אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שוק המשפחתיות המשומשות: המחיר יורד, זה רק המחירון שנשאר גבוה

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
לוי יצחק, יבואנים רשמיים של רכב, חברות ליסינג
לוי יצחק, יבואנים רשמיים של רכב, חברות ליסינג ומעסיקים יצרו מציאות מדומה ומכריחים את כולנו לשחק לפי הכללים שלהם. הנה מספר "חוקי ברזל" שלהם: 1. "רכב מיבואן יותר טוב מרכב ליסינג ולכן יותר יקר". בפועל, הרכבים יוצאים מאותו פס ייצור, לפעמים עם הפחתות אבזור מינוריות לחברות ליסינג, אבל ממש לא רציניות.  2. "רכב מליסינג במכירה חייב בהפחתת מחיר". למה- נהג בליסינג נסע ברכב בשטח טרשי ולא בכבישי ישראל? בטיפול 10000 במוסכי ליסינג במקום שמן מנוע שמו לו שמן קנולה? אל תסכימו להפחתת מחיר במכירת רכב ליסינג! ההנחה שקיבלתם שייכת לכם וזה לא אות קלון לרכב! קובע קר המצב המכני והקילומטראז'! 3. "רכב ליסינג מעבודה יותר זול". ספרתם? אם תספרו טוב, תופתעו. בפועל מעסיקים עוד מרוויחים על העובדים כשנותנים להם "רכב מעבודה" הכל כך נחשק. ועל הרכב שהעובד משתמש בו לצורכי העבודה- בכלל אין סיבה לשלם שקל- זה כלי עבודה ולא הטבה לעובד! לסיכום: fuck the system! תקבעו כללים משלכם ותעשו מה שנכון לכם. כל השאר- הם לא חוקים אלא תרמיות ואחיזות עיניים, "חוקי העולם התחתון", שאין בהם שום צדק ורק החלשים מחויבים להם. השאר -עסקני רכב- עושים מה שבא להם
Car | 18.06.16
16.
כותב הכתבה הסתמך על פרסומים של חברות ליסינג. טעות!
במודעות מציינות חברות הליסינג מחיר נמוך לרכב המפורסם בצירוף "החל מ...". כשתגיעו לאיש המכירות במשרד תגלו שהמכוניות הזולות הן אלה שעברו תאונות שילדה או שיש להן קילומטרז'גבוה במיוחד, 150 אלף ק"מ למכונית בת 3 ואף יותר. ההנחות שתקבלו בליסינג יהיו לפי המלצות המחירון, אם תחשבו נכון, הורדה על ליסינג, קילומטרז' גבוה, פגיעת שילדה, ואולי עוד 5% הנחה אם מדובר ברכב לא פופולרי.
מנחם | 19.05.15
15.
זכותו של יצחק לוי יצחק לטעות ולכתוב בניירות שלו כל מספר.
מותר ליצחק לוי, לטעות בתום לב. איני סבור שמשלמים ליצחק בשביל להטעות ולהונות את הציבור הרחב. מה גם שאף אחד לא חושב שהנייר של יצחק לוי יצחק משקף שווי שוק אמיתי, ידוע שמדובר בשווי היפוטטי שטוב רק לצרכי מאזנים וביטוחים. כל מי שמוציא את האף החוצה לשוק הער הקיים ברכבים יד שניה, נוכח מייד, מעבר לכך ספק שהנייר של יצחק אינו משקף את שווי השוק, נוכח ומצחקק.
לוי ניסים | 19.05.15
14.
הטרייד אין הוא פתרון אידיאלי להרבה משפחות אך לחפש את במקום הנכון לזה
לי היה קאיה פיקנטו 2011 חפשתי לעשות טרייד אין על רכב חדש אך לא להפסיד הרבה כסף ברכב הישן, בדקתי הרבה מקומות , המקום היחידי שנתן לי מחיר מחירון לאוטו באלבר שווה לכל מי שרוצה להחליף את האוטו ולקחת חדש לבדוק שם
יהודית  | 14.05.15
13.
ענף ההייטק יצר את טימטום הליסינג. צריך להחזיר את הגלגל לקדמותו
שכל אחד יקנה רכב לעצמו מקסימום יקבל הוצאות אחזקה ודלק. כל הליסינג הזה בסופו של דבר יוצא בעוכרינו.גורם לבזבוזי דלק וזיהום אוויר מיותרים, וחוסר יעילות בהובלת נוסעים. רכבים שמרבים היום שוכבים בחניונים של חברות הייטק ומשלמים עליהם שווי מס גבוה ממה שבאמת צריך.
eran | 13.05.15
12.
שכחתם לציין את הנפגע העיקרי - מי שמחזיק רכב ממקום העבודה
שווי המס שמשלם העובד נגזר ממחיר המחירון של רכב חדש (מספר שאין לו כל קשר למציאות). מחיר מחירון של סובארו חדשה הוא כ-130,000, אבל אפשר לקנות אחרי הנחת "יד ראשונה 0 ק"מ" ב100,000, שזה המחיר האמיתי של הרכב. אבל מי שמקבל רכב כזה בליסינג משלם שווי מס לפי 130,000, לא לפי 100,000. לכן יוצא שכל אותם עובדים שיש להם רכב "ליסינג" משלמים למדינה כל חודש סכום מנופח. מכיוון שהמדינה נהנית מההכנסה הנוספת הזאת, אין לאוצר שום אינטרס לשנות את המצב הזה.
אישימוטו | 12.05.15
10.
תקראו ותבינו את הטריק הגדול של המחירונים ושל חברות הליסנג
אביא לכם דוגמה מאוד פשוטה ממנה תבינו למה הכל מפוברק: אם אתם רוצים לקנות רכב מחברת ליסינג אזי הם מפחיתות עפ"י המחירון כ-10% ולפעמים פחות מזה אם הרכב עם ק"מ נמוך. אגב,ברור לכם כי חברת הליסינג קנתה את הרכב בהנחה גדולה מאוד של יותר מ-10%. פה מתחיל ונגמר כל המשחק כי כשתבואו מחר למכור את אותו הרכב אזי המחירון קובע שיש להפחית לפחות 22% בגלל היותו בליסינג. וכל זאת למה? מה חברות הליסינג ליטפו את האוטו כל בוקר מה הם השכיבו אותו לישון בשמיכת פוך? התשובה מאוד פשוטה-את ירידת הערך רוצים להפיל על הקונה הבודד והוא יספוג ירידה של 22% לפחות במחירון. למה???? תחשבו על זה!!!!!
אל-דד | 12.05.15
9.
לכלכלן מתגובה 8
1. הייתי מצוין במתמטיקה בתיכון אבל קיבלתי ציונים גרועים כי הייתי עסוק עם הבחורות של השכבה. מה המצב אצלך? 2. ההפרש בין המכירה של המשומש שלי לבין הקניה של הרכב החדש יישאר זהה, כך שזה לא משנה. בכסף ההפרש (כלכלנים קוראים לזה לפעמים 'דלתא' אם אינני טועה.....) אותו הדבר אבל אין את העיוות הנוראי בפער בין המציאות למחירון ולכן אני, כאדם וכאזרח, מרוויח כשהשיטה לא עקומה ולא מפסיד אפילו שקל.
אביב | 11.05.15
3.
"הצרכן נהנה ממגמה זו"???
כל האמור בכתבה נכון ויפה לראות שהנושא מגיע סופסוף לכותרות. הערה אחת - "הצרכן נהנה ממגמה זו"? "לצרכן הישראלי אין יותר מדי על מה להתלונן"??? - שכחתם כאן משהו קריטי. כמעט כל צרכן ישראלי שרוצה לקנות רכב גם צריך למכור את הרכב הנוכחי שלו (כמעט לכולם יש רכב בגלל ההזנחה הפושעת של התחבורה הציבורית הגרועה בישראל), כך שהוא אולי מקבל רכב בהנחה אבל הרכב הפרטי שלו שווה פרוטות. אישית, הייתי מעדיף שהעיוות הנוראי הזה יתוקן, אקבל מחיר מחירון על הרכב שלי ואשלם את מה שמגיע לרכב הבא... בכל מקרה, יש לצרכן הישראלי הרבה מאוד על מה להתלונן...........
אביב | 11.05.15
2.
בושה לך יצחק לוי איך אתה מנהל את מחירון הרכב
לא יתכן שמחיר הרכב מנופח שלא מייצג את השוק . יצחק לוי הנכבד מדוע אתה מעשיר את קופת של חברות הביטוח על חישבון אזרחי המדינה .יש פער אדיר בין המחירון לביו מחיר השוק .אולי אזה חבר כנסת יקח את זה עלוי לעשות סדר בשוק הפרוע הזה .כסף מיותר שאנו מוצאים לביטוחים
אליהו | 11.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת