14. ל 12 בפיגו נתנו לי 11% פחות אל 508 ובפולקסווגן 14% פחות לא צריך סתם להגזים ושיהיה לך ברור. אין שוק משומשות פרטי כמאט לשום רכב. רכבים שפעם היו נמכרות בשניה תקועות היות ולא נמכרות ואז כמובן היבואנים חוגגים בטריידים מולנו אריה | 31.05.15 (ל"ת)
13. המכונית הזאת צריכה להתחיל ב- 150,000 לפי שער היורו היום לא צריכה לעלות יותר מ-150,000, המאזדה 6 היותר טובה מתחילה ב-166 ובצדק. כאן מקבלים עיצוב עלוב ומיושן ומערכות הרכב מסורבלות, מלא כפתורים וכפילויות של כפתורים. הרכב לא נוח והמנוע לא מתמודד עם משקל הרכב במיוחד בעליות. בקיצור איך הורסים מותג? מתמחרים אותו בשמיים שהוא לא תחרותי ולא יכול להתמודד בכבוד מול מובילי הקבוצה. גם בליסיג לא כדאי לקחת כי שווי השימוש מאוד גבוהה. אדי.מ5 | 30.05.15 (ל"ת)
12. ל 5 לרכב אין כמעט ביקוש, לפי סקרים נמכר ב 27% מתחת למחירון. ניסיתי טרייד אין עם טויוטה, פאסאט ואודי 4. שולחים אותך למגרש פרטי, 35% מתחת למחירון + דרישה לצמיגי מישלן חדשים + בדיקה והתחייבות לתיקון כול הליקויים. אחר כך מתחילים לספור שריטות בצבע וכתמי ציפורים. עושים לך טובה ונותנים 40 אלף שקל. אתה חוזר ללובינסקי, עושה טרייד אין ויוצא פרייאר אבל קצת יותר קטן. למה להחליף? - לחצים סביבתיים כולל ילד שחוזר מהצבא וחייב להשוויץ. (איזה כף למקבלי ליסינג) אברהם | 30.05.15 (ל"ת)
7. קניתי 508 אקסס לפני 4 שנים 167000 בחוות רונית וקיבלתי בטרייד מחירון אל 308 שלי עד האגורה האחרונה (היורו היה 4,93) . היום יקרו את האקסס החדשה ב 22000 שח ל 192000 (היורו היום 4.26) ואל הטרייד ל 508 מורידים לי 11000 חשבון פשוט ה 508 התיקרה ב 33000 שח עבור הלקוח וזה שהגיע מנכל שרוצה להכנס לשוק אגרסיבי. אז ככה מנכל יקר לא רק שאתה לא מוכר לנו אגרסיבי. אתה באגרסיביות מרחיק אותנו ממותג שאחרי הקניה הציבור לא אומר מזל טוב תתחדש. אלה מסתכל אליך ברחמים והשתתפות בצער וזהוא לקוח שמתקשה לשמור אמונים | 28.05.15 (ל"ת)
6. רכב ללא חסרונות. מושבים מפנקים, מרווח, מגהץ את הכביש, חזק בכל נגיעה בגז, והילוכים עוברים חלק ואיכות כמעט גרמנית | 28.05.15 (ל"ת)
5. לא רואה סיבה להחליף ולא מבין למה הקפיצו את המחיר כל כך יש לי 508 כבר 4 שנים. בסה"כ מרוצה מאוד. מצד שני, לא רואה כאן שום בשורה ששוה להחליף בשבילה את האוטו. אני גם לא מבין למה הקפיצו כל כך את המחיר. את שלי רכשתי ב-152 אלף ש"ח חדשה מלובינסקי כולל החיישנים ומאז היורו בצלילה חופשית. נחכה למודל הבא או שבמחיר הזה (179 אלף) נעבור כבר לטויוטה קאמרי היברידית. בעלים של 508 | 28.05.15 (ל"ת)
3. 179 אלף שקל ? פעם הקבוצה הזו הייתה סביב 165 אלף ש"ח אני מבין שההסבר להתייקרות הוא הירידה החדה בשער היורו .... טוב מדובר בירידה משמעותית שלא ניתן להתעלם ממנה. ואם נהיה רציניים.. פלח המכוניות האלו כמעט לא קיים ונשחק לגמרי על ידי הג'יפונים למיניהם... כנראה שרוב השוק הוא ליסינג ואם לא יהיו שם הנחות גדולות לא רואה מי יסכים להוסיף יותר ב 25 אלף ש"ח לרכב באותה הקבוצה גם מצד החברה וגם מצד העובד (שווי שימוש). אגב זה לא רק פז'ו .. יותר ויותר רכבים מהקבוצה הייקרו בצורה דומה. ממ | 28.05.15 (ל"ת)
2. אחרי 3 שנים הרכב שווה 70 אלף שקל עלות חודשית כ 6000 שקל מהם 3000 פחת 1500 דלק 1000 ביטוח, טסט ותחזוקה פלוס הוצאות מימון. אגב: טיפול 40 אלף עולה כ 3500 שקל לפחות מחצית העלויות הן מיסוי (אם מישהו עדיין שואל למה יקר לחיות בישראל) סקיפר | 28.05.15 (ל"ת)
1. כולם לרוץ לקחת הלוואה ולקנות...ניפגש בפקק... אני עם החשמלית הקטנה אתם עם ההלוואה הענקית, נראה למי יהיה יותר נשימה בסוף... יאללה פרייארים | 27.05.15 (ל"ת)
הוחל בשיווק בישראל של פיז'ו 508 המחודשת
14 תגובות לכתיבת תגובה