אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מאזדה 2: סופר־מיני עממית במגרש של היוקרתיות

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

5.
ל-4 עובד היבואן.
אתם לוקחים לפחות 25 אחוז מעבר למחיר הריאלי לאחר רווח והמס למדינה, כדי לשמור על חברות הליסינג מירידת ערך המכוניות שאתם מוכרים להם בזול ומפילים על הצרכן הפרטי את "ההנחה" שנתתם לליסינג. תפסיקו כבר לבלבל את המוח על מיסים. מאזדה 3 מנוע 1500 עגלתי לא צריכה לעלות 130 אלף. כנ"ל שאר החברות. שר התחבורה מפחד להתעסק איתכם, לכן אתם ממשיכים לחגוג עלינו עם מחירי החזירות הזאת
תפסיקו לשקר ולגנוב אותנו | 09.06.15
4.
תפסיקו לקטר כמה היא צריכה לעלות. מי שרוצה יקנה ומי שלא לא
המיסים בארץ מאד גבוהים, גם הגרסה הפשוטה אוטומטית עם מנוע יותר חלש נמכרה באירופה בכ17000 יורו לפני הנחה (כולל מע"מ) וללא מיסים אחרים חברות הליסינג לא יקבלו עליה הנחות גדולות מאד להערכתי בהתחלה (כ-13%) וימכרו אותה ב90000 (אקטיב בלבד) מי שירצה גרסאות מפוארות יצטרך לרכוש מהיבואן בלבד (וכידוע אין הנחות, מקסימום טריידאין) הדגם הקודם נמכר ב80000 ליסינג יד 1 0 קמ (110 מחיר יבואן ) עם מנוע יותר חלש וגיר מיושן ונראה רע מבפנים (וגם לא חסכוני בדלק כמו זה) , וגם בעל ביצועים חלשים בהרבה
א | 09.06.15
1.
מה בדיוק יוקרתי בה?? בחו"ל זה רכב הכי בסיסי ופשוט וזול,
רק כאן בישראל צוחקים עלינו. מדובר על סופר מיני פשוטה שלא צריכה לעלות יותר מ80 אלף שח לאחר מס ורווח ליבואן. אבל הצרכן הישראלי הוא כל כך תמים ופראייר. אז למה לא נהפוך אותו ליוקרתי עלק? נמאס כבר מהגניבות האלה של אנשי ההון. אף אחד לא נוגע במשפחות היבואנים שחוגגים עלינו עם מחירי זוועה. איפה השר כץ שביקש מזליכא להקים ועדה עלק לטיפול בענף הרכב??. כלום לא עשה. כמו בענף הנדלן כך בענף הרכב, עושקים ושודדים אותנו
די כבר עם הגניבות האלה | 08.06.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת