אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ראש עיריית רמת גן מאיים לעתור נגד עבודות הרכבת הקלה

42 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

34.
תושבי רחוב אבא הלל - היכנסו!!
הגיע הזמן שאולי נעמוד כולנו יחד כנגד הביזיון שהתרחש בשנה האחרונה. גם סבלנו משיפוצים רועשים עד השעות הקטנות וגם קיצצו מאות חניות במצטבר (הרחיבו תחנות אוטובוס למימדים עצומים, הפכו חניות של אפור לאדום לבן ולא סיפקו פתרון מתאים לאותם בתים שאין להם חניה (כמו חניון לדוגמא). אני מקבל בממוצע דו"ח חניה אחת לחודשיים ולא מסכימים לבטל אותו. אני לא מקבל את הדו"ח כתוצאה מעצלנות, אלא פשוט אין חניות ואין פתרונות למצב. הגיע הזמן שאולי יחשבו טיפה על תושבי רמת גן יחד עם שיפור התשתיות. ישראל זינגר, כאחד שבחר בך, הייתי מצפה לפתרון בנושא. לא צריך לקצץ חניות בכוח ויש בני אדם שעומדים מאחורי שיפור התשתיות. אנחנו עדיין לא מנהטן.
נמאססס | 06.04.15
24.
איזה 6 שנים ואיזה נעליים ? זה ייקח לנת"ע 12 שנים לפחות
קחו בחשבון שנת"ע הוקמה ע"י הממשלה לפני בדיוק 20 שנה. ומה עשתה כל השנים האלו ? כלום. אז אם לעשות כלום לקח להם 20 שנה אז הביצוע בפועל של הפרויקט יהיה ארוך מאד מאד מאד. כל עוד יש שם מינויים פוליטיים של עסקנים - העסק הזה לא יזוז קדימה.
יניב | 06.04.15
15.
לבחון האם ראש העיר מקבל שוחד, לא יתכן שהוא לא רואה מטר קדימה
או שפוחד שראש העיר הבא יחנוך את הקו במקומו ולכן רוצה שהמהלך יקח רק שנה כדי שיוכל לקחת את הקרדיט ולתקוע את עם ישראל עם בכיה לדורות. כל קטע של הרכבת שיהיה עילי יהיה אסון ובזבוז כספי משלם המיסים, הכל חייב להיות מתחת לאדמה, נקודה.
 | 06.04.15
14.
Why it should be underground..
I write in english so most of the retards won't read :) I just came to conclusion few weeks ago that the state of Israel will probably be a target of unconventional weapon attack in the next 5-20 years. why? look at hizballa at the north and hamas at gaza. they built underground cities to protect themselves not only from our missiles but also to survive the big war that they plan for many years to erase Israel!!! It's so obvious they plan it, you really have to be blind not to see it. Every war we "win" we actualy loose because they learned to use the death of innocent palestinians kids as their primery weapon. with us known for killing "innocent kids", the muslim world is more then ready to erase Israel. They just wait for the right moment... Maybe I'm crazy but building the underground train in a way that will be able to cointain and transfer many people in case of catastrophy is a metter of national security not less then it is a metter of having an efficient transportation system There are solutions for everything, you just need to be prepared
ממ | 06.04.15
12.
מדינת עולם שלישי
באיזו מדינה מודרנית כיום אין רכבת תחתית או קלה? גם במקומות שאנחנו מזלזלים בהם ומחשיבים ללא מפותחים, יש יותר התפתחות בתחבורה מאשר בישראל. אני כל כך לא מתגעגע לתחבורה הנוראית של ישראל, בהשוואה לתחבורה פה בגרמניה, כנראה התחבורה היעילה והטובה בעולם, אני מקבל כאב ראש מהמחשבה על ההמתנה הארוכה לאוטובוסים שתמיד מאחרים, ואי אפשר באמת לדעת מתי יגיעו, אין תיאום בין אמצעי התחבורה, ובשביל להגיע ממקום למקום במרחקים זעומים (איזור המרכז) נוסעים לפעמים שעתיים ויותר. זה פשוט מגוחך. אם מדינת ישראל רוצה להתקדם לעולם המודרני (בכל זאת, בלונדון הרכבת התחתית הראשונה הושקה ב1863), היא חייבת להצטרף למדינות העולם המודרני שבהן יש רכבות תחתיות, דוגמאת: ארמניה, אלג׳יר, בולגריה, קולומביה, מצרים, הונגריה, צפון קוריאה, מקסיקו, פרו, תאילנד, אוקראינה, ונצואלה, והרשימה עוד מתארכת. איך מדינה שתופסת את עצמה ככזו מודרנית ומתקדמת נמצאת מאחורי כל המדינות החלשות ברשימה הזו? ההבדל בין התפיסה למציאות גדול מאוד. בקיצור, הגיע הזמן להציב פרויקטים ברמה הלאומית ולבעוט בראשי עיר פישרים שלא מסוגלים להסתכל קדימה ולהבין את חשיבות הפרויקטים הללו. היכולת להגיע ממקום למקום בצורה מהירה משפיעה בצורה בלתי רגילה על איכות החיים. אי אפשר לחיות באמת במקום שחייבים להחזיק בו רכב בשביל להגיע למקומות בצורה נורמלית. עוד עניין שמאוד מפריע בישראל הוא נושא התחבורה הציבורית בסופי השבוע, איך ייתכן שמדינה משאירה את אזרחיה ללא תחבורה ציבורית במשך יום וחצי בשבוע? מצידי שיעסיקו גויים של שבת בסופי שבוע ויפעילו תחבורה בערים הלא דתיות. כמובן שיש עוד דברים כמו ריבוי חברות תחבורה פרטיות שלא מסונכרנות אחת עם השניה, מנוי חופשי חודשי שעובד רק בחלק מהחברות למרות שכולן אמורות לכבד אותו, אבל משרד התחבורה לא עושה כלום לגבי זה כבר שנים. בקיצור, המרחק בין התחבורה בישראל למודרניזם הוא מרחק של השקעה גדולה בתשתיות מבחינה כספית ומבחינת זמנים. בהצלחה, ניפגש ב2020, מקווה מאוד שדברים יתקדמו עד אז.
ישראלי בגרמניה | 06.04.15
8.
קצת ראיה קדימה, בחיי
אני גרה קרוב מאוד לז'בוטינסקי וברור שאלו יהיו שש שנים סיוטיות, אבל זה ממש ברור שעדיפה רכבת תחתית -בנוסף- לתשתית הקיימת, ולא לקחת את הרחוב הכי עמוס באזור ועוד להוסיף עליו מסילה. זה שתהיה רכבת קלה תפחית בעיקר מעומס האוטובוסים, זה לא שישר ייעלמו כל המכוניות הפרטיות.
נעמה | 05.04.15
3.
מספיק עם הפרובינציאליות הזו!
כל ראש עיר, כל ראש מועצה אזורית ומקומית, שנבחר לכמה שנים יכול לשנות, לעצור ולעכב תוכניות לאומיות של שנים. פרוייקט בסדר גודל כזה של רכבת תחתית\קלה שנעשה בכמה עיריות שונות בכרך של 3 מליון תושבים הוא פרוייקט לאומי. חד משמעית. כל הפרובינציאליות הזו של "הצד הזה של הרחוב הוא בעיר X והצד השני בעיר Y" רק מעכב פרוייקטים. הגיע הזמן שמישהו בממשלה יתפוס במושכות של הפרוייקט הזה ויפסיק את ההתערבות הזו של כל ראש עיר. באמת נמאס! כל כביש בארץ, כל מסילה או כל דבר אחר מתעכב שנים בגלל "ועדות מקומיות". זה עובד אולי בארה"ב, שם כל עיר זה עולם בפני עצמו, אבל לא צריך להתקיים בישראל שניתן לחצות את כולה בפחות מ-7 שעות נסיעה, ורוב האוכלוסיה מרוכזת באיזור של מטר-וחצי מבחינת השוואה למטרופולינים אחרים בעולם.
יגאל | 05.04.15
1.
נו באמת...
במדינת היהודים רעש מהומה, רוצים לעשות רכבת תחתית מעל פני האדמה חלם!!! תנו להם לחפור בשקט מתחת לרחוב הנוראי שלכם! לא מספיק אי אפשר להכניס שם קיסם אתה רוצה עוד לעשות תוואי לרכבת על ברחוב?! חלם!!! לא עדיף "לסבול" שש שנים ואחרי זה להתפאר ברכבת תחתית אמתית שתקל על עומסי התנועה ותשפר את חיי התושבים?! או שאולי עוד שש שנים אולי לא תהיה ראש עיר ולא תוכל לקחת קרדיט על הפרויקט?! מה נסגר איתך בנאדם?! תן לעשות רכבת תחתית, במצרים יש אפילו!!!
עמרי | 05.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת