אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרובע המתוכנן יכניס לת”א חצי מיליארד שקל

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
מה קורה פה, כל המדינה "יוקרתית"? עוד דרך לקבלנים להתעשר מהר?
דופקים אותנו ואנחנו מבקשים עוד??? שיבנו דירות רגילות במחירים שפויים ואנחנו כבר נדאג ל"יוקרתיות" שלהן. קודם שיהיה היכן להניח את הראש לנו ולילדינו במחירים שפויים ל"קישוטים" אנחנו כבר נדאג בעצמנו!!! נו באמת, חברות הבנייה כנראה אוהבות מאוד את המילה "יוקרה" שממלא ומנפחת את הכיסים שלהם. כל המדינה עכשיו בניית "וקרה" של דחפורים ומנופים שמתנשאים לשמיים לבנות לנו עוד ועוד מגדלי "יוקרה" ומלאים את השטח בעוד ועוד בטון חסר חיים. אפילו בניין ערים לא פועל כהלכה ורשיונות מונפקים לפי הכסף שנכנס לקופת העיריה. רק תראו את המפלצות שזרועות בשטח ב
ווששההוהריה מרויחה יותר מסים! | 20.04.15
14.
את החצי מיליארד הזה צריך להשקיע ברכבת תחתית
לא צריך להעלות על הכביש עוד רכבת עילית שתתווסף לעומס ותרעיש לנו את החיים עם צלצולים. הגיע הזמן לחשוב ברצינות על רכבת תחתית. במשך שנים אפשר היה לרשת את המדינה עם זה והחיים כאן היו משתנים לגמרי ולא היו לנו "פריפריות" מפגרות כי המרחקים לא כאלה גדולים ואנשים היו יכולים לעבוד ולגור בכל מקום ולהתנייע מהר ובקלות לעבודה והביתה. למה מקשים עלינו את החיים? הסינים יכולים להקים לנו את המערכים של תחבורה בקלי קלות ומהירות מבלי לגרום לנו סבל של חברות ישראליות שחופרות מדרכות וכבישים בקצב של עולם שלישי . למשל - כבר מספר שבועות שחפרו לנו קטע ברח' גורדון ועד היום לא סיימו אותו ובקושי רואים שם את הפועלים זזים. כשהייתי באחת החופשות ברומא חפרו כביש ראשי ברח' נציונאלה ותוך יומיים העבודה הושלמה. אתם רואים את קורה עם חברות ישראליות ופועלים שמגיעים מכל חור מהכפרים הערביים או מהשטחים??? באמת מספיק להתעלל בנו התושבים והאזרחים ולדאוג לנו לחיים ראויים ולתחבורה הולמת כדי לאפשר חיים כנדרש בכל מדינה מודרנית. במקום לטפל כנדרש אנחנו מקבלים חסימות כבישים, פקחים וקנסות חנייה שמעשירים את קופת העיריה שהיא כבור שאין לו תחתית ושכנראה המצב הזה מתאים להם. והאופניים ברחובות הבלתי מתאימים והצרים של העיר שמציקים להולכי הרגל, אינם אלא זריית חול פאתטית בעיניים של התושבים!
יש כבר חנק בכבישים | 20.04.15
13.
אופטימי ופסימי
גם פסימי וגם אופטימי.הרבה מים כנראה עוד יעברו הרבה מים בנהר עד שאני ובעלי קרקע נוספים נראה משהו מזה...בטוח שהיוקר יחגוג וכולם יחגגו לפני הבעלי קרקע . גם 4-5 שנים זה הרבה לשטח כזה..לחשוב שעוד יש אח"כ לבנות בקיצור יש עוד כמה שנים טובות לעבור .מטריד ומציק
בעל קרקע נוסף | 19.04.15
12.
למדינות עולם 3 יש רכבת תחתית - לישראל אין!
איפה כל כספי המיסים ששולמו לעיריה במשך עשרות שנים? מדוע עד עכשיו לא הצליחו העיריות "לחסוך" מכספי המיסים שלנו עבור רכבת תחתית ורק מייצרים טלאים ועוד בעיות על הכבישים? תושבי העיר דורשים רכבת תחתית ולא רכבת קלה שרק תתפוס עוד מקום על הכבישים העמוסים גם ללא זה, והרעש והצילצולים של הרכבת הקלה רק יוסיפו לעצבים של התושבים!
 | 18.04.15
6.
מה שבאמת קורה אם בונים 100 דירות יוקרה מתוך 1000
הוא ש 99 עשירים מלוס אנג'לס, מניס או מקיסריה רוכשים דירה שתעמוד ריקה כל השנה. אחרי שני עשורים, הפראיירים מהעשירון העליון ששילמו 4 מיליון שאין להם כדי לגור במגדל ריק - קורסים מעומס התשלומים של המשכנתא והתחזוקה והבניין מתחיל להיראות כמו סלאמס ולהתפורר... העשירים שקנו שם כבר רכשו דירת שעשועים מעניינת יותר במקום שהוא השיק החדש, הם לא פוקדים את הבניין וממש לא מעניין אותם אם הוא ייפול גם.
הומלס84 | 15.04.15
4.
היצע במקום שבו הוא הכי דרוש - יוריד את המחירים. ואגב- גם "דירות יוקרה" אם בונים ממש הרבה מהם
מפסיקות להיות יוקרה והופכות להיות מוצר עממי. בהתחלה כשרק 1 מתוך 1,000 דירות בארץ היא יוקרתית, אז רק האלפיון העליון קונה. אבל אם 100 מתוך 1,000 דירות הן יוקרתיות, אז המון אנשים כמוני וכמוך קונים והמוכרים של הדירות חייבים להתאים את המחיר שלהן למה שאנשים רגילים יכולים לשלם. אם יבנו המון דירות בתל אביב היא תפסיק להיות עיר לעשירים בלבד
ניתוח | 15.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת