם) הולך על סעיף הדיור. ומאחר ומדובר באנשים שבכל מקרה לא טסו לחו"ל לעיתים מזומנות, לא קנו מכוניות חדשות ולא ישבו בבתי קפה, אין השפעה על תחומים אלו. אבל הם כן קונים מזון.
אזרח | 06.04.15
3.
אני ורבים מחברי לא קונים תנובה בכלל עד היום
אני מעדיף בכוונה מותגים קטנים - זו נקראת צרכנות חכמה. יש עוד כמוני, וכמה שיהיו יותר כך נוריד את המחירים בעצמנו, בלי שום טובות מהממשלה. נכון שלפיד עשה כמה מהלכים טובים, אבל כולנו יודעים איך שמו לו מקלות בגלגלים, ואלה בדיוק מי שיושבים בממשלה היום. הדרך היחידה שלנו היא להמשיך ולהעדיף מותגים קטנים - לתת בראש לגדולים ולפתח מקומות עבודה כאן, במקום לקרוא על "שכר הבכירים".
המחאה לא נגמרה | 06.04.15
1.
שופרסל
שופרסל מתכננת צמצום מבצעים,מתכננת ניצול יעיל יותר של שטחי מסחר וכו' וכו',אולם היא לא מנסה לגעת בשתי הבעיות העיקריות שלה:הראשונה :תדמית של מחירים יקרים ושירות גרוע הגורמים לבריחת לקוחות.רמי לוי עם כל הכבוד אינו זול יותר בפירות וירקות ,במוצרי בשר,חלב,קפה וכד' אבל מצליח באמצעות מבצעים ממוקדים המדברים לליבם של אזרחי ישראל כמו עוף בשקל וכדומה. הבעייה השנייה היא יותר מידי מנהלים בכירים עם משכורות שאינן קשורות לביצועיי הרשת. המבצעים בשופרסל הם בד"כ מבצעים בדברים שבהם מתח הרווחים עצום (כמו משחות שיניים או מוצרים במחלקה האורגנית) ואינם מושכים את העליי ההכסות הממוצעות ומטה לקנות ברשת
מאיר | 06.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת