אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מגיעות במהירות ל־100 אלף שקל

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
תרוצים לא משכנעים של היבואנים
טענת יבואנים, שקשה ל"שכנע" את היצרן לספק דגם רכב שנחשב פופולרי באירופה, עלובה ולא משכנעת. נניח שמכונית כמו אופל קורסה או פיאסטה של פורד, זוכות לביקוש ער במדינות כמו צרפת או אנגליה. האם זה מה שימנע מהיצרן, לספק סחורה ליבואן רכב במדינה קטנטונת אי שם בלבנט? האם זה מה שיגרום לאותו יצרן, לתמחר ביתר את אותו דגם ש"סובל" מביקושים ערים באירופה? מהם אלפי יחידות בודדות, לעומת שוק אירופאי שצורך ברבבות? הכתב מציין ובצדק, שכל עניין התמחור תלוי בעיקר בשרירותיות מצד היבואן. יבואני הרכב עדיין לא השתחררו מהתפיסה, שהקונה הפרטי - זה שאינו חבר במועדוני קניות אקסלוסיבים, צריך להתקל בתג מחיר מופרע ולא הגיוני בעליל. חבל שרפורמת זליכה סורסה כמעט לגמרי ובזה הונצח כשל שוק מתמשך, בלי תחרות של ממש בענף הרכב.
אבי | 04.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת