אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

D&B הורידה דירוג עדן טבע מרקט למזומן בלבד

23 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
עדן טבע מרקט - יישום כושל של רעיון מעולה
סופרמרקט מרשים ביופיו, עם מוצרים שאי אפשר למצוא במקום אחר. הבעיה מתחילה במחירים - מה נסגר איתכם? בחוצות המפרץ יש סניף של יוחננוף בצמוד לעדן טבע מרקט. נכנסים לעדן, רואים מוצר ב-20 ש"ח, בחנות יוחחנוף הצמודה 9.9 ש"ח. ל-50% פער אין הצדקה, כלל וכלל. סיבה נוספת - זגזג רציני במטרות המוצהרות של הרשת ובערכי המותג. רשת שהחלה כ"עדן טבע מרקט, זה אורגני" עברה ל"כמו סופר, רק בריא יותר" ואז הידרדרה אל "מהפיכת החלב". כלומר ממוצרים אורגניים, בריאים ואיכותיים, הגענו עד למכירה של מוצרי תנובה (שאינם טעימים או בריאים לדעתי).
זגזג | 29.04.15
19.
הבנה פלוס קשב וריכוז!
לאחר שקראתי את התגובות יש 2 אופציות, או שחלק גדול מהאנשים המגיבים ללא קרא את הכתבה! או שהם זקוקים לריטלין!!!, לא כתוב בשום מקום שיש בעיית ניהול או ריווחיות! כתוב באותיות קידוש לבנה "קפלן דרש מפרוביזור לדלל את חלקו בחברה בתמורה לכיסוי ההתחייבויות השוטפות של הרשת לספקים. סירובו של פרוביזור, המחזיק בהסכם שאינו מחייב אותו להזרים כסף לחברה, הוביל את קפלן להורות למגה שלא להעביר לחברה את התקבולים עבור מכירות עדן טבע מרקט שבסניפי מגה." מה לא ברורררררררררר אז עשו לעצמכם טובה טפסו על עץ אחר ! עם ריטלין!! או אולי משקפיים עם ריטלין!!! או לחליפין שיעורי הבנת הניקרא עם ריטלין!!!
סתם אחד שמוכר ריטלין | 28.04.15
15.
סניף עדן מרקט במורשה רמה"ש היה זוועה גדולה
מנהל אלים ניהל את המקום תקף לקוחות עד שלא נשאר להם אף לקוח. עובדים חוצפנים וממורמרים עבדו שם , חלקם הקטן עבר למגה על יד, אחד מהם לא הפסיק לטנף ולרכל על לקוחות שחזרו לשם ולתת להם הרגשה שהם מפריעים לו להתבדח על חשבונם. על המחירים השערורייתיים והשגעונות של הסניף הזה שכבר כמעט לא קיים חבל לדבר, בושה. גם איכות הפירות והירקות בעדן נתניה המוצלח ירדה בשנה האחרונה חבל לקנות שם, הכל סוג ג'.
תגובה | 28.04.15
11.
זה היה כתוב בענק על הקיר
כבר לפני כמה חודשים עדן פנתה אל הספקים בדרישה לשנות את תנאי התשלום, למרות שיש הסכם שנחתם אחרי מו"מ ממושך. מה דרשו? שוטף + 150 !!!! או בקיצור - הם קנו היום תוצרת טריה, ימכרו אותה תוך 3-4 ימים (ירקות ופירות) וישלמו למגדל/למשווק בעוד 165 ימים !!! חצי שנה !! כל אדם היה מבין מכך שהרשת הזו בבעיה קשה, ומי שלא הבין זאת וצמצם אספקות באגרסיביות - אכל אותה. ופרוביזור - הוא בטוח שהוא הכי חכם בעולם ושכולם ינשקו לו את הרגליים. סתם טיפש לא מוכשר
ספק, לא ממש ענק | 28.04.15
10.
כישלון שברור לכל לקוחותיה
זו לא חנות טבע אמיתית. זה מן מישמש שהוא כאילו חנות טבע. עם מחירים גבוהים. והחלק הגדול הוא שהלקוחות הפוטנציאליים הם לקוחות אינטלגנטיים, זאת אומרת, משווים מחירים, אוהבים לקנות מהחנויות הקטנות כדי לפזר את הכוח וכולי. בקיצור, כשלון ברור. השאלה אם הם יעשו את המאמץ לבחור בכיוון שונה (כנראה שלא ובקרוב פשיטת הרגל).
חיים | 28.04.15
9.
עצוב על העובדים אבל חנות של נוכלים
רק בישראל עושים מבצעים של הנחות אחרי שהעלו את המחיר מיף בפחית המפורסם עולה 8,90למחרת במצבצע המהולל עולה יותר בעל בית גנבים יש מספיק עד מתי ישראלי שמוק יבין סכותכם להתפרנס בכבוד אבל לא לרמאות לא לקמבן נימאס לא כולם טיבעונים בלי איקיו או חסרי ברזל שלא יודעים חשבון דיי זה די
תומר | 28.04.15
1.
גיא פרוביזור - קרא והחכם
לא צריך להיות עם ניסיון בניהול או מנכ"ל כדי להבין את הכישלון שלכם. על אף שאני מקפידה על מזון אורגני והאופציות לכך בארץ לא רבות, אתם תמיד הבחירה האחרונה שלי. מדוע? היכנס לסניף בראשון ותציץ על התאריכים המוטבעים על המוצרים. אין לכם תחלופה ואתם מעיזים לקוות שהלקוחות לא יבחינו. לא פעם ולא פעמיים נתקלתי במוצר שתוקפו פג שנה לפני (!!!!) . כשהערתי למנהלת (האגרסיבית באופן קבוע) היא אפילו לא התייחסה ובוודאי לא מיהרה למדף לבדוק את טענתי. כאשר נתקלתי בבעיה במחלקת הויטמינים, רדפתי אחרי שירות הלקוחות חודשים, ונתקלתי בחוסר מקצועיות ותפקוד. פקסים אליך נתקלו בהתעלמות מזלזלת. ולסיום אציין את מה שברור - מחירים חזיריים באופן מחפיר. אם אתם רוצים רווח של 700%, לפחות תדאגו שהמוצרים יהיו איכותיים, תקפים וששירות הלקוחות יהיה מעל ומעבר למצופה. הניהול שלך כושל. תכיר בעובדה הזו, תבלע את הכבוד ותמסור את הניהול למישהו שיודע מה הוא עושה ומכיר בחשיבותם של לקוחות.
לקוחה לא קבועה | 28.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת