3. רווח?! הם לא מתביישים? 302 מיליון שקלים סיבסוד מכספי הציבור! זה אומר שאחרי ה"רווח" הם עדיין בהפסד של 87 מיליון שקלים! איזו חוצפה, לא יאומן. אזרח עשוק | 28.05.15 (ל"ת)
2. עם כל הכבוד, רכבת בישראל זה לא ביזנס. זה אמור להיות שירות בסיסי שהמדינה מספקת ותתחילו להוסיף קרונות!!!!!!!!! בבוקר זה כמו להיות ברכבת מסע. להדחק בין אנשים... גועל נפש ותביאו קרונות לאופניים!!! קרון לנכים זה לא קרון לאופניים. ואל תגבילו אותי מתי אני יכול לעלות עם אופניים ומתי לא. WTF מישו | 28.05.15 (ל"ת)
1. איזה הגיון עקום מביא את כספי משלם המיסים לשבת כרווח נקי במאזן של חברה?? את הכספים האלו ניתן להשקיע בשיפור השירות ולחסוך לכלנו כסף רב. גיל | 27.05.15 (ל"ת)
הסובסידיה עלתה והרכבת סיימה את הרבעון הראשון ברווח נקי של 215 מיליון שקל
4 תגובות לכתיבת תגובה