אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"יש לנו בעיות קשות עם מגה. אני מקווה שנצליח למנוע את קריסתה"

79 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

79.
מגה בעיר נווה כרמית פשוט קטסטרופה
אני כבר לא יכולה לקנות קרוב לבית. מאז שהחליפו את המנהל אין כלום על המדפים, המחירים בשמיים, השירות גרוע... לפעמים יש רק קופאית אחת, אין קופה מהירה... הקופה הראשית כבר לא פועלת, עושים כל דבר בקופות וזה לא בסדר שאני צריכה לחכות שעה בתור רק כדי לקבל זיכוי. בכל פעם שאני באה אין בשר כי מגה מתקמצנים על הקצבים. יש רק קצבית אחת והיא עובדת רק בחלק משעות היום. אני לא צריכה לקחת יום חופש כדי לקנות בשר. אם אתם חוסכים על כוח אדם ומייקרים את המוצרים אתם תאבדו את הלקוחות. הסופר נהיה שומם, ובצדק. חבל מאוד, אני צריכה ללכת עד סופר דיל כדי לקנות מוצרים בסיסיים שחסרים על המדף.
לקוחה | 03.05.15
78.
ל-67, "לשתף פעולה עם כולם" זה אומר "לגנוב סוסים עם כולם" וזה מה שעשה מור-יוסף
עכשיו בשורה התחתונה באו "הדודות" מאמריקה ומשלם המסים הישראלי ושילמו את כל הגרעונות, אז הציניקנים יאמרו שמור-יוסף צדק, "הצליח" לו. כמובן שעוד "הצלחה" כזו ואבדנו, ואולי הפעם זה "הצליח" אבל אם יבוא מנכ"ל שינסה לחזור על ה-"הצלחה" אז אולי כבמקרה הילד שזעק זאב הוא יגלה שבפעם השנייה הממשלה ו-"הדודות" מעט פחות פראייריות ואז הוא יהיה המנכ"ל שעל שמו תירשם סגירת בית החולים בדברי ימי ההיסטוריה.
כלכלן | 01.05.15
77.
הצעה מאוד פשוטה איך לייעל: להפסיק לשרוף כספים ולהפסיק לקבל עובדים חדשים יוקרתיים
לפטר עובדים, גם אם הם על משכורות גבוהות זה בעייתי. כי אנשים התרגלו למשהו, זה עלול להרוס מאוד. ראיתי שבמחלקה שלנו אחד המנהלים הלך לפנסיה, היו לפחות 5 אנשים במחלקה שהיו מסוגלים להחליף אותו, גם בלי העלאה במשכורות שלהם או העלאה זעומה. ובלי שיחסר שום דבר במהלך עבודה התקין. נהפוך הוא היה אפשר לשפר. אבל הביאו מישהו מבחוץ. ובכדי שיוכל למלא את עבדותו הוא היה צריך עוד חברת ייעוץ... וזה בשעה שאין כסף כלל. שהמנהלים הדגולים ירדו לשטח וימצאו המון עובדים זוטרים שיכולים לעשות מה שגדולי המנהלים עושים. אין לפטר מנהלים, אבל אם קורא שמישהו הולך בגלל שמצא עבודה יותר טובה או גמלאות, לא להביא שום תחליף מבחוץ. וגם לא חברות ייעוץ. יש מספיק כוח נאמן בפנים. צריכים רק לרדת לשטח.
סודות פנימיים | 30.04.15
71.
כולם מחמיצים את העניין המרכזי
אביגדור פלן הוא מנהל עם רקורד מוצלח לכאורה - אבל כל הארגונים שניהל בהצלחה (כלל ביטוח, קופת חולים, תעשייה אווירית) היו סוג של מונופולים או ארגונים גדולים מכדי ליפול - מסוג העבודות שאתה פשוט צריך לא להפריע. כשהוא קיבל עבודה אמיתית (הדסה) לקח את הרגליים וברח - זאת מבלי לומר שהוא האשם העיקרי במצב. לדעתי רק ייגרום נזקים לקבוצת אלון ולמגה בפרט.
נוגס | 29.04.15
70.
האמת היא פשוטה
כל חברה מאוד מצליחה כלכלית בישראל, הצליחה כלכלית מאוד, כל עוד לא היתה לה תחרות. סלקום, אורנג', פלאפון, כי"ל, הבנקים, חברות הביטוח, חברות המזון...אבל רק נכנסה תחרות, ופתאום הן התחילו לזעוק "הורגים אותנו, עושים לנו, גוזלים מאיתנו". שנים, הבעלים והמנכ"לים של החברות האלו סיפרו לנו שהם מצליחים רק כי הם מנהלים ממש ממש טובים. הם עשו את זה כדי להצדיק את השכר, אחרי הכל, אם הם לא מנהלים טובים, לא מגיע להם מליונים בשנה. הגיעה התחרות והראתה שהם לא מנהלים טובים. הם מונופוליסטים מעולים. למעשה, הדבר היחיד שהם היו טובים בו, זה למנוע תחרות, כדי שהחברה שלהם תוכל להמשיך ולעשוק את הציבור הרחב. החברות הללו, הדינוזאורים הללו, תנובה, שטראוס, מגה, שופרסל, סלקום, אורנג', בזק, הוט, יס, הבנקים, חברות הביטוח..כל החברות הללו צריכות לקרוס, על שנים של עושק הציבור. אין בליבי שום קורטוב של רחמים כלפיהן. שילכו לאלף עזאזל.
סמיר פונטר | 29.04.15
67.
הוא לא מבין
אביגדור קפלן סובל מחוסר הבנת המציאות וחוטא יום ולילה בחטא היוהרה. במקום לשלב כוחות בהדסה עם כל הגורמים הוא נכנס למלחמות עם כולם. הוא הגיע לבתי משפט עם העובדים והרופאים בכל יום שני וחמישי. ככה לא מצילים ארגון. הבראה צריכה לבוא מבפנים. אי אפשר להרוס בית חולים ב-20 שנה ולתקן ברבעון אחד. היתה לו הצלחה גדולה בעבר בקופ"ח כללית וזהו...
דור | 29.04.15
63.
מגיב 44
צודק בהחלט. אני בעצמי מזועזעת עד כמה המחירים גבוריים במגה בעיר. יום אחד הייתי צריכה לא מעט מוצרים לחג, ניגשתי למגה לא הרחק ממקום מגוריי. לא האמנתי לחשבון שהייתי אמורה לשלם ולמחירים. לא אגזים אבל המחירים היו כמעט כפול מהסופר אליו אני רגילה לקנות. יקר מאוד, להחריד במגה. בכל מקרה נקווה בשבילם לא לקרוס ולפשוט רגל. עליהם להיות מתונים במחירים באופן הבהול ביותר ולהפחית את העלויות. יקר, יקר, ושוב, יקר מאוד. לא סתם אני מגיבה כאן. אם יהיו זולים כמו אחרים, אחלה, נשמח לקנות במגה זה ממש 5 דקות מהבית.
יוכי | 29.04.15
60.
איך לא יהיו בצרות כנסו
באשקלון כ-150000 תושבים בעיר מספר רשתות שהם סופר-סל, שוק בעיר ,יינות ביתן 2 סניפים .ויקטורי 2 סניפים ,סיטונאות רחמים ,ומגה המחזיקה 3 סניפים בגילגולי שמות שונים בדרך בהקמה סניף של רמי לוי מכל הסניפים שצוינו הכי יקרים הם של מגה ואני לא קונה באף אחד מהסניפים
אשקלוני | 29.04.15
51.
לכל הקוראים לפשיטת רגל שלהם, אתם שוכחים שבחברה הזו עובדים אלפי מפרנסי משפחות (גברים ונשים)
אז די. כמו שזה נראה בשנה האחרונה, הרשת הזו דווקא מנסה לבצע מהלכים לשינוי תדמיתי. פתחו רשת זולה שנקראת YOU והיא באמת זולה לפי הסקרים שמתפרסמים בתוכנית הכלכלית של ערוץ 2 (תוכנית חיסכון). אז אולי ניתן להם צ'אנס וכולם ירוויחו!
אלונסו | 29.04.15
49.
אחלה רשת, חבל שהגיעו למצב כזה
כשמגה היתה במודיעין, זה היה אחלה סניף. תמיד נקי, העובדים היו טובים וסך הכל, היה בסדר גמור. היתה תוכנית נאמנות מעולה, היה יחס טוב, בקיצור היה משתלם לקנות שם. היכנשהו בדרך, הכל השתבש. המחירים עלו, ההטבות ירדו ולמרות שהעובדים נשארו חייכנים, הסיבות לרכוש במגה הלכו והתמעטו עד שזה נסגר, וחבל. יש למגה פוטנציאל אדיר. היא יכולה לחזור ולהוביל. כולם יודעים שלא תמיד המחיר הוא הקובע היכן עושים את הקניות. טיב טעם לא ממש הכי זולה בעיר ומציגה תוצאות טובות. זה הכל עניין של מיצוב. לרכוש ברמי לוי זה זול אבל חווית הקניות שם זוועתית ולא בא לי להיכנס לשם בכלל. תחזירו את תוכנית הנאמנות, תנו מחירים הוגנים ולאו דווקא הכי זולים ותנו ערך מוסף לרכישה אצלכם והכל יסתדר!
אבי | 29.04.15
40.
א-ב של סוסים
זה יהיה מפליא אם היא לא תקרוס! ומה הפלא? הנהלה שלא מבינה עברית פשוטה. לא מוכנים לתת לצרכן מחירים זולים, למרות שבפרסומות כך הם טוענים. בסניפים שלהם בהם ביקרתי בפעמים האחרונות (לפני הרבה זמן) יש יותר עובדים מלקוחות. גם חוסר יעילות, גם חוסר הבנה של השוק.
אחד העם | 29.04.15
39.
יש לי פתרון בשבילכם - ת ו ר י ד ו מ ח י ר י ם ג נ ב י ם
אני קניתי במגה עם תו קניה שרכשתי במקום העבודה ב 18% הנחה ועדיין אתם יקרים משמעותית מכל המתחרים שלכם. תתעוררו אולי זו הבעיה אולי זו הסיבה שכבר לא קונים אצלכם? ואתם יודעים מה בגלל המצוקה הכלכלית שנקלעתם אליה אני נותן לכם את הפתרון הזה בחינם.
 | 29.04.15
29.
אדון קפלן
מר קפלן הנכבד, כעובדת עדן טבע מרקט מזה שנים , אחת מני רבים וטובים שאכפת להם מהרשת, שאוהבים את הרשת וכרגע נמצאים בחוסר ידיעה גדול מאוד בנוגע לעתידם, הינך מתבקש להתייחס גם אלינו כקורבנות אשר מהלכים בסניפים כזומבים, ממתינים בכל יום לשביב מידע, מהלכים בדאגה בין מדפי המזון ותוהים מה יעלה בגורלינו ובגורל בני משפחותינו . המצב לא יכול להמשיך כך, יש פה 800 עובדים שערפל כבד מסתיר להם את האופק. כמה זמן עוד יקח לך עד שתגיע להחלטות? אתה ממש בז ל 800 עובדים שמחכים לגזר דינם. אנא מימך, תגמור עם הסיוט הזה. אנחנו אנשים פשוטים שחייבים להמשיך לחיות ולהתפרנס. אם לא בעדן, אז לפחות להתחיל לחפש עבודה אחרת.... הבן אותנו ועזור לתמונה להתבהר!
עובדת עדן טבע מרקט | 29.04.15
28.
מר קפלן הנכבד
מר קפלן הנכבד הרשה לי להזכירך כי בכל מקום שניהלת פשט את הרגל השארת את תעשיה אוירית בגרעון עברת לקופת חולים וגם שם יש בור תקציבי הגעת להדסה ויצרת שם בולען עכשיו מגה לקראת כונס נכסים אולי היגע הזמן מר קפלן היקר לפשפש במעשך ולהבין כי אתה לא סיפור הצלחה גדול בתחום הכלכלי ולחזור לזרועות הפנסיה המפנקת שלך ולא להמשיך לעשות נזקים במשק
יקי | 29.04.15
27.
היועץ לעניני טרור של דעאש בדרך לעוד לקוח מרוצה.
אומרים שאפשר לעבוד על חלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לעבוד על כל האנשים חלק מהזמן, אך אי אפשר לעבוד על כל האנשים כל הזמן. אז אביגדור קפלן דווקא עובד על כל האנשים כל הזמן. האיש כישלונר מגלומני, . קצת נתונים: מנוחי דנקנר הוק קיבל "דמי יעוץ " של 19 מיליון שקל, והיום רואים מה היעוץ שלו שווה. את הדסה הוא ריסק, 700 עובדים פוטרו, והמצב היום גרוע מאשר הוא קיבל אותה. הוא מסר את נכסי הדסה לממשלה כחלק מהסכם ההבראה, אך אבוי, מסתבר כי ערך הנכסים שהוא מסר גבוהים בהרבה מהסיוע שהדסה תקבל מהמדינה. עובדי הנקיון הנאמנים והותיקים בהדסה שהשתכרו משכורות עתק של 6000 ש"ח לחודש, פוטרו ובמקומם הוא הביא "עבדים" בשכר מינימום, ורמת הנקיון בהדסה הדרדרה עד כדי סכנת נפשות. והעקר, האיש אוהב כסף, מליון ש"ח לחודש בכלל, "רק" 170 אלף ש"ח לחודש בהדסה, כאן הוא מייעץ תמורת כמה מליונים עלובים, שם הוא "מקדם אינטרסים" תמורת כמה מליוני דולרים. צריך לבדוק מה הסיבות שמביאות אדם בן 76 לרדוף כסף ושררה תוך כדי ריסוק כלכלי של אלפי משפחות. וצריך עוד יותר לבדוק מדוע חברות "מתאהבות" באדם בעל רקורד מקצועי עלוב, שבנה את המוניטין שלו על בסיס של "כסח", התעמרות בחלש,ושנאה פתולוגית לעובדים.
יהוידע | 29.04.15
25.
בחוצות המפרץ הוכח שגם בלוקיישן מעולה - מגה מפשלים!
עזבה מגה, נכנס יוחננוף ומאז אין מקום חניה פנוי. המחירים הוגנים, השירות מצוין והמבחר גדול. בסניף קסטרא בחיפה, מגה עומדת שוממת וריקה. מטר משם סניף שופרסל דיל טירת כרמל משגשג ומלא בלקוחות. אני הייתי מפטר את כל שדרת הניהול בשלב הראשון, כי מדובר בחבורה כושלת.
לא דורך במגה | 29.04.15
23.
קפלן הורס חברות מקצועי. בכל מקום שהיה השאיר חורבות. זה התחיל מתפקידו בסמנכ"ל כ"א בתע"א
שם הוא רב עם הועד בראשות י. שפי בכל הזדמנות. גם בכללית לא הזהיר אבל קפץ לכלל ביטוח ושם השאיר משברים וכשלונות לא קטנים (חו"ל, כלל פיננסים). בהדסה הוא השאיר שוקת שבורה ועכשיו תורה של אלון והחברות הכפופות. הוא יכול לתת הרצאות על משברים במשך ימים, אבל הרצאה שלו על מניעת משברים או יציאה מהם תימשך דקה, מקסימום........
ד.י. | 29.04.15
17.
להוריד מחירים ב30 אחוז ללא טריקים
חשוב להוריד את כל המחירים לצמצם עובדים חנות יו נפתחה ברשל"צ הקולתרועה גדולה נפתחה כחנות מוזלת ולא כך הדבר מהר מאד העלו שם את המחירים תראו מה עשו ביינות ביתן בחולון פשוט הורידו מחירים והחנות כל הזמן מלאה הלקוחות לא אידיוטים הם בודקים מחירים ומפרסמים מפה לאוזן היכן היא החנות הזולה אתם מגה בעיר חנות יקרה ושורפת את המותג מגה רשת u שמתימרת להיות חנות זולה היא בהחלט לא כזאת ןמהר מאד כאשר הלקוחות מבינים זאת הם פשוט מפסיקים להגיע
דלית | 29.04.15
16.
מגה סובלת מבעיות ניהול קשות
אני מאוד מסופק האם המנהלים של מגה בכל התחומים מכירים את השטח מול הלקוחות. כמו כן יש לבדוק האם מנהלי הסניפים מבצעים את עבודתם בצורה הנדרשת והראויה כי לדעתי הציבור לא מאמין המותג מגה ומשם המשבר. לשם דוגמה רמי לוי תצחקו תצחקו המשפחה שלו היא זול גם אם הוא יקרן. למגה איזה שם מתחבר אחר כך .... יקרנים למה איך משהו יכול להסביר?????? ההסבר לכך הוא כל הנושא של מגה בול מגה בעיר הלקוחות לא יודעים להבחין. הדרך לנצח את הטיפשות הזו היא אחידות ולהסתכל ללקוח בעיניים ולא לנסות לתמרן בדרך לא דרך את הלקוחות. וע"י יתלווה לשם מגה זול.
אזרח | 29.04.15
14.
תפתחו "דף" חדש, הכתמתם את כל הספר
1. ריבוי יתר של שמות לרשת מפחיד ומדיר רגליים. 2. תפסיקו להצמד בדבק למודלים שכשלו. 3. למה אתר אינטרנט יקר יותר ואינו תחרות מול מכולת שכונתית? אז על מה אתם לוקחים עוד 30 ש"ח משלוח? זה בזבוז כסף בעידן של צרכן חכם. 4. הסופר שלכם בעיר נראה כמו מחסן סחורה בשוק. מטונף, אפור ומלנכולי, מסריח באזורים מסוימים, מבולגן. מה זה? 5. העובדים שלהם מוזנחים. לא מסורקים, מבולגנים, אך נעימים מאוד ונותני שירות טובים. 6. יש לכם תדמית שלילית, שכל הצעדים בשנים האחרונות רק חיזקו. תזנחו אותה. תתחילו תדמית חדשה. תעלו על ספינה חדשה. 7. תגדירו קהל יעד ותסתערו עליו. אתם יקרים מדי לשכבות חלשות, מסכנים ולא מושכים למעמד הביניים גבוה, כוללים מוצרים ספורים מדי ולכן לא אטרקטיביים למשפחות צעירות. 8. הדבר היחיד שיש לכם זה הצבע: ירוק כחול, שמאוד יפה. תורידו את יתר הקשקושים. אנשים אוהבים ברור. תדאגו שהירוק יהיה פחות חיוור והכחול יהיה יותר מואר. 9. תטפלו בניהול שלכם. אם נוח מדי, נרדמים בשמירה. תתחילו מלמעלה ותתנו דוגמה אישית.
הצעה | 29.04.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת