אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ויקטורי לוטשת עיניים למגה ולניו־פארם

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

12.
סליחה אבל נראה לי כמו מינוף שיווקי לגיוס משקיעים.
סניפי YOU לא מצליחים לרוב לא בגלל YOU אלא בגלל מיקום בעייתי ו / או קירבה למתחרים. איך ויקטורי ישנו את הנצב ההתחלתי הבעייתי? לגבי ניו-פארם כל הסיפור כאן מצוץ מהאצבע. ניו-פארם ריווחית ויהיו עליה הרבה קונים פוטנציאליים.
הגלשנית | 11.05.15
11.
איך מסתדר שרביד רוצה לקנות את אחת הרשתות הגדולות עם
להבדיל מעסקים גדולים, בעל עסק בינוני או קטן נמצא בנקודות מכירה, עובר בכל סניף, מגיע לעובדים, לסדרנים, לקצבים, ועד לקופאיות. "כשאתה עם 180 סניפים לאן תלך?", שואל רביד. "בעל עסק בינוני או קטן שמנהל את העסק של עצמו, הוא מנהל אותו בפועל. בעסקים גדולים, המנהל מנהל אותם מלמעלה ולא מלמטה" מפה - http://www.calcalist.co.il/money/articles/0,7340,L-3658944,00.html
אמיר | 11.05.15
5.
זו לא בשורה צרכנית
למה? כי אם מגה תעלם לחלוטין לא תיווצר הגברת תחרות בשוק הגברת תחרות תיווצר רק אם יהיו סופרמרקטים שלא יכניסו פנימה אף מותג אם המחיר שלו גבוה בסנט אחד של יורו ממה שאותו מותג עולה בברלין ובלונדון. הישראלים פשוט לא מוכנים לשלם סנט אחד יותר על קולה, מקדונלדס, חלב, וגבינה לעומת אזרחי אירופה. נקודה.
לא משהו מיוחד | 10.05.15
3.
אייל / ויקטורי / גן יבנה
הכל מכל שאפו . האדם בנה ב 10 אצבעותיו את העסק תוך עבודה קשה וסיזיפית . לא קיבל על מגש של כסף . הטוענים לדברים ו אופי אינם מבינים אחרי הקלעים את הנתינה ללא תמורה . סל המצרכים לצרכן בויקטורי הינו אחד הזולים שאני מכיר . לגבי כל השאר אזיי זה בלבול ביצים .
טוביה | 10.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת