אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הוחל בשיווק בישראל של פיז'ו 508 המחודשת

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
המכונית הזאת צריכה להתחיל ב- 150,000 לפי שער היורו היום
לא צריכה לעלות יותר מ-150,000, המאזדה 6 היותר טובה מתחילה ב-166 ובצדק. כאן מקבלים עיצוב עלוב ומיושן ומערכות הרכב מסורבלות, מלא כפתורים וכפילויות של כפתורים. הרכב לא נוח והמנוע לא מתמודד עם משקל הרכב במיוחד בעליות. בקיצור איך הורסים מותג? מתמחרים אותו בשמיים שהוא לא תחרותי ולא יכול להתמודד בכבוד מול מובילי הקבוצה. גם בליסיג לא כדאי לקחת כי שווי השימוש מאוד גבוהה.
אדי.מ5 | 30.05.15
12.
ל 5
לרכב אין כמעט ביקוש, לפי סקרים נמכר ב 27% מתחת למחירון. ניסיתי טרייד אין עם טויוטה, פאסאט ואודי 4. שולחים אותך למגרש פרטי, 35% מתחת למחירון + דרישה לצמיגי מישלן חדשים + בדיקה והתחייבות לתיקון כול הליקויים. אחר כך מתחילים לספור שריטות בצבע וכתמי ציפורים. עושים לך טובה ונותנים 40 אלף שקל. אתה חוזר ללובינסקי, עושה טרייד אין ויוצא פרייאר אבל קצת יותר קטן. למה להחליף? - לחצים סביבתיים כולל ילד שחוזר מהצבא וחייב להשוויץ. (איזה כף למקבלי ליסינג)
אברהם | 30.05.15
7.
קניתי 508 אקסס לפני 4 שנים 167000 בחוות רונית
וקיבלתי בטרייד מחירון אל 308 שלי עד האגורה האחרונה (היורו היה 4,93) . היום יקרו את האקסס החדשה ב 22000 שח ל 192000 (היורו היום 4.26) ואל הטרייד ל 508 מורידים לי 11000 חשבון פשוט ה 508 התיקרה ב 33000 שח עבור הלקוח וזה שהגיע מנכל שרוצה להכנס לשוק אגרסיבי. אז ככה מנכל יקר לא רק שאתה לא מוכר לנו אגרסיבי. אתה באגרסיביות מרחיק אותנו ממותג שאחרי הקניה הציבור לא אומר מזל טוב תתחדש. אלה מסתכל אליך ברחמים והשתתפות בצער וזהוא
לקוח שמתקשה לשמור אמונים | 28.05.15
5.
לא רואה סיבה להחליף ולא מבין למה הקפיצו את המחיר כל כך
יש לי 508 כבר 4 שנים. בסה"כ מרוצה מאוד. מצד שני, לא רואה כאן שום בשורה ששוה להחליף בשבילה את האוטו. אני גם לא מבין למה הקפיצו כל כך את המחיר. את שלי רכשתי ב-152 אלף ש"ח חדשה מלובינסקי כולל החיישנים ומאז היורו בצלילה חופשית. נחכה למודל הבא או שבמחיר הזה (179 אלף) נעבור כבר לטויוטה קאמרי היברידית.
בעלים של 508 | 28.05.15
3.
179 אלף שקל ? פעם הקבוצה הזו הייתה סביב 165 אלף ש"ח
אני מבין שההסבר להתייקרות הוא הירידה החדה בשער היורו .... טוב מדובר בירידה משמעותית שלא ניתן להתעלם ממנה. ואם נהיה רציניים.. פלח המכוניות האלו כמעט לא קיים ונשחק לגמרי על ידי הג'יפונים למיניהם... כנראה שרוב השוק הוא ליסינג ואם לא יהיו שם הנחות גדולות לא רואה מי יסכים להוסיף יותר ב 25 אלף ש"ח לרכב באותה הקבוצה גם מצד החברה וגם מצד העובד (שווי שימוש). אגב זה לא רק פז'ו .. יותר ויותר רכבים מהקבוצה הייקרו בצורה דומה.
ממ | 28.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת