אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

יוסי ביתן: "המדפים שלנו עמוקים יותר"

31 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

31.
חום אימים ביינות ביתן סניף הארי בנתניה
יוסי שלום כלקוחה ותיקה ואיכפתית אני פונה אלייך לסופר שבסניף הארי בנתניה. בופר קטן מקסים וממש אישי ומשפחתי. אני מגיעה לשם אחת לשבוע ומקבלת שירות אישי מהעובדים ומסגן מנהל אייל המקסים שתמיד מחייך ועוזר לכולם מכל הלב. איך ייתכן שבסופר חום כזה ואין מיזוג לא יכולתי להיות אפילו דקה שם ברחתי והלכתי לסופר אחר. חבל אתם תפסידו לקוחות שלא לדבר על העובדים הנאמנים והנפלאים שעובדים שם בתנאים האלה ! ובכלל המוצרים יכולים להתקלקל חשוב מאוד ולכן אני פונה אליך כמנכל יינות ביתן ממליצה לתקן ולמזג את הסופר ובדחיפות!
אתי  | 09.06.17
28.
תקשורת עם לקוחות
אינני נוהגת לטעון טענותי בפומבי, מה עוד שמגיע לכם מזל טוב על פתיחת שני סניפים ברחובות. אך אחרי עשרה ימים של חוסר אונים לא השארתם לי ברירה. החלטתי להזמין באינטרנט קניה חד חודשית. אני לקוחה מהימנה שעקב גילי עברתי לצורת קניה זו. הייתה בעיית קרור וחלו טעויות לרעתי בחשבון . בספח מופיע מספר טל' אליו פניתי עשרות פעמים. מכיוון שנצקלתי בתשובה חוזרת ונישנית "הלקוח אינו יכול לקבל את השיחה כרגע נסה שנית". תשובה סזו ליוותה אותי בכל שעות היום. שלחתי אי מייל אך גם כטן לא נענייתי.באין מוצא פניתי לטל' 1700520520, כאן נעניתי מיידית ובאדיבות ונאמר שאביבה תחזור אלי. לקח עוד יום יומיים וקבלתי סוף סוף שיחה מאביבה . הדברים סודרו לשביעות רצוני בום ו' 14/5אך הפעם עם טעטת בחשבון לרעתכם. מזה שלושה ימים אני מנסה להשיג את הגב' אביבה שאיינה עונה כהרגלה. ניסיתי לפנות למשרדי ההנהלה,אך גם כאן אין תשובה. כמו כן מסרתי הודעה לאביבה דרך המספר 1700 וכו', והיא הייתה אמורה לחזור אלי., דבר לא קרה עד היום. אין די במחירים זולים לא פחות חשובה תיקשורת עם הלקוח והרגשה שישש לו לאן ולמי לפנות. האם אקבל תשובה הםעם? האם תתקנו את הליקויים? כידוע לקוח אחד לא מרוצה גורר איבוד לקוחות וחבל.
סילשי חנה | 18.05.15
24.
שומר מסורת
אני שומר מסורת אבל לא חרדי לכן אני קונה בחנויות שומרי כשרות בלבד האופציות שעומדות בפני באזור הם אושר עד/ שופרסל./יינות ביתן בגדול אני מבקר לחילופין בשלושתם אבל לאחרונה קניתי כלי בית סירים ומחבתות וקיבלתי שוק מההפרשים האיכות והמחירים באושר עד היו הפתעה לטובה בהפרשי ענק איך יכול להיות ???שישנם כאלה הפרשים ולדעתי באושר עד האיכות הייתה אף טובה יותר ???
משה | 22.04.15
12.
בכל ההשוואות שעשיתי הם תמיד היו הכי זולים בקנייה מצטברת
גם יותר מרמי לוי. הפאק היחידי זה שהבשר הטרי לא הכי איכותי, אבל חוץ מהפרט הזה - זול! הלוואי שהם יתחילו לקבל תשלום בביטקוין! יש בישראל ביטקוין בשווי חצי מיליארד שקל!! (כן, גם בזה ישראל חזק במפה העולמית ובין המובילות בתחום)
עמית | 21.04.15
5.
שבועיים שיש מבצע שמפורסם בעיתון ואין סחורה!
ציפס קילו וחצי של פרי גליל .... בסניף רעננה עברתי כבר 4 פעמיים לאורך השבוע וחצי כולל היום. ריק ואין ..המנהל סניף אמר שבגלל החג הספקים מתקשים לספק.... אז למה פרסמתם את המבצע הזה? נ.ב המבצעים האטרקטיבים בעיתון ... בדרך כלל בסניף לא מפורסמים ואם לא תדרוש ותשאל ....לא תדע.
hthr | 21.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת