אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

רשות המסים בוחנת ביטול ההכרה במע"מ על טנדרים

88 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

88.
ביטול מעמ לטנדרים
היי אתם שם באוצר,- מי שמתבונן מהצד או שלא על ההתנהלות שלכם ובכלל על צורת החשיבה שלכם מבין מדוע לא כ"כ "אוהבים" את היהודים משום שאתם מתנהגים כמו יהודונים גלותיים קטנים במחשבתם ובמעשיהם, משקיעים אנרגיה יקרה ומתעסקים בזוטות ובתפל במקום בדברים המרכזיים בעיקר וחבל מאוד שכך.
שמעון | 04.01.17
87.
מצאו עוד משהו שניתן לקחת מאיתנו.
אין לי רכב מסוג זה, אבל כעצמאי אני מאוד מרגיש את האי-צדק לגבינו. פשוט מעצבן שבן אדם שמתרוצץ 15 -16 שעות ביום, לא רואה את משפחתו, מספק פרנסה לאנשים אחרים, לא יכול להרשות לעצמו להיות חולה וכיו"ב בנוסף גם נטול כל עידוד מצד המדינה ואף כל הזמן מחפשים לו בכיסים ובודקים מה עוד אפשר למצוץ ממנו.
ת | 13.03.16
84.
אי הכרה בטנדרים כבדים - חוצפה, וקנאה הנובעת פשוט מבורות
אני לא מכיר אף אחד שקנה טנדר כבד בשביל הכיף או ההכרה במס! מי שקונה, קונה כי הוא צריך, המון בעלי מקצוע שמדברים איתי, מתים לטנדר כבד כמו שלי (סילברדו) ואפילו צריכים, אבל נרתעים מהגודל/חניה/נסיעה בעיר /צריכת דלק ושלא לדבר על העלויות בכביש 6 !' או שאין להם רישיון ג', הגיע הזמן שהמדינה תכיר ביותר הוצאות של עצמאים ולא בפחות ! ואם יחליטו לא להכיר, בואו נחסום את הדרך למשרד האוצר עם 500 טנדרים כבדים , ודפי פייסבוק, וכתבות בעיתונים.. שייצא להם החשק לחלוב אותנו. ומרד מיסים ? רעיון טוב ! ונראה מה לשכת העצמאים יודעת לעשות... שחר.
שחר רייכרט | 12.07.15
80.
פשוט מתבייש
אנחנו רק נעבוד ניקח על עצמנו את כל הסיכונים העצבים המתחים העקיצות ותנאי התשלום שותף 250 שמקובל היום בשוק וניסע בסוף רק במוניות או באופניים .שפקידיי האוצר יחפשו איך לעזור לבעליי עסקים לגבות חובות של כל מיניי עוקצנים למיניהם ויניחו לנו לחיות.
אחד ששוקל לחזור להיות שכיר  | 19.04.15
76.
שיבטלו את הנוכחות שלנו פה!!שיעלימו אותנו מכאן זה מה שנשאר !עושק
הכרה סלקטיבית בהוצאות שלנו.למההההההההההההה? מלבד לעשוק אותנו ברוב התחומי החיים בנושא המיסים אין המדינה הזאת מעניקה לנו רווחה או שקט עשייה. אתם לא נותנים לנו לחיות!!!! לקוםםםםםםםםםםםם וללכת מכאן!!!! זה הפתרון!!! מחשוב מוכר במשך 5 שנים, רכב רק חלק, הוצאות דלק כנ"ל -מה היהי הסוף נממן את כל אוכלי החינם במדינה הזאת כולל פקידי האוצר המושחטים והעומדים בראשה
אחד הקורבנות | 17.04.15
64.
המיסוי
הגיע הזמן ש" פקידי" האוצר יזיזו את עצמם , אני צריך \חייב ברלינגו \ קנגו מדוע לא מוכר הכלי הנ"ל תפסיקו עם משחקים אני נוסע 200 ק" מ ביום למה להכשיל עם מה לנסוע לדעתכם? צאו לשטח וראו מספיק עם " נבחן "" מחדש כל כך הרבה שנים נבחן מחדש אחרי זה אתם נעלבים שמכנים אוותם הכנויים
יאיר לפידות | 16.04.15
63.
עוד הוכחה שברשות המסים יושבים אנשים אנלבפבתים
בואו נחשבו ביחד. עצמאי צריך לרכוש רכב. הוא מחליט "לרמות" את רשות המסים ולרכוש רכב טנדר שטח כבד כדי להמנע ממע"מ. הוא חוסר 50,000 אלף ש"ח ורוכש את הרכב במחיר מצחיק של 300,000 ש"ח בלבד (במקום 360,000). דלק וטיפולים של רכב כזה עולים פי 2 זה אומר שהוא ישלם הון תועפות מכיסו הפרטי על הוצאות הרכב. אגב אלו הוצאות שבסופו של דבר רק מגבירות את המס (רכישת דלק מוסיפה המון מס למדינה, טיפולים במוסך, ביטוחים וכד' - סה"כ המון כסף למדינה). האופציה השניה של אותו עצמאי "שעבד" על המדינה היא לרכוש רכב מנהלים או ג'פון מנהלים שעולה 250,000 ש"ח ולחסוך דלק והוצאות רכב. אלה הוצאות שהם גם הכנסות של גופים אחרים. שלא לדבר על כך שעכשיו בעלי עסק שבאמת עובדים עם הטנדר יצטרכו לסבול ולפגוע במקור ההכנסה שלהם. דבר אחד לא מבינים במדינה הארורה הזו: ככל שתתנו לאנשים להתפרנס בשקט ושלווה כך הצמיחה במשק תהיה טובה יותר. וכך יוכלו להתפרנס יותר ויותר אנשים. תפסיקו לחנוק. אתם חונקים את עצמכם בסופו של דבר.
רון | 16.04.15
60.
ועכשיו במקום הטנדר המפלצתי, יקנו את אותו הדבר עם דבל ג'נט
רישיון משאית ויותר בזבוז של משאבים, מזכיר את ההגדה של פסח: כאשר יענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ. ומי מפסיד מכך? שאר הציבור שיותר מפלצות מסתובבות לידו בכביש. אני מציע לכל המגיבים סיבוב על מפלצת כזו רק כדי שתבינו כמה כוח יש לרכב הזה וכמה רוב בעלי המקצוע היו מוותרים על התענוג הזה אם טנדר יפני קטן היה מוכר במס. ולכל מי שלא מבין מה מקור ההטבה צריך להזכיר שהרכב ברוב המקרים הוא כלי עבודה שבלעדיו אי אפשר לייצר הכנסה ולכן הוא ראוי להטבה כזו.
שמעון | 16.04.15
58.
סוף סוף מיסוי מוצדק לחלוטין
אין שום סיבה שבעולם שכל מכוערת מצפון תל-אביב תנהג על מפלצת 4X4 מסוכנת ובזבזנית ומאד מזהמת. ובטח שאין שום סיבה לתת לכל מניקוריסטית הטבת מס על ה"מפלצת". המיסוי בארץ צריך לממן את התשתיות החדשות והרפורמות במערכת החינוך וכמובן בניית בתי חולים חדשים. ואין שום סיבה למנוע מהמיליונרים לשלם
פוני יער נהג טנק | 16.04.15
57.
יש לבחון את העסק והשימוש ברכב. לא לבצע גורף
יש עסקים בהם הרכב משמש לצורכי עבודה. יש עסקים בהם הרכב משמש כרכב שרות , ויש עסקים בהם הרכב הוא כלי תחבורה רגיל. יש לאפשר לעסק לקבל החזר על שימוש ברכב לצורכי עבודה. אך החלטה שרכב בגודל מסוים הוא רכב עבודה ואחר לא. היא שגויה.
רונן | 16.04.15
56.
גן ילדים- בטלו את כל הפטורים ואזנו את הדרישות תוכלו לחסוך חצי ממנגנון רשות המיסים
זה אף פעם לא נגמר (ולא יגמר) משחקי חתול ועכבר אינסופיים רק עולים למשלם המיסים במנגנון שכל יום ממציא חוקים חדשים. במקום בפשטות לבטל את כל הפטורים וחוסר השווין האינסופי הנגזר ממנו (חוסר שוויון בין אוכלוסיות יהודיות לערביות, אוכלוסיות חילוניות ודתיות, נשים עובדות לנשים עקרות בית וכן הלאה...) ולהשיט מערכת פשוטה, שקופה, שווה לכל ויחד עם זאת זולה יותר בבסיסה. 'חוסר הצדק' קיים בכל שיטה תלוי בזוית עינו של המשקיף, כך שהצעתי לא תפטור את 'חוסר הצדק' היא פשוט תחסוך את העלות וכמות האנרגיה המושקעת במערכת הטלאים ההזויה הזו.
אילן  | 16.04.15
54.
מדינה מצחיקה-תגידו את האמת ,כמה עצמאי יכול לנסוע לטייל עם רכב העבודה שלו
במקום להכיר בכל כלי רכב כהוצאה מלאה לעצמאיים,משחקים אתם ומאלצים אותם לקנות רכבי ענק וזללני דלק. ביטוח אבטלה -אין לעצמאיים ביטוח מחלה-אין לעצמאים הכרה לפנסייה-בסכום שרשות המס מכירה ומאשרת לחסכון בפנסייה אפשר למות אחרי שבוע (מרעב)בפנסייה. בקיצור רק מחפשים כל הזמן איך לחלוב ולחלוב ולחלוב את העצמאיים כדי שיהיה מה לתת למתנחלים,לחרדים,לפנסיונרים של כל מערכות הבטחון,לבעלי שכר גבוה בשירות המדינה ועוד' ועוד'
א5 | 16.04.15
53.
טעות גוררת טעות (במיוחד של אזרחי המדינה)
הנה שיעור קצר לשינוי בתפיסה הכללית של האזרחים:- אין נערי אוצר ואין פקידי אוצר שמחליטים לבד. למשרד האוצר אין מדינה. למדינה ולממשלה יש את משרד האוצר והפוליטיקאים הנבחרים על ידי האזרחים שולטים במשרד זה, כמו במשרדי ממשלה אחרים. זאת אומרת בשורה התחתונה, תפסיקו להאשים את פקידי האוצר שהם המוציאים לפועל של מדיניות הממשלה. ומי זו הממשלה ? אלה אותם אנשים, פוליטיקאים ממפלגות שבחרתם. אז אם כבר בחרתם במפלגה ששולטת במדינה. אז אתם צריכים לבוא רק אל הנבחרים בטענות או יותר נכון אל עצמכם משום שבחרתם בפוליטיקאים שעושקים אותכם. אז מי האשם בכל הסיפור הארוך שכתבתי . זה רק אתם שבחרתם - אז תאשימו רק את עצמכם כי הגורם לכל מהלך שלטוני שנבחר על ידכם זה אתם ולא גוף או פוליטיקאי אחר. עכשיו כולם ללכת לישון ולילה טוב.
קצת מחשבה | 16.04.15
50.
100% מיסים!!!!!!
המצב הולך ונהיה יותר גרוע אין אפשרות לשנות כלום במדינה הזו וגם אם כן זה כבר מאוחר מדי.המיסים פה הכי מטורפים בעולם מי שנורמאלי לא ישאר לחיות כאן.פה אין חיים אין תחביבים פה יש רק עובדי מדינה ממורמרים. מי שלא דתי או ערב.. אין לו מה לחפש במזרח התיכון. ותלכו כולם עם הציונות שלכם אנשים רוצים לחיות להנות בחיים לא יהיה אפשרי לחיות חיים נורמטיבים במדינה הזו וזה רק מחמיר עם השנים
אנחנו משלמים | 16.04.15
49.
חבורת קוטרים נלוזים ....
עם מטומטם, אין לי מילים אחרות. במקום לנסות לתקן את מה שקיים , באות התגובות המטומטמות של רובכם שנזרקול לחלל === למה לגור כאן ? דווקא ביום השואה מראה כמה אתם הרבה יותר מטומטמים ממה שנראה לעין. אם צריך לנסות להסביר לאנשים את חשיבותה של מדינת ישראל אם אתם לא מבינים מה זה לגור בתור מהגר במדינה זרה אם אתם מוכנים לזרוק מעלכם את הזהות היהודית תעברו למעשים תחליפו את השלטון לשילטון שפוי יותר כזה שמשקיע בחינוך רווחה בריאות וצמיחה ולא מעביר 1/3 מתקציב לביטחון
 | 16.04.15
47.
החלטה לא סביבתית בעליל - חקלאים ימכרו הטנדר ויקנו משאיות
מחיאות כפיים לנערי האוצר! החקלאים רחמנא ליצלן מנצלים את הטנדר שבו הם מובילים הסחורה לשוק גם לשימוש ביתי. במקום לדרוש מהם תיעוד נסיעות מסודר כנהוג באירופה - שמוכיח איזה אחוז שימוש זכאי לפטור ואיזה לא, הולכים בדרך הקלה... אז עכשיו יעלו לכביש מאות משאיות מיותרות, איטיות ומזהמות. זה הרי ברור לכל נערי האוצר שחקלאים ובעלי מלאכה קטנים שזכאים להטבה זו הם המאיון העליון שמהווה את הבעייה של המשק - מיליונרים חסרי תקנה שמנצלים את תקנות המס הארכאיות כדי לחגוג בכנרת עם המשפחה בעזרת רכב העבודה שלהם...
לא רלוונטי | 16.04.15
42.
מה זה משנה על איזה רכב יש פטור - שכן שלי עושה סופר עם משאית..!!
מה זה משנה על איזה רכב יש פטור..? איך אפשר להפריד..? הרי בכל רכב ניתן גם לעשות שימוש פרטי. שישבו על פתרון יותר יצירתי - כמו התקנת מכשיר המתעד נסיעות בעבודה, ועליו נקבל החזר בלי קשר לרכב עליו הוא מותקן. אחרת - הכל חרטא...
מני | 16.04.15
40.
אני מקוה שתיקונים ושינויים יחולו על רכבי השרד והפקידות הבכירה...
מדוע הם נזקקים לרכב שמחירו מאות אלפי שקלים? מדוע הם נזקקים לרכבים מעל 2000 סמ"ק? מדוע הם מקבלים רכב לשימושם הפרטי?, כידוע הרכב הינו רכב ציבורי - ממשלתי, אך לא רכבם הפרטי, אזי שיוגבלו אף הם לשימוש פרטי ברכבם. מדוע בני ביתם משתמשים ברכב הציבורי/ממשלתי? למה שלא יושוו הוצאות - א.ש.ל. של המגזר הציבורי לעצמאים, 1.6 ש"ח לארוחת בוקר... למה הם מקבלים דמי אבטלה, דמי מחלה וכיו"ב לעומת עצמאי שלא מקבל זאת? עד מתי תימשך הזילות בעצמאים???...אלה שבאמת מחזיקים בכלכלה של המדינה ומעסיקים 80% מהעובדים.
 | 16.04.15
38.
איכס חבורת עלוקות, מוצצי דם מגעילים, להקיא מהם
המדינה הזאת יותר גרועה ממחנה ריכוז, זאת פשוט שואה כלכלית מה שקורה בישראל, כל איפה שיש לקחת, לוקחים! זה לא להאמין. מזל שעברתי לארה"ב בזמן, אני מאחל לגוף העושק הזה שיתפרק לגמרי, ושהמדינה תמצא דרכים קצת יותר נורמליות להכניס כסף (או פחות לבזבז במקומות הלא נכונים יותר נכון)
רועי | 16.04.15
37.
מי זה "האוצר" ? מי זה "המדינה" ? זאת לא איזו ישות אמורפית
אלו אנשים כמוני וכמוך שהצליחו להתברג לתפקידים בשרות הציבורי ועכשיו יש להם קומבינות עם הון ושלטון שיעשו הכל בשביל לעשוק ולחלוב את האזרח הקטן. ומה עושים ? 1. מרד מיסים 2. הפגנות אלימות 3. התנכלות אישית לפקידי האוצר הבכירים 4. לבחור בקלפי לפי מי שמבטיח להלחם באנשים אלו
ישראלי | 16.04.15
34.
מחזיקים אצבעות לכחלון
הנסיון של כחלון להוריד את מחירי הנדל"ן בעזרת הגדלת היקפי הבניה צפוי להיות אכזבה. גם אם הוא כן יצליח להגדיל בניה, וכולנו מחזיקים לו אצבעות, ייקח לזה 3-4 שנים להשפיע על השוק. בנתיים יהיו בחירות והציבור יסתכל עליו באכזבה ענקית. שלא לדבר על מאות אלפי צעירים שירכשו במהלך השנים האלה דירה במחיר מופקע ובסופו של דבר כשהמחירים כן יחזרו לנורמה הם ירגישו עניים. אבל מיסוי כן יצליח לגרום להגדלה מיידית של ההיצע. הכוונה כמובן להיצע הדירות למכירה (חלק מהמשקיעים לא ירצו להחזיק בדירה בגלל המס). יש לזכור שקבלנים מוכרים כ 23,000 דירות בשנה, שזה חלק קטן מסך העסקאות (מעל 100,000 בשנה) ולכן כל השפעה על מוכרי יד שניה היא משמעותית. המיסוי גם יקטין את מספר המעוניינים לרכוש דירה להשקעה ולכן יפחית ביקוש, ואז מיידית ההיצע הקיים כבר יעלה על הביקוש ותתחיל מגמת ירידת מחירים. החוכמה לדאוג שהקבלנים לא יקטינו התחלות בניה, כפי שעשו כשראו ירידה בביקושים באפיזודות קודמות (המתנה למע"מ אפס, מחאה חברתית). יש לשווק קרקע עם מקל וגזר ולהבטיח שבעלי הקרקע יבנו - ותוך זמן קצוב. ברגע שיסתבר לציבור שהמחירים אכן יורדים, כבר בסוף 2015 נניח, כחלון ייצא "מלך" והשכבות החלשות יעריצו את המוכנות שלו לפגוע באינטרסים של החזקים. מגמת הירידות תיצור אמון רב ביכולתו להמשיך להוריד את המחירים ולהגדיל את הבניה כפי שהבטיח לעם. האמון שיש תקווה ירגיע את השוק הרותח. יש להעלות מס רכישה ל 15% כדי לחסום הרמטית רכישות של משקיעים חדשים, ולהטיל מס 30% על השכרה רק למי שיש לו 2 דירות להשכרה. אדם כזה כנראה ימכור, כי לא יוכל להעלות שכ"ד כאשר רוב המשכירים האחרים בשוק לא ממוסים. עד היום לא היתה מספיק בנייה חדשה לכולם, והצעירים נאלצו להתחרות במשקיעים על הדירות. אם כחלון יבצע פעולות שמשמעותן שכל עוד אין הצפה אמיתית של בנייה בישראל, העדיפות תהיה לרוכשי דירה למטרת מגורים על פני רוכשים למטרת השקעה- הציבור יעריך את זה מאוד.
דוד | 16.04.15
33.
רשות המיסים מחפש תמיד חיים קלים
את ההכרה ברכב צריך להתאים לסוג העיסוק אלא שרשות המיסים מחפשת חיים קלים וכך כל פעם משנה קטגוריות. לדוגמא טכנאי מכונות כביסה יכול להשתמש במסחרית קטנה דוגמת ברלינגו, דובלו וכו' אבל רשות המיסים לא מכירה בכלי הרכב הללו כמסחריים. אם אותו טכנאי יסע בפורד F350 או בשברולט סילברדו וכו' הרכב יהיה מוכר מהק"מ הראשון, יתקבל עליו החזר מע"מ ולא יזקף שווי שימוש. אל תאשימו את המשתמשים תאשימו את רשות המיסים שכל מה שהיא עושה זה לחפש חיים קלים, לעבוד כמה שפחות ולרדת לחייהם של אלו שעובדים. בכך שמשנים קטגוריות כל כמה שנים גורמים לאנשים חוסר אפשרות לתכנן את הרכישות לטווח ארוך. רכב כמו טנדר מזדה B2500, או טויוטה היילקס, איסוזו דימקס, סיטרואן ברלינגו וכו' שנרכש בתקופה שהיה מוכר נמכר במחיר הרבה יותר נמוך משוויו כמשומש כי כיום הוא אינו מוכר. כך מי שרכש אותו נענש פעמיים פעם אחת בכך שהסירו את ההכרה לאחר שהוא כבר רכש את הרכב ופעם שניה כשהוא מוכר את הרכב.
אביעד מור | 16.04.15
27.
למלוכלים מהאוצר
במקום לעשות רע תעשו טוב - תחזירו את הפטור ממע"מ עבור טנדרים קלים לבעלי העסקים ולא תחריכו אותנו לקנות מפלצות שואבות דלק (שגם מכניסות לכם כסף רב). המוטביציה לחוקק חוקים במטרה להלחם בעם היא מגעילה! אולי הגיע הזמן לחשוב מה טובת האזרחים במקום מה טובת האוצר בשאתם מפעילים את המזגן במשרד? תעשו משהו צודק פעם בחיים שלכם!! חבורה של מלוכלכים...
חלקאי | 16.04.15
16.
המדינה יורה לעצמה ברגליים,בקרוב יחיו כאן רק נתמכי סעד
לעצמאי קטן תנאי מיסוי מהגרועים בעולם הטייקונים חוששים מהקמת גופים מתחרים ועושים הכל כדי שהמדינה תמרר את חיי העוסק העצמאי לעומת זאת מאות רכבי יוקרה שבידי הטייקונים מקומבנים ככה שאגורה מכיסם לא יצאה ורוב כספם נמצא בבנקים בחול ,מעניין ממה ביביהו ישלם לחראדים השכירים כבר גמורים משכר של 14000 שח ברוטו השכיר לוקח הביתה נטו כ-10500 שח.........וזה עם כ-250שעות בחודש!!!! ,די נשבר הזין מהעבדות הזו!!!! רק צבא ,מיסים ופיגועים בשביל מה לחיות כאן ????????
עצמאי לשעבר | 16.04.15
12.
מצוין, אין סיבה שהמדינה תעודד כזה ביזבוז דלק וזיהום
מנועים מפלצתיים שצורכים בנסיעה רגועה בסביבות ליטר דלק על כל 4 ק"מ של נסיעה. כשמאמצים אותם, הצריכה עולה כמובן. אפשר לעשות וועדת חריגים ולאשר ספציפית ניכוי מס למי שיוכיח שהוא אכן זקוק לרכב שכזה בגלל כושר גרירה או העמסה, אבל לא צריך לתת פטור גורף. החלטה נבונה
בן ציון | 16.04.15
8.
שישאירו לפחות את ההטבות על חמור ועגלה.
מסגר או אינסטלטור שצריך טנדר לצורך העבודה יוכל להעמיס את הציוד על גב החמור והעגלה ולצאת לעבודה. דרך אגב, אני ממש בעד ביטול ההטבה הזו ולהשיב את ההטבה לטנדרים קטנים ובינוניים. לא הגיוני שטכנאי או איש שירות שאכן זקוק לטנדר אך בוודאי שלא למפלצת ענקית סתם יוציא הון על דלק ויסתובב עם הרכב הענק הזה רק כדי שיהיו לו הוצאות מוכרות. אם נוסעים היום על הכביש ורואים איך המפלצות האלה טסות עם נגררים ועם משקל מבינים כמה כוח ועוצמה יש לרכבים האלה וכמה אסונות ותאונות יכולים להיגרם משילוב קטלני של רכב מאוד חזק ומהיר עם נהג ממהר ומטען או נגרר מאחור.
שמעון | 16.04.15
2.
רצו להשיג דבר אחד וקיבלו משהו אחר, מעשה ללא מחשבה תחילה.
עכשיו העצמאים ימצאו מפלט אחר ומחר האוצר יוציא הנחיה חדשה. הוצאות התפעול של הטנדרים הכבדים היו הרבה יותר גדולות מאשר הטנדרים הקודמים ולכן האוצר הפסיד הרבה יותר בהכרה בהוצאות אלה בקיזוז מול מס ההכנסה ששילם העצמאי. צריך לחזור להתחלה ולהגביל את ההכרה לרכבים הגיוניים לכל מקצוע (למשל מהנדס בנין שנע מאתר לאתר יוכר לו רכב כמו טנדרון או טנדר ללא הנעה כפולה).
ליאור | 16.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת