אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הרווח התפעולי של HOT ירד ב-7% ברבעון הראשון, 7,000 מנויי טלוויזיה עזבו

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

9.
ברור שהוט יפסידו את מנויי הטלויזיה  שירות גרוע
ברור שהוט יפסידו את מנויי הטלויזיה  שירות גרוע מאין כמותו , יש תקלה צריך יום חופש כדי לדבר עם נציג שירות , והוט אכלה קנסות לא מבוטלים ממשרד התקשורת . אני לא רוצה לחשוב כמה זמן לקח לכל האנשים להתנתק מהשירות של הוט . ואחרון אחרון חביב , אם אתם באמת רוצים שאנשים ישארו איתכם בכבלים (בטלויזיה) הגיע הזמן שתפסיקו להתקמצן על נציגי שירות ותעלו את רמת השירות כי אחרי הכל הלקוח לא צריך אתכם , אתם צריכים אותו , לקחתם על עצמכם יותר מידיי תכנים שאתם לא מצליחים לעמוד בהם ... ראו דוגמא yes רק טלויזיה ושירות מקסים ונפלא מענה מהיר ויעיל .... הייתי מנוי של הוט בעבר וברחתי כל עוד נפשי בי אחרי 6 שעות שנציג מעביר לנציג . אבל הכי חשוב שאת הכסף כולם לוקחים בזמן ולא שוכחים חלילה . תישרפו הוט 
Hat | 23.10.16
8.
YYYYY טוקבקיסטים ממומנים של השרלטן GOLAN עובדים קשה כאן - שקוף.
מי שמתץייקם כאן באפססס השקעות ומפר תנאי רשיון ומשתין מהמקפצה על משרד התקשורת והרגולטור עסוק בהשמצת כולם והקמת עליהום מתוזמן וממומן על הוט בפרט ????. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כל כף שקוף שבא להקיא. איזה בידוריזציה העליהום שמיכאל גולן מנסה לקומם על כולם כאסטרטגיה להסתרת נוכלות בהתנהלות גולן כבר לא משכנע.
ILIAD | 12.05.15
7.
להנהלת הוט - כדאי שתקרא מקרה אמיתי שקרה לי:
שוחחתי עם נציג שהבטיח לי ערוצים מסויימים פתוחים בסכום כסף חודשי מסוים. אחרי מספר שעות הבנתי שלא קיבלתי שום דבר ממה שהובטח (כל הערוצים שהובטחו לי היו סגורים). פניתי לשירות הלקוחות ואמרו שאין חבילה כמו זו שהובטחה לי ולמעשה אני בחבילה הצרה (ערוצי עיד"ן+). ביקשתי שיבדקו את ההקלטה של השיחה, אך לדבריהם השיחה לא הוקלטה ולכן לא יכולים לתת את מה שאני טוען שהובטח. אז ביקשתי לחזור אחורה לחבילה שהיתה לי עד לאותו מועד. נעניתי שהחבילה שהיתה לי בעבר (5 שעות אחורה) לא קיימת יותר ולכן גם לא אוכל לחזור אליה. הבנתי שמדובר בחברה רעה, עם שירות שקרי, יחס מזוויע ומחירים מופקעים. עזבתי אותם. על הדרך העברתי גם את ההורים שלי. מבחינתי המחיר ששילמו על הטעויות מולי שווה לאובדן שני לקוחות.
לקוח לשעבר | 12.05.15
6.
היום תבעתי אותם
סיפור אמיתי מהיום: הגשתי תביעה בבית משפט לתביעות קטנות , כשהמזכירה ראתה את מי אני תובע היא חייכה ואמרה "נו , הוט , כרגיל עוד תביעה.... ניסו להתעלל בי מכל עבר , ניתוקי שיחות , הבטחות שווא , התשה בטלפון , ומה לא. רק אם נציף אותם בתביעות אולי יבינו שהם לקוחות שלנו ולא אנחנו שלהם
אבי  | 12.05.15
4.
ניהול כושל!
חברה שה-EBITDA שלה הוא כמעט 50% מההכנסות שלה הינה חברה בעלת ניהול כושל, אם היא מאבדת לקוחות ורווח. זה סימן מובהק לתמחור שגוי של מוצריה. המחיר שהם גובים עבור השרותים שלהם הם בשמים. לכן למרות הרווחיות המהממת ותזרים כספים שיש לקנא בו, הם ימשיכו לאבד לקוחות כל עוד יש תחרות בשוק. רמת המחירים הגבוהה שלהם אמנם מאפשרת ריווחיות גבוהה אבל בשוק תחרותי לא לעולם חוסן... תוסיפו לזה שירות לקוחות גרוע, שביעות רצון נמוכה, והכתב על הקיר...
 | 12.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת