אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הישראלים מחפשים ומשווים במובייל, אך עדיין קונים בחנויות

4 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
לפחות אצלי החשש הוא לא מאבטחה או מסך קטן....
הסיפור בישראל 2015 הוא אחר לגמרי (בלי לרמוז על שום עסק .. כמה "חסמים" שגורמים לי למעט ברכישות אונליין בישראל: 1. אי עמידה בזמנים .. שלם וחכה ... נהיה בקשר .. אין במלאי ... איך בארה"ב הגדולה אפשר לתאם לוגיסטית אספקה תוך 24 שעות ובגוש דן הקטנטן אי איפשר לספק בתוך יום ? 2. איסוף עצמי במחסנים שנמצאים בסוף העולם שמאלה. 3. הרשמה מייגעת .. המון פרטים אישיים.. מיילים , תעודות זהות ... אפילו כדי להזמין פיצה ? למה אני צריך להיות חבר מועדון או להרשם באתר ? תנו לי לשלם באשראי או פייפאל בלי יותר מידי בלגנים - ואשרו אספקה רק אחרי שהתשלום אושר. אפשרו קנייה מזדמנת ...לא כל אחד רוצה להרשם, להיות חבר .. לקבל מיילים על מבצעים ובסוף לגלות שפרצו לאיזה מאגר והפרטים שלו דלפו. 4. לתאם קבלה עם שליחים ... איכשהו זה לא עובד כמו באמריקה ... בקיצור - לפחות בשבילי .. זה לא המסך, זו לא האבטחה. בהרבה מקרים יותר מהר ויעיל פשוט ללכת לחנות ולקנות.. במקום לקבל מפח נפש ועצבים. כמו שכתבתי.. אפילו לגבי פיצה .. יותר מהיר להתקשר מאשר להרשם ... למלא המון פרטים לא חשובים ... יש כמה יוצאים מן הכלל אבל בשביל שלא יגידו שאני "מטעם" לא אפרט ... בשביל שתהיה מהפכה - צריך לשפר את אמינות התהליך.
ת | 08.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת