10. למספר 6 - בזק הופרטה במאי 2005, סיפורי ההמתנה של 10 שנים לקו נגמרו בבסוף שנות ה80 כשבזק הופרטה כל סיפורי המתנה לקו 10 שנים, פרוטקציה וקו משותף היו כבר מזמן מאחורינו. להזכירך ב2005 לא היתה שום בעיה לקבל קו תוך יום-יומיים, לרובנו כבר היה ADSL בקצב של בערך 0.5M, השיחות לחו"ל כבר היו זולות (חברות כמו ברק, 012 וכו'... נוסדו ב 1996). כשקרתה ההפרטה בזק היתה רווחית, מתקדמת טכנולוגית, נתנה שירות טוב והמחירים היו סבירים (להזכירך ההמלצה הייתה לדבר מהקווי כי הנייד יקר...). כפי שאמרתי בכותרת, כל סיפורי הזוועה נגמרו בערך 15-20 שנים לפני ההפרטה. למעשה בזק היא דוגמא מצויינת לכך שאפשר לנהל טוב חברה ממשלתית... משה | 24.04.15 (ל"ת)
9. בית ראשון במולדת- שם של פרויקט קליטת עולים, חלק לא מבוטל בקיבוצים ולכן ההשם הזה קיים. אבל חוץ מזה בדרך כלל אין שמות לרחובות בקיבוצים, כנראה זה שם שמופיע בחלק מ הקיבוצים באזור בו שוכנו העולים מקיבוץ בצפון | 24.04.15 (ל"ת)
8. המכונית היקרה בארץ היא למעשה למעשה המכונית היקרה בישראל היא ״לה פרארי״ בודדה שהגיעה לארץ בעלות של יותר מ-10 מיליון ש״ח. שם הבעלים לא פורסם. הדובר ממרנלו | 23.04.15 (ל"ת)
6. למס' 2-אם בזק לא הייתה מופרטת היינו עדיין מחכים לקו 10 שנים,מחייגים בחוגה, ומשלמים כפול נמאס מהמיסים של הוועדים והמונופולים | 23.04.15 (ל"ת)
5. טעות בידכם. הרכב היקר ביותר בישראל הוא רולס רויס GHOST. הפרארי F12 היא הרכב היקר ביותר בייבוא סדרתי, והיחידה שנוסעת על כבישי ישראל נמצאת בבעלות עמוס לוזון. שריקי | 23.04.15 (ל"ת)
2. בזק הבעלים משכו דבידנדים מבזק בסכום העולה על הסכום שקבלה המדינה תמורת בזק. וגם החברה בידם. הפרטת בזק היא מחדל נוראי .העברת ניכסי מדינה לידי טייקונים ! רן | 23.04.15 (ל"ת)
כלכלת טריוויה: שאלות לכלכלנים מכורים
10 תגובות לכתיבת תגובה