אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הדרך להגבלת הריגול הממשלתי עוברת בתחתונים שלך

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
כמה דברים שדילגת עליהם - ורלוונטיים מאוד
1. לשפר רכב זה בעצם אסור בחוק בדי הרבה מדינות, ומוגבל באחרות. אחד השיפורים הטובים ביותר למשל הוא להעיף את הממיר הקטליטי הכבד והחונק-אתה באמת חושב שזה משהו שמדינות צריכות לתמוך בו? אז למה התעסקות חובבנית עם התוכנה היא כן דבר טוב? 2. לגבי הזוועות בסוריה, כן זה נורא מה שקורה שם, אבל כל קישור בצורה כלשהי לישראל מיד יהפוך את המקושר למטרה מועדפת ע"י כולם שם-וזאת לא ממש עזרה, אז הדבר הכי טוב שישראל יכולה לעשות כדי לעזור להם שם זה - להתאלם (למרות שאנחנו נותנים הרבה סיוע הומניטרי שם אבל שומרים את זה בשקט ככל האפשר).
אבי | 12.04.15
5.
ג'ובס לא היה ממציא שיטת רישוי התוכנה. כל חברות התוכנה שהיו אז עבדו בצורה הזו
מן הסתם כי אין דבר קל יותר מלהעתיק תוכנה או להנדס לאחור (קומפאק עשתה מזה הון, כשיצרה כך את תואם IBM הראשון). אבל מעבר לכך בהיי-טק זכויות המשתמש הן הנמוכות ביותר שישנן, בהשוואה לתעשיות אחרות.
גד | 10.04.15
1.
הבעייתיות בתוכנת הרכב
לא הגיוני שכל דיכפין ישחק בתוכנה כי היא אכן יכולה להרוג אם לא תעבור בדיקות מקיפות. מצד שני לא הגיוני שחברה המחזיקה בצי משאיות תחוייב לקנות אגזוז יקר עבורן יותר בגלל שרק הוא המתאים לתוכנת הרכב, בעוד שתיקון קל בקוד היה מאפשר קניית אגזוז אחר. על כן הפתרון היחידי הוא לקבוע סטנדרטים לקוד, להפוך את שכבותיו העליונות לפתוחות, להסמיך מכונים לבדיקתו ולכונונו, ולחייב גם הכנסת אפשרויות לכונונו. בקיצור - להפקיע את העיסוק בקוד מהאקרים מחוצ'קנים טרוטי עיניים וכן ממאורות ריגול אפופי עשן. דוגמאות לחקיקה דומה הן יוזמות איחוד התקנים ויוזמת שמירת התחרות החופשית - שתיהן של האיחוד האירופאי. אלא מי!
קריאה לסטנדרטיזציה | 07.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת