5. איזה עם של אהבלים... ימשיכו לקטר על יוקר המחייה וירוצו לרכוש מכוניות חדשות בהלוואות. עם סגולה | 05.05.15 (ל"ת)
4. שמים מסך מגע סיני זול ברכב... שעולה אולי 50 דולר, ומבקשים תוספת של כמה אלפים על ״האיבזור״. הישראלי הממוצע רואה מסך מגע וחושב שמכרו לו יצירת פאר. בוב ספוג | 05.05.15 (ל"ת)
3. פשוט לא לקנות, אבל העם עם תחת חמה יהרוס ויקנה למה אותה i20 עולה 90k בחברות הליסינג? אדי.מ6 | 04.05.15 (ל"ת)
2. תרוצים לא משכנעים של היבואנים טענת יבואנים, שקשה ל"שכנע" את היצרן לספק דגם רכב שנחשב פופולרי באירופה, עלובה ולא משכנעת. נניח שמכונית כמו אופל קורסה או פיאסטה של פורד, זוכות לביקוש ער במדינות כמו צרפת או אנגליה. האם זה מה שימנע מהיצרן, לספק סחורה ליבואן רכב במדינה קטנטונת אי שם בלבנט? האם זה מה שיגרום לאותו יצרן, לתמחר ביתר את אותו דגם ש"סובל" מביקושים ערים באירופה? מהם אלפי יחידות בודדות, לעומת שוק אירופאי שצורך ברבבות? הכתב מציין ובצדק, שכל עניין התמחור תלוי בעיקר בשרירותיות מצד היבואן. יבואני הרכב עדיין לא השתחררו מהתפיסה, שהקונה הפרטי - זה שאינו חבר במועדוני קניות אקסלוסיבים, צריך להתקל בתג מחיר מופרע ולא הגיוני בעליל. חבל שרפורמת זליכה סורסה כמעט לגמרי ובזה הונצח כשל שוק מתמשך, בלי תחרות של ממש בענף הרכב. אבי | 04.05.15 (ל"ת)
1. זאת בדיוק הסיבה שאלו רכבים שנמכרים לא מעט בשיטה של 0 ק"מ ע"י חברות ליסינג. אחי הגדול קנה ככה מאלבר, כדי להשאיר את המחיר על גבול השפוי. סקודה פאביה זה מותג לא סתם, אבל לא בכל מחיר.. גדי | 04.05.15 (ל"ת)
מגיעות במהירות ל־100 אלף שקל
5 תגובות לכתיבת תגובה