אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מגעים למיזוג סאן דור וישראייר

12 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

10.
לא מונופול ולא בטיח. יש תחרות עצומה בשוק הטיסות
כל שלוש החברות הישראליות ביחד (אל על, ארקיע וישראייר) לא מגיעות ל-40% מהשוק הישראלי, כשבכל חודש שחולף עוד נתחים נופלים לידי חברות לואו קוסט יעילות וזולות יותר מחו"ל. אין שום סיבה לא לאחד בין כל החברות הישראליות לחברה אחת גדולה שתוכל להתמודד כמו שצריך.
בני | 25.05.15
6.
בעצם שתי חברות נפרדות ,ישראייר תקבל שעות מאל על
לא ניתן לשלב פיזית ביניהן בגלל יחסי עבודה וחוזי עבודה. לכן המשמעות מבחינת העובדים היא העברת שעות מאל על לישר אייר לתו לא. בראית ה״מונופול״ - אין דבר כזה בישראל בתחום הזה כי מאות חברות שנמצאות בשלושה מונופולים בינלאומיים גדולים ממילא טסות לארץ אז מיזוג של שתי חברות קיקיוניות ישראליות אינו רלוונטי בכלל תחת הכינוי הזה. לתושבי ישראל והתפוצות יש כל כך הרבה אפשרויות כיום שגם עם שלשת החברות הישראליות היו מתאחדות זה לא היה קצה קצהו של מונופול...
הבעיה תהיה ביישום | 25.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת