אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

בינת שוורץ נגד חולדאי: "תמ"א 38 מחזיקה את הערים בחיים"

70 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

70.
מספיק לבזוז נכסי ציבור
משרד המשפטים חייב לחוקק חוק לתביעות אישיות כנגד עובדי ציבור "סורחים" ולא יודעים? מדובר בקצה הקרחון... לגברת שוורץ יש רקורד של פעילות בניגוד עניינים. גם בנושא תכנית המתאר לפיתוח תשתיות רכבת ישראל השתמשה בינת שוורץ במעמדה כדי לקדם אינטרסים המנוגדים לצרכי הציבור. שם לא היה שום קשר ללקוחות של בעלה, אלא ללקוחות שלה, ששכרו את שרותיה כיועצת. אם נציב שירות המדינה יעשה את מלאכתו נאמנה, הפנייה של בינת אליו תתברר כטעות אסטרטגית שתביא לקץ הקריירה שלה בשירות המדינה. 
מרים | 02.11.15
68.
בינת שוורץ וחוף הים
האם זה נכון שהגברת מנסה לתת אישורים לבניה מסחרית עד מרחק של 30 מטר מקו החוף והגלים? באיזו חוצפה היא מעיזה לגזול את השארית החופים מאזרחי ישראל? מי הם הטייקונים העומדים ומזרזים אותה? לפרסם את הידיעה בכל אמצעי התקשורת כדי לדעת איזו נפש עומדת לפנינו?
אזרח ותיק | 05.08.15
67.
ועל העיקר איש לא מדבר
כמהנדס בנין ותיק, אגלה לכם סוד גלוי בין המהנדסים: עבודות ה"חיזוק" כנגד רעידות אדמה שנעשות, ברובם המכריע של המקרים, רק גורעות(!) מעמידותו של הבנין ברעידות אדמה. קראתם נכון. אם הבנין שאתם גרים בו עבר תהליך של תמ"א 38 סיכוייו להתמוטט בזמן רעידת אדמה גדול יותר. הפער בין המשורטט בתכניות היוצאות משולחן המהנדס לבין המיושם בפועל על ידי הקבלנים הוא פער עצום, כך שכל קשר בינהם מקרי לחלוטין. מדובר בתכנון הדורש מיומנות ובקרת איכות גבוהים שיש רק למעט מאד קבלנים בארץ, ואלו בדרך כלל אינם עוסקים בתמ"א 38..
א.י | 19.04.15
66.
תמ״א 38 - בכייה לדורות
זו תוכנית שמצופפת את העיר מבלי לטפל בתשתיות, וכך מורידה את איכות החיים של התושבים. גם הדיירים עצמם בחלופת התוכנית שהיא לא פינוי בינוי צריכים לסבול שנתיים של מגורים באתר בניה. לא בטוח שתוספת הממד והמרפסת מפצים על הסבל הזה. היה עדיף שהעיריות או הממשלה היו מסבסדים את החיזוק מפני רעידות אדמה ומספקים מימון זול לתושבים על מנת לבצע זאת, כמו שעושים עבור שיפוץ בינינים.
דורון | 19.04.15
62.
מגדלים כן ותמא 38 לא אז איפה ההגיון וההגינות?
חולדאי צבוע רק אינטרס בעלי ההון והטייקונים שבונים את המגדלים מעניינים אותו אם חסרות תשתיות כפי שהוא טוען אז בתוקף תפקידו עלייו לספק את התשתיות הנחוצות להתרחבות העירונית הכי קל זה להתנגד במקום לעשות .וחוץ יש בעיות קשות בתל אביב ש״ח ולאדי לא פותר אז מה הוא עושה בעצם?
Xxx | 18.04.15
60.
חייזרים גבוליים השתלטו על חולדאי?
כמי שהצביע בשביל חולדאי נדהמתי מההצהרה המטומטמת וגסת הרוח של ראש העיר שלי שהפך אותי ואת השכנים שלי בהבל פה לעשירים שרוצים להתעשר יותר. איז אבסורד. אנחנו חיים בצפון הישן מפנסיות צנועות - של פקיד עירוני ושל מורה - ואין לנו ולשכנים שלנו כסף לשפץ את הבניין שלנו שידע ימים טובים יותר לפני 47 שנה. הפתרון היחידי הוא תמ"א 38/ב - להרוס את הבניין ולהקים במקומו בניין גבוה יותר. היו אצלנו כבר יזמים וכל השאר והם אמרו שזה יהיה כלכלי אם נוסיף 2.5 קומות לבניין של 4 קומות שלנו, אבל העירייה לא נותנת אישור. למה? כי ככה עודד גבולי האטום החליט וככה חולדאי נותן לו גיבוי ועוד טוען כלפינו שאנחנו רוצים להתעשר. אנחנו רוצים לחיות בבניין יציב יותר לרעידות אדמה ולהוסיף ממ"ד, וסליחה גם חנייה, כי הרחוב מלא במכוניות, ולא כמו פעם. אנחנו לא רוצים כסף מחולדאי. אפילו לא שקל אחד. ונשלם כמובן ארנונהה וכו. אנחנו רק רוצים היתר. אנחנו לא רוצים לבנות פנטהאוז מפואר, רק להוסיף דירות של 100 מ"ר. מה הבעייה של העירייה? מה הבעייה של גבולי?? מה הבעייה של חולדאי???
אזרח ותיק שהצביע בשבילו | 17.04.15
57.
מענין שחולדאי טוען שתמא 38 מעמיס על תשתיות אבל פוטר קבלנים מבניית תשתיות תמורת כסף
לדוגמא פטר את שרי אריסון מבנית חניות למעונות ברמת אביב. לדוגמא מחליף בנית חניות בכופר חניה בכל מקרה שהיזם מספיק מקושר. אז הוא צודק בקשר לתמא, אבל כמו כל פוליטיקאי, הדעה תלויה בפוזיציה, באינטרסים ובקשרים.
בורא עולם | 17.04.15
56.
חמש נקודות למחשבה ( חולדאי למתקדמים)
1. עיריית תל אביב מאשרת כמות אינסופית של שטחי משרדים. הנזק התחבורתי הוא עצום אבל הכסף זורם לעירייה בכמויות. 2. חולדאי לא רוצה תושבים חדשים. הם עולים כסף, יש להם דרישות והם נשארים לישון בעיר. ממש מטרד 3.תכנית לב העיר שדומה מאוד לתמא 38 וכוללת תוספת של עד 2.5 קומות במרכז תל אביב חידשה את המרכז הישן והקפיצה את האזור קדימה. ההבדל היחיד הוא שבלב העיר העירייה גבתה היטל השבחה. בתמא יש פטור. 4. תכנית השימור שיזמה עיריית תל אביב כופה על בניינים ישנים מאוד תוספת של קומה על הגג בלי אפשרות הריסה ובניה. אם זה כל כך מסוכן ראוי לבטל בדחיפות את תכנית השימור. 5. עיריית תל אביב היתה היחידה שניסתה לגבות היטל השבחה ממוכרי נכסים לפי תמא 38. נקבע שההליך אינו חוקי בעליל. .
סוף מעשה | 16.04.15
55.
חולדאי נגד הכל חוץ מארועי תרבות
אולי תמ"א 38 1 ו2 הם לא במתכונת מיטבית אבל מה עדיף שהבניינים הישנים והתשתית שלהם יתפוררו, עדיף שתהיה איזשהי התחדשות עירונית מאשר שלא יקרה דבר. ככה לפחות בעלי הדירות זוכים בהתחדשות הדירות ובהרבה מקומות דואגים לחניה אחת לכל הדיירים. צריך לדרוש מהיזם.
יעל | 16.04.15
52.
חולדאי והפודל שלו - תתביישו!!
יש תוכנית שפותרת גם את בעיית רעידת האדמה גם את נושא המיגון כמו כן היא מחליפה בניין ישן ומכוער בבניין חדש ויפה. כן היא גם מוסיפה דירות בעיר, כן אתם שניכם לא מרוויחים מזה אבל מתגאים שהקופה של תל אביב מלאה במאות מיליוני שקלים. אם כך היכן הבעייה??
 | 16.04.15
51.
פקידי העיריה כנראה לא מרוויחים מספיק מתמ"א 38
לא צריך ועדות תכנון, אישורים למאכערים אין פרנסה אולי התכנית מצריכה תיקון בנושא החנייה (לחייב חניות לפחות כמספר הדירות הנוספות ואולי גם לדירות הישנות), אבל זה פתרון הן לשיפוץ המבנים הרעועים, הן לחזות העיר והן לתוספת דירות במחיר זול יחסית. ולשכנים שזה עושה להם רעש - תקוו שלא יהרסו איזה ביית לידכם ויבנו מגדל של 30 קומות... מר חולדאי הנכבד - לך תפתור את בעיות העיר האמיתיות, תדאג שזוגות צעירים יבואו לעיר ולא יברחו ממנה, מגדלי מגורים לתושבי חוץ ומלייאנים זה נחמד, אבל זה לא עיר שתפרח ותצמח.
אביב אדמוני | 16.04.15
49.
חולדאי מתנגד להוספת קומה לבניין פרטי אבל בעד מגדלים באמצע העיר הלבנה...
חולדאי וגבולי מתנגדים להוספת מספר דירות לבניין כי "לא מתאים לתשתיות" אבל לא היה להם בעיה לאשר מגדל עצום בפרישמן - דיזינגוף עם עשרות דירות. מסתבר שכשהדיירים עשירים התשתיות הקקימות מסוגלות לספוג אותן. מתעמרים בקטנים ומאשרים הכל לעשירים.
 | 16.04.15
48.
בשום דבר לא מסכים עם חולדאי - חוץ מבמקרה זה
אי אפשר בתנאי התשתיות היום, תח"ץ ואין חניות להוסיף דירות. גם מטומטם להוסיף "לחיזוק" בתים מתפוררים דירות על הגג אם רוצים שיחליטו כל פעם על קבוצת בתים אחרת יעשו פינוי בינוי, ירחיבו כבישים, דרכי גישה, וחניות. אבל להעשיר יזמים נוכלים שמבטיחים הבטחות שווא לבעלי הדירות - זה לא רק פשע, זה מסוכן, מופרך, לא צודק, עושק אנשים וקניינם. תכנית דבילית שהיחידים שמרוויחים בה הם היעני יזמים.
ינשוף | 16.04.15
46.
תחת אצטלה של ביטחון..............................
חמש שנים אנחנו הרמתגנים חיים בפיגומים תחת אצטלה של ביטחון. הורסים לנו את השכונות את החיים. ואומרים לנו שעושים לנו טובה שהערך הדירה עולה, עולה ע''ח מה? על פחות צמחייה? חלון מול חלון? צפיפות פי שלוש וחצי? רכבים שחונים על המדרכות? ומה עם בתי ספר וגנים? מישהו כאן נתן את הדעת ?חשב על התוצאה? -- איכות חיים עלק................ עזה עושים לנו..........
נטלי | 16.04.15
44.
הלוואי שבבית לידך יבנו תמ"א 38!!!
בכל ההתיחסויות לנושא לא עלתה נקודה כואבת נוספת: הנזק שנגרם לשכנים (בכל הצדדים) של בית שבונים אותו על פי אישור תמ"א 38. הרעש, הלכלוך, שנתיים של מקדחים, פטישים, חוסר ההתחשבות , הכניסה לשטח של השכנים ללא רשות. בקיצור כל הרעות החולות. ובמיוחד, תודה לפיקוח של עירית תל אביב...
עדי | 16.04.15
43.
תמ"א 38 א היא אסון לדורות, אין מקום לבנות על בניין ישן תוספות וקומות, יש צורך מיידי
להרוס מבנים ישנים ולבנות תחתם חדשים ,כי בניין ישן שעבר תמ"א זה כמו קשיש המתלבש בלבוש צעיר אבל בבסיסו הוא עדיין קשיש עם כל מגבלותיו, תמ"א 38 זהו לבוש קוסמטי על בניין ישן. לכן פינוי בינוי הוא הפתרון המתבקש ביותר לכל הצדדים.
ששש | 16.04.15
38.
מגדלים כן ותמא 38 לא אז איפה ההגיון וההגינות?
חולדאי צבוע רק אינטרס בעלי ההון והטייקונים שבונים את המגדלים מעניינים אותו אם חסרות תשתיות כפי שהוא טוען אז בתוקף תפקידו עלייו לספק את התשתיות הנחוצות להתרחבות העירונית הכי קל זה להתנגד במקום לעשות .וחוץ יש בעיות קשות בתל אביב ש״ח ולאדי לא פותר אז מה הוא עושה בעצם?
Xxx | 16.04.15
37.
עודד גבולי משנה דעתו לפי הרוח
נכחתי לפני מספר שנים בכנס שיזמה עירית ת"א , אז עודד גבולי, ס/ מהנדס העיר שתמכה במתקנים אוטומטיים לרכב עבור בנינים שיעברו הליך של תמ"א 38 / 1. בכנס נכחו גם תושבים שחששו מהמתקנים, אך הוברר להם שמתקנים כאלה קיימים ברחבי העולם. ומה עתה? גבולי נגד תמ"א?? למה לא ציין זאת אז, באותו הכנס??
נורית | 16.04.15
31.
ראיה כוללת
מה יקרה לאחר רעידת אדמה ? עשרות אלפי בתים יתמוטטו והרשויות תצטרכנה לטפל במאות אלפי פליטים. תשלומי הארנונה ייפסקו ושירותי העיריות יקרסו ולכן ייפגעו גם התושבים שבתיהם לא קרסו. מכאן, שהתושבים שאינם מנצלים את תמ"א 38 אף הם מרוויחים או ירוויחו מהתוכנית ! מסקנה: חולדאי טועה.
אלברט | 16.04.15
29.
חולדאי וגבולי צודקים!! פרוייקט הזוי חסר אחריות!! פיקציה להעלת מחירי דירות סתם!!!
בעלי דירות שמקבלים כסף מהיזמים -כאילו הנציגים- ומחתימים את שכנהם ומסבכים אותם עם יזמים שמשתלטים על שטחים-לפרוייקטים שלא יצאו לפועל. לא יתכן לבנות בלי תשתית מסודרת של ביוב , כבישים, בתי ספר, גנים, ריאות ירוקות, - מינימום של איכות חיים . פרוייקט חיזוק היסודות לא יעמוד במבחן ברעידת אדמה. כל מהנדס בניין אחראי מבין זו.
מירב | 16.04.15
28.
נו באמת! בלוף התמ"א נועדה למלא כיסים לכמה מקורבים,מחוברים,מאכרים!!
העולם צוחק אז צוחקים,,זה יפתור את בעיית הדיור!עושים תמ"א בלי תשתיות עירוניות ,אין חניה ,מערכות המים והביוב קורסות,,בלי כלום רק שכמה אנשים ימלאו את הכיסים!!,,,אה שכחתי זה מחזק את הבניניים נגד רעידת אדמה,,נו באמת!! הפשע הגדול העירוני בשנים האחרונות!! לפתור את בעית הדיור צריך לבנות עיר כמו מודיעין,להפשיר קרקעות,להוריד ביוקרטיה,בניה ציבורית וממשלתית להשכרה,בניה בפרפריה עם עליות נמוכות,,,, יום טוב לכולם.
ישראלי מהמרכז | 16.04.15
25.
כל הכבוד לגברת בינת
צודקת הגברת בינת בהתיחסותה לצורך של תמ"א 38 - אלא מה, כמו כל דבר במדינתנו הישום לצערנו מתבצע גרוע וטז מתחילות ה"צרחות" אין ספק כלל כי יש צורך בתמ"א 38 - הן בגלל רעידות האדמה, הצורך בממ"ד, הבלאי של הבנינים הישנים, הזרמת אוכלוסיה חדשה לאזורים מזדקנים וכך הלאה וכך הלאהץ יש גם צורך כי דברים השתנו, בנין של 15 דיירים על 2 דונם במרכז העיר אינו בסטנדרט של היום - אף בניין כזה לא יחזיק גינה של דונם שניתן בתכנון נכון לבנות בה יחידות דיור לזוגות צעירים. אלא מאי - כולם רוצים להרויח - בראש בראשונה העיריות - יותר קל לבנות רובע חדש שבו גובים מיסי השבחה ומאלצים את הקבלנים לשלם הטלי פיתוח מאשר לממן תחזוקה/שיפור של תשתיות באזורים בנויים. העיריות גם מעבירות את אחריות תכנון הבתים בתמ"א 38 לדירים וליזמים ואז כל אחד עוזה כרצונו. כדרך אגב ניתן לציין לטובה כאן את הרצליה ורעננה שבהן מבוצעים פרויקטים של תמ"א 38 בראייה רחבה של רחוב או שכונה - כאן נשמא מראה משתלב ואחיד של הבנינים המבוצע בסטנדרט גבוה תוך ראיית מרחבית וכוללת. לקיצורו של עניין - חוזרים לנקודת הפתיחה - ראייה מערכתית! אין ספק שתמ"א 38 דרושה, אין ספק שהתחדשות עירונית דרושה, אין ספק שעיריות צריכות לשלם עבור תחזוקה/שיפור מכספם ולא רק לקצור פירות של בנייה חדשה. אבל העיריות גם צריכות באמצעות ועדות הבנייה שלהם לבוא עם שינויי תוכניות בנין ערים לגבי שכונות ואזורים שיתנו פתרון להזדקנות הבנינים ולא להניח להם לגווע!.כמו היום
דייר | 16.04.15
22.
נראה לי שמה שבאמת מפריע לחולדאי בתמ"א 38
זה שבדר"כ מוסיפים חניון בתהליך וקצת מפחית אנשים נואשים שבסוף חונים במקום אסור. אולי גם שזה יוריד קצת את מחירי הנדל"ן. כנראה שהוא ו/או מקורבים לו מרוויחים מיוקר הדיור... איך תמ"א בדיוק מונע ממנו לדאוג לגנים ומבנים ציבוריים אחרים?
 | 16.04.15
19.
האמת שכולם מסכימים פה אחד, פינוי בינוי או בינוי פינוי הם הפתרון ההנדסי כלכלי וחברתי הטוב ביותר
הבירוקרטיה בישראל תוקעת עשרות פרויקטים נקודתיים של ביצוע שיקום בתים רעועים ומתפוררים בשכונות הישנות שנבנו עוד לפני קום המדינה. התושבים חייבים לקחת את האחריות על עצמן ולהתארגן לקראת ביצוע פינוי בינוי מטעמם אין טעם וצורך לשתף את הפקידים שיושבים בעיריות ומבקשים לעצמם תתעוררו........!
טובת האזרחים | 16.04.15
16.
חולדאי צודק
מה שצריך זה פינוי בינוי של מתחמים שלמים, שבא ביחד עם שיפור התשתיות הציבוריות (הרחבת בתי ספר, גני ילדים, הרחבת תשתיות הביוב, המים והחשמל ועוד). זה לא שחולדאי נגד התחדשות עירונית - אחרת לא היה קורה מה שקורה עכשיו בקריית שרת, הוא פשוט חושב שתמ"א 38 בצורה לא מתוכננת לא עובדת טוב.
יוסי | 16.04.15
14.
מה המחיר של "הליך מהיר יחסית " כפי שמציינת גב' שוורץ ?
איזה יופי שנמצאה דרך "בהליך מהיר יחסית" . אבל מה המחיר של דרך זו ? כנראה השתקת התנגדויות ומתן מתנות ללא שום קרטריון עח פגיעה באיכות החיים של השכנים וחיוב תושבים לתמ"א אף נגד רצונם ובניה נקודתית במקום תכנון כולל וגם בקטנה עקיפת תקציב כך שאף אחד אינו יודע כנראה כמה זה עולה לכולנו . בסיכום מחיר ערכי גבוה מאוד !
תמר  | 16.04.15
13.
בזכות תמ"א 38 רמת נראית היום כמו רמת הגולן
כל כבישי הרחובות בהם מתבצעים תמ"א - הרוסים, כל בית נראה שונה ממשנהו, בגבהים שונים, אין שום תכנון בבניה, אין שום תוספת של גנים/בתי-ספר, אין שום שיפור בתשתיות התנועה והחניה. גועל נפש של שחיתות בחסות העיריה/ממשלה. אם זה יימשך ככה, רק בעוד בערך 60 - 100 שנה כל הבתים הישנים יזכו לתמ"א 38, ואז שוב יתחילו הכל מחדש כי רוב בנייני העיר יהיו שוב בני 60-100 שנה. מצחיק לא? לגור ברמת-גן זה לגור באתר בנייה אין סופי.
רמתגני | 16.04.15
12.
רון חולדאי צודק בהחלט- תמ"א 38 גורמת להרס המירקם העירוני
תמ"א 38 גרמה לכך שיש רחובות עם בניינים ישנים שבהם שופץ רק בניין אחד כי לא ניתן לשפץ את יתר הבניינים עקב חוסר במקומות חניה. כך נוצר מצב של כיעור הרחובות ושבירת ההומוגניות של המירקם העירוני ברחובות העיר. חוץ מזה תמ"א 38 זה כמו לקחת אישה זקנה ולעשות לה מתיחות אבל בפנים היא נשארת זקנה (כנ"ל לגבי גברים זקנים). פינוי בינוי יכול להחיות שכונות שנמצאות תהליך של גוויה מבחינה עירונית . פינוי בינוי גורם לכניסה מאסיבית של אוכלוסיה צעירה וחזקה מבחינה סוציואקונומית ומביאה לתהליך פריחה מחדש של האזור. כמובן צריך במקביל לדאוג לתחבורה ציבורית מפותחת באזור שהרי בכל העולם יש מגמה לעבור לתחבורה ציבורית יעילה, דבר שידוע לכל מי שיצא פעם לחו"ל אסור לרכוש דירות שנבנו ע"פ תמ"א 38 זה יהיה אסון לרוכשים, חבל על הכסף שלכם
נסים נגרין | 16.04.15
11.
האומנם תוספת מינורית ? השלשת האוכלוסיה ברמת-גן זוהי תוספת מינורית ?
ראש מנהלת התכנון מציינת שהתמא מאפשרת "תוספת מינורית של מגורים למרקם הוותיק, וכל זאת בהליך מהיר יחסית" . תוספת מינורית ? השלשת האוכלוסיה זו תוספת מינורית ? דחיסת התלמידים כמו סרדינים בבתי ספר צפופים זה מינורי ? איומים על אזרחים הכפשות ותביעות משפטיות רק בגלל שאינם מעונינים בתמ"א זה מינורי ?
תמר | 16.04.15
10.
מאז התמ״א אנשים לא מוכנים לשפץ ואז הבניין מתפורר...וצריך תמ״א
התכנית הזו מגבירה את ההזנחה ומביאה לסכסוכי שכנים והתעללות בזקנים. בניינים שחיו בשלום עשרות שנים ופעם ב-15 שנה נהגו להשקיע בשיפוץ ותחזוקה הופכים לסלאמס מתפורר שמסתובבים בו יזמים עלובים שמסכסכים בין השכנים. אחרי שנים של מריבות ושנאה מקבלים במקרה הטוב מגדל כעור עם עשרות דירות ובמקרה הרע גוש בטון שיושב על הגג של הבניין המתפורר.
אלי | 16.04.15
7.
רמת גן הפכה לסלאמס "בזכות" בינת, צבי בר וחבורתם
בזכות בינת שוורץ, צבי בר, ישראל זינגר ממשיך דרכו, חיים כהן המהנדס המפוקפק, והקבלנים תאבי הבצע, רמת גן , "מלכת התמ"א" היא עיר תקועה, אפורה, התשתיות נרקבות והצעירים בורחים ממנה! מעיר הגנים המדהימה של קריניצי נשאר רק השם. רמת גן היא עיר הפשע של שנות האלפיים כשמרבית הפושעים נמצאים בבניין ברח' ביאליק...
אמנון יוסף | 16.04.15
3.
הריסת ערים בשביל בצע כסף לא נקרא להחזיק אותן בחיים
אפסים מושחתים שחוץ מכסף שום דבר לא מעניין אותם. כולכם מוזמנים לרחוב אלונים 5 בתל בנימין ברמת גן ולראות איך ניסים בובליל הורס את אחד מאתרי השימור החשובים ועושה זאת בשיתוף עיריית רמת גן שנתנה לו היתר לא חוקי. חוץ מכסף לא מעניין אותם כלום. בואו לבקר את רמת גן ולראות אם תמ׳א 38הורסת או עוזרת לעיר המקסימה שהיתה פה פעם ואנשים תאבי בצע הרסו ועדיין ממשיכים להרוס אותה.
רמת גני | 16.04.15
1.
יופיו של החטא
כמו תמיד במקומותנו,פתרון נהדר,מקומי,מהיר ויעיל,מקבל תפנית שלילית עקב אי חשיבה מערכתית. הציפוף המקומי והעומס הנוסף התחבורתי,לחניות,לבתי הספר וגני הילדים,למרפאות וכו לא נבחן ומקבל מענה במקביל-ומכאן הבעיות והתלונות. התחדשות עירונית ושפור חזות הערים,ציפוף המרכזים והכנסת דם חדש וצעיר חיובית ביותר וחובה להמשיכה.יחד עם כך,התעלמות וגרירת רגלים בבעיות הנלוות תביא להתמוטטות המיזם הנפלא הזה. שבו,חישבו,שלבו ידים וערכו מהלך מלא וכוללני וכולנו נזכה ממנו.
yoseff | 16.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת