אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כשברפורמה היה חור

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
הייבוא המקביל היא השיטה היחידה שהוכיחה עצמה בשנים האחרונות
אפשר לקרוא לזה "עוד רפורמה", אבל בפועל מאז שאלבר החלה עם הייבוא המקביל- גם גדל פה המגוון של מספר רכבים וגם ראינו חברות ענק כמו טויוטה חותכות לפתע מחירים עקב התחרות.לא סתם היו השבוע כתבות על עוד ארגונים שרוצים לעשות ייבוא מקביל
גלעד | 21.04.15
6.
מס ירוק ומסקנה לגבי השיטות השונות
כתבה טובה. עם זאת, שכחו לציין את המס הירוק שיש כיום, שהוא למעשה "הנחה" מסכום המס המקסימלי, שניתנת על רכב מזהם פחות לפי 15 דרגות זיהום שונות. יש גם מסקנה - לאורך השנים ניסו קברניטי המס למצוא דרכים יצירתיות איך מצד אחד "להקל" ומצד שני לסגור את הפרצה שנוצרה בעקבות אותה רפורמה, כשהמטרה ברורה - להוציא יותר כסף מהציבור. כשהמס על רכבים מעל מנוע 1.3 ליטר היה נמוך - הרבו האזרחים לקנות (והיבואנים לייבא ולשווק) רכבים עם מנועים קטנים. הממשלה בתורה סגרה פרצה זו והשוותה את המס. כנ"ל לגבי רכבים מוכרים למע"מ. גם שם - כשהציבור החל לקנות - סגרו את הפרצה. כיום המצב דומה - היבואנים מביאים רכבים מזהמים פחות - אין בעיה - המדינה משנה את גבולות קבוצות הזיהום והמחירים שוב עולים. לכן, בכל פעם שאומרים רפורמה אני קודם כל בודק את שלומו של העו"ש - הוא הראשון שהולך להבין על מספריו כמה הרפורמה היא "לטובתו".
יגאל | 21.04.15
1.
מס שווי שימוש על ליסינג הוא מס בחירה. העובד יכול לא לשלם אותו בכלל. כל עוד אנשים לוקחים
רכבי ליסינג למרות שהם יודעים שיש מס ויודעים את גובה המס, אז כנראה שהמס הוא לא באמת נורא והאדם עשה את השיקולים שלו וחושב שהוא מרוויח כשהוא לוקח רכב ליסינג. הרי אדם פרטי נאלץ לקחת את הכסף שלו, כסף שנשאר לו אחרי מס הכנסה ששילם במשך שנים, לקחת 120,000 שקל הלוואה, לרכוש אוטו חדש, למכור אותו 3 שנים אח"כ ב 60,000 בלבד, לשלם 54,000 שקל על דלק, 6000 על טיפולים, 18,000 על ביטוח וכו' וכו'
רמי | 20.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת