6. ל-4, לדעתי זה פחות עניין של מס והרבה יותר עניין של הורדת עלויות לצרכן במקומות שבהם הם יכולים להתגמש. באופן כללי, לדעתי הכיוון של ייבוא מקביל יעזור מאד לשוק הרכב המקומי יואב | 28.05.15 (ל"ת)
4. המיסוי על הרכבים פה באמת מוגזם זאת הסיבה כנראה שהרכבים שאלבר מבירה בייבוא מקביל זולים לפעמים בפער משמעותי מהיבואן. לא יודע איזה מס הם חוסכים בשיטה הזאת, אבל עובדה שזה עובד.. אבי | 24.05.15 (ל"ת)
3. שאלה- האם מס, ההרוגים בגלל רכב ישן גבוה ממספר ההרוגים במלחמות ישראל? תודה למשרד האוצר ופקידיו | 24.05.15 (ל"ת)
2. בישראל המצב זוועה בגלל "גאוני" האוצר "גאוני" האוצר רוצים שיהיו פחות רכבים, לכן מנסים "לרסן" את הציבור באמצעות מס של 100% על רכב חדש, התוצאה היא רכבים ישנים, לא בטיחותיים ומזהמים שנעים על הכביש. לו היה המס יורד אנשים היו מחליפים רכבים יותר (כך שהכנסות המדינה לא היו נפגעות ממש), כמות ההרוגים והזיהום היתה יורדת. את בעיית כמות הרכבים יש לפתור באמצעות: 1) תחבורה ציבורית אמינה (גם בשבת), 2) חוק לגריטת רכבים ישנים (נאמר 15 שנה ומעלה) או גביית אגרת רכב מפלצתית על אותם רכבים ישנים ומזהמים. 3) מס גבוהה על השימוש ולא על קניית הרכב (לא צריך "מס נסועה") מס על הדלק ואגרה גבוהה מספיק בהחלט. הורדת המס על הקניה והעלאת המס על השימוש תביא לרכבים חדשים בטיחותיים יותר ופחות מזהמים כך שהערך השולי גבוהה מאוד ובמקביל לפחות "נסיעה" עקב עלות הנסיעה הגבוהה, יש לשלב תחבורה ציבורית אמינה, זולה בכל השעות והימים כדי לשמור על יכולתם של השכבות החלשות להתנייד ולעבוד. | 23.05.15 (ל"ת)
1. כשמכונית עולה גרושים ואפשר להחליף אותה כל שנתיים, מכונית בת 10 נחשבת לגרוטאה. בנתיים, בישרא-הל, מכונית בת 10 עם קילומטראז' של 200 אלף בפחות מ30 אלף שקל זו מציאה. ו"אוף טופיק", עדיף שיעשו ריקול מאשר שיתנו לאנשים למות, בניגוד נניח לGM. אטראיכגינכ | 22.05.15 (ל"ת)
ריקול כריות האוויר של טקאטה מתרחב
6 תגובות לכתיבת תגובה