5. כל הכבוד לשר כץ אפרופו השר כחלון שניהם היחידים שעשו ועושים דברים שבאמת מועילים ונותנים הרגשה שלא סתם משלמים פה מיסים מטורפים. שאפו! קובי | 20.04.15 (ל"ת)
4. 3 שנים לגמר? וההחלטה על הבניה של כביש זה הייתה ב 2010 בדיוק לפני 5 שנים ורק עכשיו מחפשים חברה לבניית הכביש? הכל בעיני רוחו של שר התחבורע הנוכחי (שלצערי ימשיך בתפקידו אבל לפחות לא יהיה שר האוצר כמו שרצה). רק בממשלתנו הייחודית קיימים דברים כאלה. לו זו הייתה ממשלה נורמלית הכביש הזה היה כבר קיים והתקציב היה יכול לבוא במקום כל מני פרויקטים הזויים אחרים (רכבת מבאר שבע לאשקלון, הרכבת לכרמיאל שלא עוצרת בעכו וכו'). הרי הבעיה בכניסה לירושלים קיימת כבר שנים. קו הרכבת לירושלים היה צריך לקום מזמן אבל קודם שיפצו את הקו הישן שבקושי מתאים לרכבת (למרות כל השיפורים זוחלת בקושי לירושלים ומגיעה לאזור מלחה בלבד) וירידה לטמיון של כמחצית הסכום שנדרשת כרגע לכביש הנ"ל (ולהערכתי כמיטב מסורת המשרד יעלה לפחות כפול מהערכה הנוכחית). ליאור | 20.04.15 (ל"ת)
3. נו, אבל מה יש לעשות בירושלים?? עדיף היה להכריז עליה כעל עיר הבירה של הדתיים, ולפצל את המדינה לשתיים שיהיה להן צבא משותף. בן | 20.04.15 (ל"ת)
1. מי מקדם את הפרויקט במשרד התחבורה בשביל יזם פרטי ?אנחנו נשלם את החשבון בסוף ראו כביש6 בעז | 20.04.15 (ל"ת)
בעוד שלוש שנים: כביש גישה חדש לירושלים - בעלות של מיליארד שקל
7 תגובות לכתיבת תגובה