אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

משרד התחבורה: אם ר"ג תעכב עבודות הרכבת הקלה, ההשלכות יהיו דרמטיות

78 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

74.
זינגר מחפש לרכב על סיפור כדי להשכיח
בדיוק כמו במכתב ששלח לקבוצת הכדורגל ברצלונה בנושא החסות ומדינה שלמה צחקה עליו. יועץ התקשורת שלו עם עצות אחיתופל- נותן לראש להתעסק בדברים שיגרמו לו נזקים עתידיים. מר זינגר- שחרר... אתה לא יכול לנהל חברה קטנה... בוודאי שלא עיר שלמה
אביהו | 14.04.15
73.
ר"ג עיר מגעילה ומוזנחת, השקעת העיריה אפסית בנקיון
עיריה מושחתת עם המון מאעכרים שדואגים שהעיר תעמוד במקום. העיריה גם מוסיפה עכשיו המון יחידות דיור בפרויקטים של תמ"א בכל העיר - אבל לא דואגת להרחבת כבישים חניות וכיתות לימוד. בקיצור מי שמבין עניין רואה לאן נושבת הרוח, בקרוב ר"ג הולכת להיות עיר בלתי נסבלת למגורים. ממליץ לאנשים להתרחק מהעיר הזאת כמו מאש.
תושב ר"ג | 14.04.15
68.
עדיף תת קרקעי ברמת גן
מצדי שכל התוואי יהיה קרקעי כך הרכבת תגיע יותר מהר ולא תתקע בפקק או כל עיכוב כלשהו אבל זה יותר יקר אז שלפחות יהיה חלק תת קרקעי אינני מבין את התנגדותו של מר זינגר לתוואי תת קרקעי משום שברמת גן יש פקקים לעיתים תכופות וזה יפתור חלק מהבעיה במיוחד בחגים או לקראת ערב חג כשהאוטובוסים מפוצצים ויש עיכובים בהגעתם
עידו | 13.04.15
66.
בכל העולם
תחבורתית זינגר צודק לגמרי! בכל העולם הרכבות הקלות הן מעל האדמה. השירות טוב יותר והתנועה זורמת. הדרישה ההזויה לרכבת מטרו תת קרקעית בתא שהתחילה כי מוסדות התכנון ועולה למדינה מיליארדים, היא פשוט שערורייתית. עכשיו נשאלת השאלה האם בתכנית של הקו האדום יש הוראות מפורשות לתת קרקעי או שיש גמישות ואז למעשה השינוי הוא רק בתכנון ההנדסי ובביצוע.
ורד | 13.04.15
60.
בירוקטיה בלתי נגמרת
אי אפשר לקדם שום תוכנית תחבורתית במצב הקיים, הגיע הזמן לאחד רשויות בגוש דן ולחוקק חוק מאפשר למדינה לפעול בזירוז מתן הליכים ואישורים בכל הקשור בפרויקטים של תשתיות ותחבורה למען שיפור תנאי החיים. מר זינגר היקר אם היה אכפת לך מתושבי העיר שלך, הייתי יודע שרכבת קלה עלית לא תתרום בשום דרך שהיא ורק תהפוך את הרחוב העמוס ממילא לעמוס עוד יותר ובכך ימחקו כל יתרונותיה.
תושב רמת גן | 13.04.15
35.
זינגר על תרופות קשות? דרישה הזויה ומטומטמת ביותר!
מאיפה הוא שלף אתה דרישה הזויה הזו? הקו התחתי הוא הפתרון האידאלי לתחבורה מהירה ולא הרצון להיטבי עם כמה מאות חנויות עלובות ששוכנות לאורך הרחוב המזעזע הזה יותר טוב שתתעסק בשיפור צורת העיר שהוזנחה כל כך ולא תסתבך בפלילים
שביט | 13.04.15
32.
זינגר תסתובב בעיר אם תוכל תתחיל לראות את ההזנחה
זה מה שזינגר חושב מתא המעצר (לפי התמונה). ממתי הוא מסתובב בעיר? מה איכפת לו מרחוה הרצל? מה איכפת לו מנקיון העיר? עגלות מיחזור מלאות גורמות יותר נזק סביבתי ותברואתי כי לא מרוקנים. צריך כל פעם להתקשר. גמרו תשתיות ברחוב בן אליעזר סגרו כביש, עכשיו פותחים את הכביש, צריך לתת כסף לקבלן אחר.
ניהול מהמעצר | 13.04.15
26.
התנהלות העיריה
העיריה וברשות ראש העיר הנכבד מר זינגר מחפש לעשות כותרות במקום לטפל בעשרות בעיות בעיר , החל מלכלוך בכל רחבי העיר וכלה בבעיות חניה חמורות ביותר. בונים מגדלים, מקימים תאטרון בלב העיר ללא חניה ראויה . כל אירוע בתאטרון רמת גן ו/או בבית צבי אינו מאפשר לתושבים למצוא חניה בעת הגיעם לביתם. עד מתי?
תושבת מאוכזבת  | 13.04.15
25.
צריך לשנות גישה
לפי דעתי צריך לעשות תוכנית חירום לגבי רחוב זבוטינסקי ברמת גן ובבני ברק בה הורסים את כח הבניינים ובמקומם בונים בניינים חדשים עם 6 קומות חנייה וחנויות מרווחות יותר. ועם דרך חדשה לספקים לחנויות. ומתחתיהם חניונים ומתחת לחניונים רכבת תחתית. כאשר הבעלים של החנויות והדירות יקבלו פיצוי אחיד לתקופה שבה זה בבנייה. ולקבוע שלא שואלים לא את הבעלים ולא את הרשות המקומית. כל אזור המרכז נמצא במצוקה גם של דיור וגם של תחבורה ושני הדברים קשורים אחד לשני.
אלדר | 13.04.15
24.
פרויקט לאומי לככ תושבי ישראל- זינגר תתבגר!!
אני לא מבין למה רה״ע צד בעניין הרי זה פרויקט לאומי, כמו שלא יעלה על הדעת שרה״ע ת״א יתנגד לנתיבי איילון, או רה״ע לוד יתנגד להרחבת שדה התעופה כך רה״ע ר״ג לא יכול להתנגד לפרויקט רכבת תחתית שייטיב אם כלל תושבי ישראל . כשקראתי לא האמנתי שזה אמיתי והייתי ממליץ למר זינגר שאם הוא באמת דואג לתושבי ר״ג שיפרוש!!! נ.ב ויפה שעה אחת קודם
אליהו | 13.04.15
8.
רכבת קלה
ראש העיר הנוכחי יותר טוב היה עם היה מתעסק בחינוך אולי בזה הוא מבין ויעזוב את נושא הרכבת הקלה כי חכמים ממנו קבעו שזה יותר טוב לעיר מה גם שללא רכבת תחתית ז'בוטינסקי פקוק מה הוא רוצה שהתושבים יסבלו עוד יותר ומה בזמן העבודות לא ניתן יהיה בכלל לנסוע עם הרכבת תיסע מתחת לאדמה זה יטהיה מהיר יותר ללא הפרעה לתנוע לאורך הציר וגם בזמן העבודות לא נרגיש בכלל שמשהוא קורא .
משה | 13.04.15
4.
משרד התחבורה חפשו במקום אחר
ברמת גן הכל קומבינות. תשלחו מישהו שיבדוק ותמצאו את הסיבה במקום אחר. רק לא מזמן,כשזינגר כבר ראש עיר, קיבלה ענבל אור תוספת זכויות בנייה למגדל בז׳בוטינסקי ליד גן דוד המלך כי אושרה בניית תחנה לרכבת התחתית שתמוקם מתחת לכביש. אז מה קרה מאז?
יוסי פרן | 13.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת