אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"למרות ההתייעלות, הדואר ישוב וייתקל בקופה ריקה כבר ב־2016"

16 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

16.
בינתיים המכתבים הולכים לאיבוד - רפובליקת בננות
איפה נשמע שבמדינה מפותחת שירות הדואר מתנהל בצורה שבה הוא מתנהל במדינת ישראל? מי השר האחראי? יש אחראי כלשהו? שלחתי מכתב לפני שבועיים מל-אביב לחולון - הוא לא הגיע!!! בדקתי באינטרנט ומצאתי תגובות של לא מעט אזרחים מודאגים אחרים. כנראה זה מה שמגיע לנו אם אלו הם נבחרנו - קזינו דואר http://www.calcalist.co.il/Ext/Comp/ArticleLayout/Proc/TalkBacks_iframe/0,9657,L-3636802-68-2-1,00.html
עמית קליינמן | 06.07.15
15.
מה עם העובדים . והעבודה .
האם מישהו חשב איך אפשר לתת שירות עם כמויות הדאר הגדלות וכח האדם המצומצם בשביל שהלקוחות יהיו מרוצים . וחוץ מזה לא ראיתי בשום מוסד שלא דאגו לעובדים . . כולם עובדים ויש להם משכנתאות והוצאות על סמך ההכנסות שהיה להם . הודתה לני את המשכורות אנחנו לא מקבלים שום הטבה . והמחירים עולים בלי הפסקה . האם זה מתאים שכולנו נקרוס כי אנחנו עובדים בחברה שדואג יותר לאנשים המוצנחים מהממשלה מאשר לעובדים . . אז קודם ופלי בזה ואחר כך לפטר עובדים .
אסתר  | 04.06.15
12.
תסלחו לי, אבל מזמן אין כזה דבר שנקרא
"דואר ישראל". בעירי לא מחלקים דואר רגיל כבר יותר מחודש, וגם לפני כן זה היה מאד צולע. כל הטלפונים אליהם נענים בתשובות לקוניות שהבעיה ידועה ושאוטוטו הכל יהיה נפלא כי הם עכשיו בשלבי התארגנות למה שנקרא אצלהם "שיפור השירות". למה יש לי הרגשה שכשמישהו בארץ אומר שהוא מתייעל לצורך שיפור השירות, זה אוטומטי דווקא פוגע בשירות?
יעקב | 31.05.15
7.
"למרות ההתייעלות"? איזו התייעלות?
מי שמספק ללקוח שלו ספסלים נוחים, טלוויזיה עם פרסומות ומכונה להנפקת מספרים לממתינים בתור - מתכנן שהלקוחות שלו יבזבזו את זמנם בתור. בשביל לשלם חשבון, או לשלוח מכתב רשום אין צורך ללכת היום לדואר. אפשר גם בחלק מחנויות הנוחות של תחנות הדלק, ולעשות זאת ללא תור. גם לא עולה על דעתי להמתין חצי שעה בתור כדי לגלות שאין להם עכשיו מטבע זר, או פוליסת ביטוח אטרקטיבית, כפי שהפירסומות שלהם מציינות. הסיבה היחידה היום ללכת לסניף הדואר היא כדי לקבל חבילה או מכתב רשום ודומיו. אם על זה מתבסס המודל העיסקי המשוקם של דואר ישראל - צריך לברוח ממנו.
 | 31.05.15
5.
עדיין לא מאוחר לדואר להתעורר על החיים שלו. זה לא שאין בדואר צורך, זה פשוט
שהזמנים השתנו. יאללה, תתחילו למכור מנויים לדואר חבילות. כל מי שרוצה לקבל חבילה לבית (ויהיו הרבה כאלה) ישלם מנוי חודשי של בין 30 ל60 ש"ח (בהתאם לכמות, נניח עד 10 חבילות עד הבית ב30, מעל וללא הגבלה 60) אנשים יעדיפו לשלם את המנוי ולא לשרוף חצי יום על לחכות בסניף. תתחילו לשווק חבילת ביניים למשלוחים לחו"ל. מה זה אומר? זה אומר שיגיע מהר ויעלה פחות מEMS אבל יותר מדואר רגיל. איך? לא יודע, תחשבו על דרך. תעשו מנוי "אקספרס" לתור מהיר בדואר. כלומר מה שעשיתם באינטרנט (לקבוע תור מראש) זה דבר מעולה ומבורך, עכשיו תתחילו לשווק את זה כמשהו שאפשר להצטרף אליו לא רק באינטרנט, ותתחילו לגבות כסף למנוי חודשי (שיהיה זול אבל לא מדי, נניח 25 - 30 לחודש)
בוב | 31.05.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת