9. לרכבת עילית יתרונות יותר תחנות, גישה נוחה. זה עובד יופי בערי אירופה. אין סיבה לחפור מנהרות ותחנות איפה שאין צפיפות. גם בניו יורק זה ככה. איפה שאפשר להסתדר עם תחנות עיליות זה עדיף וזול פי כמה. לכל היותר עושים הפרדה מפלסית וחוץ מזה, אני לא רוצה לתאר לעצמי איזה מפחיד יהיה להסתובב בתחתית באיזור פתח תקווה ובת ים. אם חושבים על זה גם התחנה באלנבי לא הולכת להיות סימפטית במיוחד.... רבי נחום | 19.07.15 (ל"ת)
8. אז התאריך החדש 2022? למי ששכח, מאז 1983 כל 4 שנים דוחים בעוד 3 שנים חישוב זהיר מראה שב 2028 משרד התחבורה ייאלץ להכריז על הקפאת הפרוייקט. בורא עולם | 13.06.15 (ל"ת)
5. סיבה לדאגה אמיתית החברה הישראלית בוודאות לא תעמוד בלוחות זמנים ובתקציב תרשמו לעצמכם !!!הרכבת לא תצא לדרך במתכונת הזו!!! דוד | 12.06.15 (ל"ת)
4. למגיבים הבכיינים למשה מ 1 רכבת קלה נוסעת מהר יותר מאוטובוסים, יש לה תכולת נוסעים גבוהה יותר ומהירות העלאת/הורדת נוסעים טובה יותר. בנוסך לכך קו 1 וקו 2 יסעו בחלק המרכזי והצפוף בת"א מתחת לאדמה, כמו מטרו, כך ששם המהירות תהיה גבוהה עוד יותר לטדי מ 2 אם הייתה קורא לפחות את כותרת המשנה היית מגלה שדניה סיבוס זכתה ביחד עם החברה הסינית CCECC ליוני מ 3 זה אכן ייקח זמן, מה לעשות שפרוייקט כזה לוח זמן (בכל העולם) ונוטה לסבול מעיקובים הלתי צפויים (גם זה קורה בכל העולם אם כי בישראל זה קורה יותר ופעמים רבות עם עיקובים גדולים יותר). בכל אופן, מכוניות לא יסעו כל כך מהר לבד (בטח לא בהיקפים גדולים ובטח לא בישראל) וגם אלו שיסעו לבד יעמדו בפקקים אם כולם ישתמשו בהם. אמיר | 12.06.15 (ל"ת)
3. עד שיגמרו לבנות מכוניות יסעו לבד וכל הרכבת תהייה לא נחוצה. בינתיים אנחנו נסבול 9 שנים בפקקים. יוני | 12.06.15 (ל"ת)
דניה סיבוס תבנה את תחנת קרליבך של הרכבת הקלה בת"א תמורת 700 מיליון שקל
9 תגובות לכתיבת תגובה