3. דווקא הדגמים הקטנים של ההארלי שרואים עכשיו בארץ עם היבוא של אלבר, נראים ככלי לא רע בכלל. גם המחיר לא שחיטה וגם הכלי נראה די חייתי. איתן | 22.04.15 (ל"ת)
2. יש גבול כמה ניתן למכור רק עם נוסטלגיה הארלי דווידסון היא חברה מפגרת טכנולוגית מזה 80 שנה. עוד בשנות ה-30 וה-40 האופנועים של צונדאפ היו מתקדמים יותר. אין לאופנועים של הארלי שום יתרון אוביקטיבי על פני המתחרים מבית BMW והונדה ויש גבול כמה אקסטרא ניתן לבקש בעבור פוזה, נוסטלגיה ורטט בישבן. בנוסף, פולאריס הקימה לאחרונה לתחיה את המותג האגדי אינדיאן והחלו לייצר אופנועים עם עוד יותר שיק המצוידים במנועים לא פחות פרימיטיביים (מנועים מהירים, מחוכמים, קלי משקל עם ריבוי שסתומים וגלי זיזים עיליים כפולים חפשו בגרמניה, איטליה או ביפאן). כך שגם בחזית השיק האיטי והמטרטר, כבר אין להארלי מונופול. מישהו | 21.04.15 (ל"ת)
שמים ברקס: הארלי דיווידסון חתכה את תחזית ההזמנות
3 תגובות לכתיבת תגובה