אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

היועמ"ש: "סלקום מטעה באופן חמור צרכנים בנוגע לתוכניות ללא הגבלה"

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

7.
מי שהשריש מודל "ללא הגבלה" זה GOLAN תוך אחיזת עיני הציבור ומרש התקשורת גם
למה GOLAN בכל פוסט כאן משמיץ כולם ? כדי להסתיר נוכלות GOLAN !! עד מתי משרד התקשורת יתן חסינות לחברת גולן טלקום להמשיך להשתין עלינו המנויים ? כלקוח גולן טלקום , פניתי למשרד התקשורת לדעת מהי תלונה מוצדקת כנגד חברת סלולר ? מתגלה שתלונה מוגדרת כמוצדקת כשהיא מתבררת כהתנהלות שמפרה את התקנות !!! אלא שכידוע, חברת גולן טלקום נוטה לייצר מצבים אפורים, בבחינת "כשר אבל מסריח", שמשרד התקשורת אינו יכול להגדיר אותם כהפרה, ולכן תלונות מסוג זה על גולן טלקום כשלוש שנים כאן אינן מוגדרות כ-"מוצדקות", גם אם נגרם עוול ללקוח ??. לדוגמה, רק בגולן טלקום לקוחות נאלצים לשלם מראש-בטרם קיבלו את השקות עבור חבילת הסלולר !!! לקוחות שהיו במסלול "הכול כלול" בסלולר וניידו את המנוי באמצע חודש לחברה אחרת, פנו בדרישה לגולן טלקום לקבל החזר יחסי מגולן טלקום שהינה החברה הננטשת. לקוחות כאלה - אם התלוננו על סירוב החברה - לא מוגדרים כצודקים, כי הנושא אינו מוסדר בתקנות ?? העדר תקנות וניצול פירצה שמסדיר באופן מעולה את חשבון הבנק של גולן טלקום ...!! כל זה בנוסף לכך שבגולן פירקו אתרי סלולר פעילים בניגוד לחוק ולתנאי רשיונם ומשאירים אותנו עם קו ללא קליטה גם !! ואני שואל את משרד התקשורת והעומד בראשה מר ברגר , עד מתי משרד התקשורת יתן חסינות לחברת גולן טלקום להמשיך להשתין עלינו המנויים ? זו אותה גולן טלקום שבמשרד התקשורת כעת שוקלים להעניק לה עוד הטבות ינוקא בהסכם שיתוף רשת עם סלקום ?? ש ע ר ו ר י ה !!!!!!!!!!!!!!!
אביחי כהן | 10.06.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת