27. מתי כל הבהמות יבינו שלא צריך רמזור להפוך את הצומת לכיכר אף פעם לא שמעתי שישהו נהרג בכיכר אריאל | 27.02.17 (ל"ת)
26. הרמוזורים בארץ עובדים על הפנים כי הם מתוכנתים בצורה לקויוה אמנם יש חיישנים ברמזורים, בעיקר לפניות שמאלה או לתנועה שיוצאת מכבישים צדדיים לצומת אבל הרמזורים עובדים על הפנים. יכול להיות שצריך עוד חיישנים בכל צומת או חיישנים יותר מתקדמים אבל מה שבטוח שהנתונים מהחיישנים הקיימים לא מנוצלים כראוי כי מי שקובע את תכניות הבקרה של רוב מערכות הרמזורים בארץ סתום לגמרי. הרבה רמזורים פועלים על זמן ופתאום תנועה בבכיש ראשי בצומת מקבלת אדום למרות שאין כלל רכבים ממתינים בכניסות הצדדיות. למה? אם זה עבור הולכי רגל - כל מעברי החצייה צריכים להיות מצויידים בכפתור. כל עוד לא לחצו, אין עדיפות להולכי רגל. לעומת זאת, ברגע שכן לוחצים, הרמזור צריך להתחלף בזריז ולא לחכות ל"מחזור הבא". פקקי ענק נוצרים הרבה פעמים בגלל ירוק קצר מדי, במיוחד בפניות שמאלה. למה לעזאזל לא משתמשים בחיישן הקיים לפנייה שמאלה כדי לדעת מתי התרוקן תור הרכבים? במעט צמתים נראה שלחיישן יש השפעה על אורך האור הירוק אבל הרבה פעמים הזמן הירוק מספיק בקושי. שמתי לב שבכבישים הבינעירוניים של מע"צ, הרמזורים עובדים בצורה יחסית נורמאלית אבל בתוך ערים המצב זוועה! טל | 31.05.15 (ל"ת)
24. אותי אף רמזור לא עוצר...ירוק,אדום,כחול...נוסעת ישר ולא מתייבשת או מתביישת... מריומה (גרב) סביבוני | 31.05.15 (ל"ת)
23. נראה שבלדד בעצמו לא שקד על לימודי הפיזיקה כאשר מניחים ברזל בתוך לולאה בה זורם זרם חילופין הברזל מגדיל את השראות המעגל. הברזל לא צריך לזוז והוא לא פועל כמו דינמו. הוא לא ממיר שום דבר ולא מיצר שום זרם חשמלי. בסך הכל מגדיל את ההשראות. הגדלת השראות המעגל מגדילה את התנגדותו לזרם חילופין. כלומר תקטין את הזרם במעגל. כמות הברזל שנמצאת באופנוע קטן מספיקה כדי להגדיל את ההשראות באופן שמערכת הבקרה תרגיש את זה. הבעיה היא שבחלק מהמקרים המערכת לא מכוילת כמו שצריך ולאף אחד לא איכפת. | 30.05.15 (ל"ת)
21. הטריק הטוב ביותר. לא להשתמש באופנוע אלא ברכב חברה. החיישן לא מתבלבל ואני לא משלם על הדלק והאחזקה. אחד | 30.05.15 (ל"ת)
20. החיישנים הם כוסות רוח למת, כי הרמזורים מפגרים בתכלית הפיגור. לבדוק אם מחכה רכב ברמזור זה טוב כשיש עומס קל, ובחלק מהכיוונים אין רכבים. ברגע שמתחיל עומס, יש רכבים בכל הכיוונים, זה הופך לחסר תועלת. מה שצריך זה מערכת חכמה שבודקת כמה רכבים (ויותר חשוב, כמה אוטובוסים) מחכים בכל כיוון, מה המהירות הממוצעת של רכבים לאורך נתיבים מסויימים, ואם קטע הכביש בין שני רמזורים התמלא. יובל | 30.05.15 (ל"ת)
19. אני רוצה למה הלחצנים של הולכי הרגל לא נותנים עדיפות להולכי רגל צריך לתת להולך הרגל לעבור תוך 30 שניות מרגע שהוא לוחץ על הכפתור | 30.05.15 (ל"ת)
18. חבל שבמדינה כל כך מפותחת, אין גלאים בכל הרמזורים, ואנשים סתם מבזבזים זמן עומדים כמו מפגרים באדום, בזמן שהנתיב ממול ירוק אבל ריק מכל מכונית במשך 3 דקות. מה הבעיה ליצור מערכת של חיישנים ותוכנה פשוטה שיודעת לסנכרן רמזורים לפי נפח התנועה בנתיב?? ניר | 30.05.15 (ל"ת)
16. לא חריץ ולא משקל,עובר באדום וזהו,יבוא שוטר נברח. לרדוף אסור לו,אם לא דואגים לדו גלגלי זה לא אשמתי,כשאין חוקים אז אין חוקים זו המדינה הסרוחה שלנו. גיא | 30.05.15 (ל"ת)
15. שר התחבורה משחק סטנגה כל היום..יש לו זמן לאזרחים? במיוחד שלדעתו רבים מהעם הזה הם בכלל אזרחים שמאלנים בוגדניים .. ארז ברז | 30.05.15 (ל"ת)
14. חיישנים פיזו אלקטריים ישנו פתרון שקיים מספר שנים שנקרא חיישנים פיזו אלקטריים. חיישנים אלו מטמנים מתחת לכביש ועם מעבר מכונית מעליהם החיישן מורכב מתרכובת כימיות שעל ידי לחץ מעבירות פולס חשמלי. בוודא ראיתם את הנעלים שעם הליכה (לחיצה) עליהם נדלקות נוריות. זה פועל על אותו עקרון. כמו כן יש היום פתרונות שחיישנים כאלו מייצרים חשמל לצידי הדרך (בעיקר) כאשר עוברות עליהם משאיות. יצחק | 30.05.15 (ל"ת)
13. בתור עובד מע"צ לשעבר יש חיישנים בחיתוך של האספלט שגורמים לתחלופה מהירה בתור עובד מע"צ לשעבר יש חיישנים בחיתוך של האספלט שגורמים לתחלופה מהירה דורי | 30.05.15 (ל"ת)
12. תנסו זה עובד לכל בעלי האופנועים או הקטנועים, תנסו להוריד רגלית או ג׳ק אמצע, זה עובד בגלל שהשדה המגנטי קולט את הרגלית שקרובה יותר לקרקע. גולדמן | 30.05.15 (ל"ת)
11. השיטה שלי ליצירת אור ירוק פותחים את רגלית הצד על קצה הפס הדריכה הקרוב לאי התנועה. עובד טוב ברמזור הכניסה לכפר מלל בכביש המחבר את כפר סבא והוד השרון. מוטי | 30.05.15 (ל"ת)
10. אני רוכב קטנוע שקיבל דוח בגלל זה , יש רמזור שפונה שמאלה מפארק הירקון לרוקח עמדתי עם הקטנוע אולי 20 דקות , בסוף התעצבנתי ונסעתי על המעבר חצייה בצומת חוסר מזל ובדיוק עברה משטרה . איך שהיא ראתה טרף קל , עצרה אותי בצד . הסברתי לשוטר מה קרה ואמרתי לו שאם הוא לא מאמין אני מוכן לעשות איתו ניסוי שנחזור לשם . את השוטר זה לא עניין הוא אמר אתה משקר . השוטרים של היום הם מכונה לייצור כסף , טובת האזרח לא מעניינת אותם , וזה ממש גועל נפש . כל מה שמעניין אותם הוא איך הם מקדמים את עצמם , סוגרים מכסות של דוחות . ועוד מקרה שקרה לי . שלמדתי באוניברסיטה הייתי שומר במפעל , וצריך לעשות פטרולים מסביב , יום אחד עשיתי פטרול ואכן דווקא באותו יום שכחתי להגיע עם חולצה של העבודה . תוך כדי הליכה עצרו אותי 3 שוטרים חיילים נראים כמו ילדים , אני הולך בשפת הכביש ופתאום מאחורה בום התנגשו לי ברגל עם הרכב , ישר עצרו אותי , מי אתה מה אתה עושה פה , היו מבסוטים שתפסו אותי אמרו לעצמם או הנה עשינו משהו תפסנו פורץ פוטנציאלי .. הסברתי להם מי אני , לא היו כל כך מרוצים לשמוע לקחתי אותם לעמדה ואחרי שראו שאני שומר לא הסתפקו בזה , הפכו את כל העמדה זרקו את הדברים שלי על הריצפה זרקו כיסא ושולחן ושברו כוסות אני שלא הבנתי למה שוברים ולמה עושים ככה התערבתי וניסיתי למנוע את הונדליזם ישר קפצו עליי עצרו אותי . לקחו אותי בניידת השאירו את המפעל כככה לא נתנו לי אפילו להודיע שעוצרים אותי , תארו לעצמכם איזה ביזיון , חבל שלא פרצו ואז כל המשטרה הייתה אוכלת זין . והמזל שלהם שלא היו מצלמות בעמדה , אחרת הייתי תובע את האם אימא שלהם. ושהגעתי למשטרה והתעמתי עם החוקרת היא אומרת שהם סיפרו שהתנפלתי עליהם באגרופים , הייתי בהלם חשבתי שאני חולם , לא מספיק שסתם עצרו אותי בלי שום סיבה עוד מאשימים אותי באלימות כאשר הם אלה שהיו אלימים בלי שום סיבה . בסוף נתתי 10 אלף שקל לעו"ד והכל נסגר . אבל שתבינו איפה אנחנו חיים , משטרה זה לא שומרי חוק זה אנשים אלימים שחיפשו דרך לבטא את האלימות שלהם באופן חופשי ומתי שירצו . את 3 השוטרים האלה הייתי יכול לפרק אחד אחד אבל ידעתי שהם שוטרים ואני סתם יסתבך עדיף לקבל כמה מכות מאשר לשלם אלפי שקלים לעו"ד , וגם ככה הפסדתי 10000 שקל . 3 חודשי עבודה . חבורת האפסים הזו אלה השוטרים של העתיד , בושה למדינה הזו . כרגע אני עובד בהייטק ומרוויח טוב , ברגע שיפטרו ולא אמצא עבודה עם משכורת מספיק גבוהה , אני לא חושב שאשאר פה , רק העבודה מחזיקה אותי פה , כי אני רואה מול העיניים איך החברה פה מתפרקת , את הפערים הכלכליים , את העוני , השחיתות , המדינה הזו מתפרקת , מי שלא רואה את זה הוא עיוור . זו מדינה קשה ולמי שיש אפשרות להגר למדינה מערבית מתקדמת אין לו מה לחפש פה . סיפור שהיה | 30.05.15 (ל"ת)
9. אני בשוק שאני היחיד שיודע את זה פה אבל מה שתמיד עובד ועבד לי, זה להוריד את הרגלית ולשים בול על החריץ. זהו! רונן, רמת גן | 30.05.15 (ל"ת)
8. גלאים ברמזור נראה שהכותב לא מספיק מקצועי אולי היה כדאי לפנות למהנדס רמזורים שיסביר בצורה מקצועית מדוע ולמה אלעזר | 30.05.15 (ל"ת)
7. מערכת רמזורים לידע כללית רב הרמזורים בישראל עובדים "בשיטת זמן שניות לכול כוון בצומת שנישלט עי מערכת בקרה של אותו צומת נשלט ארון יש בו כרטיסים ומתוכנתים אז שלו יעבדו עליכם חן | 30.05.15 (ל"ת)
6. השואל כנראה גר בפתח תקווה או רמת גן בשתי הערים האלה לא יודעים לכוון את חיישן הרמזורים. אפשר להתייבש שם שעות בצומת אם לא רוצים לעבור עבירת תנועה חמורה. בתל אביב וקרית אונו החיישנים עובדים פגז (בערים האחרות יוצא לי להסתובב פחות עם הקטנוע). מרימה גבה | 30.05.15 (ל"ת)
4. לחבר מתכת/מגנט לתחתית האופנוע כמו שמציע תגובה מספר שתים. וההנחיות לגבי גלאים חדשים בעבודת מחקר וכתיבה בימים אלו. השינויים אם יוחלט עליהם יתעכבו כמובן בחסות הבירוקרטיה/הוצאה כספית/קבלנים שנתקעו עם גלאים וידחפו להמשך שימוש בהם.... מהתחום | 29.05.15 (ל"ת)
3. גם בשערים חשמליים. אותה שיטה עובדת במחסומים ושערים הנפתחים מעצמם בשעת היציאה. שים מטיל מתכת והשער ישאר פתוח. טריק שכל קיבוצניק יודע. | 29.05.15 (ל"ת)
2. כל הכתבה המושקעת הזאת ולא מזכירים פתרון ידוע ופשוט לכל אופנוע.. פתרון פשוט: לחבר מגנט חזק, לא חייב להיות גדול (נגיד של רמקול שבור) לתחתית האופנוע. אם לא עובד אז לנסות לסובב את המגנט. אם אתם לא מאמינים אז יש שלל סרטונים ביוטוב שמסבירים את זה - חפשו: trigger green traffic lights david | 29.05.15 (ל"ת)
איך הרמזור יודע שיש מולו מכונית?
27 תגובות לכתיבת תגובה