אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה בוחן אמצעים לריסון מהירות הנסיעה בכבישים

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
אמצעי לריסון שר גס, דורסני ואלים ולא מקצועי יש?
יש אמצעי ריסון לשרים כולשים ועתירי שובע? שרים שטורקים את הטלפון לאם שכולה בכביש שבו מעל ל-21 הרוגים בכלל כשל תכנוני? שרים שמחפשים לחנוך סרטים בפרוייקטים בזבזניים ( רכבת לבית שאן ולאילת) במקום לדאוג לתחבורה ציבורית בסיסית כמו בכל העולם המתוקן? ובעיקר, שרים שכל הציבור כבר מאס בהם והם חיים מדילים פוליטיים של עסקני המרכז?
דוה ןיבור בהפוכה | 14.04.15
7.
ריסון מהירות? בוא נסתכל על מה שקורה בעולם
גרמניה - אין הגבלת מהירות בחלק מהכבישים. ארה"ב - 140 קמ"ש בחלק מהכבישים אוסטריה, צ'כיה, קרואטיה, דנמרק, ליטא, לוקסמבורג, רומניה, סלובקיה וסלובניה - 130 קמ"ש בכבישים מהירים ואף מהר יותר אז... בוא לא נקרא לזה "ריסון מהירות". השם האמיתי הוא "הטלת מס". תבואו ותגידו לנו: אתם תשלמו לנו המון כסף בקנסות והכסף הזה לא ילך לשיפור תשתית. תזכרו דבר אחד: בכל מקום שיש מכונית יהיה גם תאונות. רק תשתית טובה תקטין את הסיכון למקסימום. מה שטוב לכל העולם המערבי - חייב להגיע גם לישראל. אם בשנת 2015 נוסעים בקטע שבין ראש פינה לבין צומת גולני בנתיב אחד (1 !!!) - זה אומר דרשני.
דני | 13.04.15
6.
רק בעייה אחת יש עם זה - אנשים, לאט לאט, מתעלמים מכל רעשי הרקע הללו
כמו שלמדו להתעלם מפרסומות באתרי אינטרנט. כמו שלמדו להעביר ערוצים בזמן שידור הפרסומות. כמו שלמדו להתעלם משלטי החוצות. כך, לאורך זמן, ייתעלמו גם מכל השילוט המרצד. לכן - כל המחקר הזה לא יהיה שווה כלום. מחקר שייערך על תקופה קצרה, כשהשילוט המרצד הוא עוד דבר חדש, שהמוח עוד לא למד לסנן.
 | 12.04.15
3.
אני רוצה כותרת אחרת !!
"משרד התחבורה ישקיע מליונים בניסוי קווי אוטובוסים חדשים לאיזורי תעשיה" "משרד התחבורה מתכונן להפעלת הרכבת והאוטובוסים בסופי השבוע" "משרד התחבורה יקצה עשרות מליונים לשדרוג תחנות אוטובוס ובניית גגות" "משרד התחבורה מביא לאישור האוצר תוכנית מקיפה לסלילת שבילים לרוכבי אופניים" "משרד התחבורה פועל להורדת מחירי הביטוח של כלים דו"ג" " משרד התחבורה יצא במכרז להוספת מסילה שלישית במסילת החוף והפעלת המסילה המזרחית" "שר התחבורה גוזר את הסרט בהפעלת הרכבת התחתית בת"א שנתיים לפני התכנון עקב הקצאת משאבים נוספים ופתרון הבעיות הבירוקרטיות הרבות" "משרד התחבורה עשה משהו, כל דבר, אפילו קצת, טיפ-טיפה, טיפונת, כדי שיהיה לנו טוב יותר להחליף את הרכב המגושם, הפוקק והמזהם, ולא בלנסות להכריח אותנו לעשות את זה ולעבור לחלופות לא מפותחות". נמאס מהחשיבה הזו של איך לחלוב את הציבור כל הזמן. למה כל שר חייב לטרוח ולהזכיר לנו שאנחנו חיים במדינה מודרנית עם ראש פרימיטיבי?
יגאל | 12.04.15
2.
האמצעי היעיל היותר להתאים את משרד התחבורה ל2015
כבישים מצוינים , מכוניות מצויינות ומשרד התחבורה נתקע עם מהירויות מותרות של שנות ה- 70. 130-140 קמ"ש בכביש פתוח ורחב זו מהירות נמוכה . 60 או 50 קמ"ש בציר עירוני ראשי זו בדיחה . אם כולם היו נוסעים כאן לפי החוק תעבורת הכבישים היתה חצי . המשמעות : הכבישים כלל לא היו מעבירים את נפח התנועה - אנשים כלל לא היו מגיעים לעבודה . הפתרון תאמו את חוקי המהירות למציאות , תשקיעו בתחבורה ציבורית ובאכיפה בלתי מתפשרת על עבירות קשות .
דן,  | 12.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת