אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ג'יזל בונדשן, דוגמנית-העל הרווחית בעולם – פורשת

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
ל-4: התת-מודע שלנו מאמין מסתבר.
סמוך על החברות שהן לא עושות שטויות, אלא מתבססות על מחקרי שוק ומחקרים פסיכולוגיים שמראים שיותר אנשים (נשים) יקנו כאשר הפרסומת היא ויזואלית ומכילה תמונה של דוגמנית יפה ולא של מישהי מייצגת. ככל הנראה גם הצגת לפני/אחרי רציונלית לא תורמת למכירות ביחס לתמונה לא רציונלית של דוגמנית לא מייצגת.
אייל | 16.04.15
4.
קולב
מדהים אותי כל פעם מחדש איך ה"דוגמניות" שאנא - תקנו אותי אם אני טועה - הן קולב מהלך. כל התפקיד שלהן זה להציג איך נראים הבגדים על גוף של99.99999% מהאוכלוסיה אין. הן גם כמובן דואגות לפרסם מוצרי קוסמיטיקה ו"אנטי אייג'ינג" בגיל 20. איך הן מקבלות על זה כל כך הרבה כסף? על מה??? כל הקטע הזה של להיות "הפנים של" חברה כלשהי. מי היום מאמין לפרסומות???? ילדים בני 3? הזוי הזוי הזוי
סתם אחד | 16.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת