אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הסטארט-אפים המבטיחים: במקום הראשון - Taboola, שואו עם תוכן

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

28.
טאבולה האלה הם בדיחה
אין להם אפילו מנגנון סליקה נורמאלי, שלא לדבר על PayPal. תשלום בעזרת העברה בנקאית לחשבון בבריטניה. צריך לשלם 30 דולר כל חודש רק על דמי המרה. לא רציני. אי אפשר להירשם אונליין, צריך לשלוח פניה והם לא חוזרים אליך. שלחתי 4 פניות ולא חזרו אלי, עד שבסוף פניתי אליהם דרך חבר שכבר עובד אתם ורק ככה הצלחתי לפתוח אצלם חשבון. המוצר עצמו נחמד, לא יותר טוב מ-אאוטבריין. הם אולי מבטיחים ברמת הפתרון הטכונולוגי שהם נותנים והפתח ליכולות שיווקיות חדשות, אבל הקטע הזה של אמצעי התשלום וההרשמה זה סימן רע מאד. זה מראה על חברה שלא חושבת על הבסיס של עבודה מול לקוחות.
באבא | 29.04.15
24.
למגיב 1 וכל השאר שחושבים שהחברה מתעסקת בתחום פח
אתם צודקים. עכשיו בואו נחזור לעולם האמיתי - כלכליסט, ווינט, כל אתרי התוכן האהובים עליכם - איך הם יעשו כסף? אתם מוכנים לשלם להם סכום מסוים כל חודש? הרי אתר אחר שלא נציין את שמו עשה ככה - ולא נראה שהולך להם במיוחד. אז שהם ידחפו עוד פרסומות? עוד פופאפים שלא מועילים לאף אחד? אז בבקשה ממכם, לפני שאתם מגיבים שטויות, הכתבים ואתרי התוכן צריכים להתפרנס איכשהו. ואני מעדיף שה"פרסומת" שאני מקבל זאת המלצה לכתבה מאשר פופאפ מעצבן.
הארכיטקט | 21.04.15
22.
ל-19
פרסומות עם מיקוד או בלי מיקוד יהיו בכל אופן. טאבולה יודעת פשוט למקד אותם טוב. אתה לא יכול להפנות לטאבולה, את התלונות שלך שיש בכלל פרסומות. שנית, התלוננת שטאבולה מרגלת. בתור מי שראה המון נתונים של משתמשים. "הריגול" בכלל לא נוגע לחיים הפרטיים שלך. זהו מידע יבש לחלוטין. שגם אם יפרסמו אותו לך, אתה תגיד שאלו הם שטויות.
אלון | 21.04.15
19.
ל-Data scientist מ-10
אין ספק שיש לחברה הזו אלגוריתם למידה מוצלח והם מגיעים לפילוח חכם מאד. הבעיה שלנו היא שהחברה הזו לקחה אלגוריתם חכם, ובמקום לנצל אותו לטובת האנושות, או אפילו למטרות מסחריות חיוביות (כמו למשל קירה רדינסקי), בנתה את כל המודל העסקי שלה על ריגול אחר משתמשים באינטרנט, איסוף מידע על ההרגלים שלנו, והטרדה ממוקדת של גולשים אומללים (אקט שמשום מה עדיין קוראים לו פרסום והוא נחשב חוקי למרבה הצער). ולסינגולדה היקר - לא, אני לא רוצה לקרוא כתבה על טיפול בטחורים! די כבר לדחוף לי פופ-אפים מיותרים! אתם פשוט ספאמרים עם בגדים יפים יותר.
 | 21.04.15
14.
ל 1 , יש לך טעות בסיסית. קח דוגמא
נניח יש חברה לתיקון ומכירה של מזגנים. אם שיווק של דפי זהב היא יכולה להגיע ל x לקוחות. אם שיווק מקצועי שמגיע לאנשים הנכונים היא יכולה להגיע ל 100x לקוחות. ההבדל בין x לקוחות ל 100x לקוחות שווה כסף. אם יגידו לאותה חברה, על כל לקוח חדש שאתה מקבלים, תשלמו לנו אחוז מסוים מהעסקה יש לה חברה 2 אפשרויות : 1. לשלם ולהרויח. 2. לא לשלם, ולעשות את השיווק בעצמה. היא תעשה את השיווק בעצמה היא אף פעם לא תגיע להישגים של חברה שזה ההתמקצעות שלה. אני מסכים לגמרי, שיש הרבה טרמפיסטים שמוכרים אויר, כלומר ״אנחנו נביא לקוחות, רק תשלם ״ ולא מביאים כלום. תמיד יש חרטטנים.. אבל אתה לא יכול להתעלם, מהמשמעות האדירה בין עסק שמשווק בצורה מקצועית לבין אחד שלא. זה הבדל שמיים וארץ. עסקים יכולים להפוך לאמפריה בגלל שיווק נכון, וההיפך. אגב, אני לא בתחום השיווק בכלל, אבל הפריע לי הזלזול.
רני | 21.04.15
10.
למגיבים פה, אני לא עובד לא ב-Taboola ולא ב-Outbtain.
אבל אני כן עובד בתחום הBig-Data. בתור Data-scientist. ומה שהם עושים ,זה לא קישקוש בכלל. מדובר כאן בהחלט בחברה שיש לה מה להציע! וחבל שאנשים לא מכירים בכלל את כל התחום של machine-learning. כדי להעריך את החברה הזאת ולהבין שהיא לא מוכרת שטויות.
אלון | 21.04.15
4.
ל-1, ומה אתה מייצר?
יש הבדל בין חברה שממליצה על תוכן לבין חברה שממליצה על תוכן איכותי ואשכרה מייצרת כסף על זה. אתה לא מבין נאדה בתחום אם בהינף מקלדת ביטלת את כל החברה הזאת והמוצר שלה. ושיהיה ברור, אני לא עובד שם, אבל אני כן שונא פרסומות לא רלוונטיות וממה שיצא לי לראות, הם ואווטבריין עושות עבודה מצויינת בלהכיר לי תוכן שלא הכרתי ומעניין אותי.
 | 21.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת