אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שווי המכוניות במאזן חברות הליסינג עלול להתכווץ

56 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

55.
האיש הזה חייב למיליוני כסף
השיטה עובדת ככה עושה יד אחת עם חברות הלסינג שיש להם מלאי גדול של רכבים (למשל מזדה3)המחירים שומר על מחיר גבוהה .ברגע שנשארים שאריות של רכבים פתאום המחיר צונח דרמטית וכך מי שאוכל אותה זה הציבור הרחב.יש לבדוק את הנושא ולעמיד לדין את האשמים.וכמובן לחלת את רכושם
רפי | 20.06.15
53.
אתם מבינים למה אתם משלמים על מאזדה 1500 סמ"ק 130 אלף ולא 100 אלף??
כדי לשמור על חברות הליסינג ע"י ייקור המכוניות כך שחברות הליסינג לא יפסידו הרבה כסף כתוצאה מירידת ערך יד שנייה. לכן יבואני הרכב מפילים על הצרכן הפרטי תוספת של עוד כ25 אחוז מעבר למס שהמדינה לוקחת, פלוס הרווח שלהם. ולקינוח הם שודדים אתכם במחירי החלפים והטיפולים במוסך. מאות אחוזי רווח על חלפים. היבואנים וחבריהם שנים מפמפמים לכם שמחיר רכב חדש יקר בגלל המס הגבוה. שנים הם צוחקים עליכם. מוכרים לכם משפחטומטיות ב130 אלף כאשר מחירם הריאלי כ90-100 אלף. מוכרים לכם סופר מיני קטנות כמו מאזדה 2, טויוטה יאריס, סוויפט וכו', קרוב ל110 אלף שח (עכשיו הביאו מאזדה 2 חדשה ב115 אלף הזויים), כאשר מחירים הריאלי לא יותר מ80 אלף. ההוכחה לכך היא שחברות הליסינג מוכרות לכם רכב חדש אפס ק"מ בכמעט 30 אחוז פחות מהיבואן הרשמי. הצרכן הישראלי הוא הצרכן הכי פראייר תמים עלוב ומסכן בעולם. דופקים אתכם גם במחירי הרכב וגם בנדלן, ואתם כמו כבשים לשחיטה רצים ומשלמים כל סכום הזוי ששלטון ההון דורש ממכם.
תתעוררו כבר | 18.06.15
52.
רמי לוי קובע מחירון- החברות קובעות מכירה לפיו, כי המכירון מתאים להם,
תבינו, המחירון של לוי, הוא מונופול בדיוק כמו של יבואני הרכב -והליסינג, הוא-והם, פשוט דואגים למחירון גבוה,ושלוי לא יגיד ויזבל אחרת, המחירון שלו נעשה בהתאם להיבואנים,וסוחרי הרכב למינהם, ואם היה באמת מחירון אחר, נניח של משרד התחבורה ,או האוצר(שגובה מיסים גבוהים ) מחירי המכוניות ,היו לפי מחיר היצרן, עלויות,יבוא,מיסים, רווח , - ועו'ד, כמו הערכה של שמאי רכב, עם פיקוח של המדינה.המחירים היו נמוכים בהרבה, אבל זה לא יקרה, מחירי המכוניות המשפחתיות התייקרו, (אם אנו מחשיבים את עלויות השכלולים,והתוספים לרכב) מחירי הביטוח,החלפים,הטיפולים (שכמובן מחויבים למוסכי הסדר,שקשורות לחברה המייבאת), אם מדובר כאן שווי ,ורווח של החברות, הרווחים הם עצומים, במיוחד כאשר אין התחרות בין היבואנים, שכל יבואן הוא בלעדי ,לכמה סוגי כלי רכב, וכאשר ההמיסים הגבוהים שהמדינה גובה עליהם, לא תפריע להם, מיסים גבוהים יותר-== מחיר =גבוה יותר ,
שימי | 18.06.15
41.
הגיע הזמן למחירון ממשלתי כמו בדירות - לקבוע לפי מכירות בפועל ולא הערכות
לוי יצחק נמצא תחת מכבש לחצים של חברות הליסינג 0 כי הוא למעשה קובע כמה אשראי הם יכולות לקחת בבנק (לפי שווי הרכבים שלהם), לכן המחירון מנופח ב 20% לפחות. צריך לקבוע מחירון לפי מכירות בפועל - בכל העברת בעלות יצינו חברות הליסינג בכמה כסף נמכר (להן אין בעייה של 'לשלם בשחור'), לפי זה יקבע מחירון הליסינג, ומשם מחירון משומשות פרטיות. נראה את שר האוצר מאשר את זה !!!!
לשר כחלון | 16.06.15
40.
כבר זמן רב שרמת המחירים של יצחק לוי מנותקת מהמציאות ומפלה לרעה את הצרכן
אסביר מדוע. כאשר קונים רכב ישירות מחברת הליסינג היא מפחיתה עפ"י מחירון לוי בין 5-12% מהמחיר. כאשר אני אבוא למכור את אותו הרכב לאחר תקופת שימוש ,אני אצטרך למכור אותו במחיר המחירון ובהפחתה של מינימום 22% למה אני צריך לשאת את ירידת הערך של הליסינג ולא חברת הליסינג עצמה. פה קבור הכלב ,כל זאת כדי להעשיר את קופות חברות הליסינג ושותפיהם והמבין יבין. אני לא מדבר על זה שרמת המחירים הריאלית במחירוני לוי הינה בגדר מדע בידיוני ומנותקת מהשוק.
אייל | 16.06.15
39.
עשיתי מחקר מקיף לאחרונה בחשיבה לשדרג לרכב יד שניה
יצא לי שאם אני קונה רכב חדש דרך חברות הליסינג (כלומר כבר בהנחה) בסביבות ה-120,000 שקלים לעומת להחזיק רכב אמין שקניתי יד שניה ב-50,000 שקלים יוצא הפרש של לפחות 40,000 שקלים לאורך 5 שנים כולל כל ההוצאות, כולל ביטוח וטיפולים. כלומר להחזיק רכב חדש יעלה לי עוד 8000 שקלים בשנה בשביל הפרש של כמה שנים. זה הרבה כסף גם למי שעובד בהייטק.
יוסי | 16.06.15
36.
שאלה לממונה על ההגבלים העסקיים: "לוי יצחק" - קרטל או לא קרטל?
ממתי מדינה מתנהלת בשוק הרכב על פי מחירון של גוף אחד? מדוע לא מכריזים על "המחירון" כמונופול? מדוע מוסדות המדינה, חברת הביטוח, חברות ההחכר וההשכרה , סוחרי רכב , "והאזרח הפשוט" אמורים להתנהל על פי המחירון ? לכל מי שטוען שהאזרחים לא חייבים, הרי שבתשלום "תגמולי ביטוח" משתמשים במחירון זה "ובהפחתות" הנובעות ממנו ! זכותו של מר לוי להפיק, להדפיס, ולפרסם מחירון, אבל מדוע מחירון זה הוא למעשה "מחירון רשמי" שכל גופי הרכב מתנהלים על פיו?
יונל | 16.06.15
32.
רכב קטן חדש בישראל לא אמור לעלות יותר מ-25,000ש"ח,משפחתית 50,000ש"ח
נהפכנו למדינה של שודדים גנבים וחזירים בחסות לוי יצחק ופקידוני האוצר, מחירי מחירוני המכוניות בישראל צריכים להחתך בחצי עכשיו ומייד, אחרת המכוניות במגרשים ימשיכו להעלות אבק עוד שנים,ואגב גם המדינה תפסיד מזה.
לא פרייאר | 16.06.15
20.
לוי יצחק מקשקש כבר מזמן. בעלי רכב פרטי יודעים שהוא שפוט של חברות הליסינג
כבעלים של מספר רכבים פרטיים בזה אחר זה, כבר שנים רבות אנחנו יודעים שחברות הליסינג ביד אחת עם יבואנים רשמיים ונראה שגם אדון לוי בקומבינה - פשוט מקרקסים את ״המחירונים״ של היד השנייה כמו שבא להם. בפועל המחירים הרבה יותר נמוכים, מה עוד שכבעלים של רכב פרטי בעיקר מהסוג המשרת ציי רכב, כשאתה בא למכור, אתה עומד בתחרות מחיר מטורפת ותנאי רכישה ואחריות של חברות ליסינג שמוכרות את אותו דגם במחיר פסיכי. וכמעט אין חשיבות לסיפורים המרגשים על ״נהג יחיד, השקעה בתחזוקה, תוספות וכו״ השטח כבר מזמן לא סופר את לוי יצחק
 | 16.06.15
19.
המחירון הוא פיקטיבי לחלוטין
לוי יצחק כבר מרמה שנים את כולם אולי סוף סוף נפל לו האסימון שהוא שותף לפשע שגורם לאנשים לשלם הרבה יותר מהשווי האמיתי של הרכב. הצרכן התמים מפסיד בגללו פעמיים. פעם אחת בקניה של הרכב שמתומחר כ-20% מל לשוויו בגלל לחץ חברות הליסינג לשמור על מחיר מחירון גבוה על היבואנים ופעם שניה במכירה כי הוא מגלה שהוא לעולם לא יקבל את מחיר המחירון שלו כי יש עשרות אלפי רכבי ליסינג בשוק שמורידים את המחיר האמיתי ל-30%-40% פחות מהמחירון. וזה לא משתקף במחירון ! לא אתפלא אם יום אחד עוד יעמידו אותו לדין על העוולה הנוראה הזאת.
דן | 16.06.15
15.
מחירון לוי יצחק היה הזוי ודמיוני!!!!!!!!!מנותק מהמציאות!!!!!!!!!
כבר שנים שהמחירון שלו הזוי ולא משקף את המציאות, שרציתי לפני מספר חודשים למכור יונדאי I10 ראיתי שבמחירון שלו לא מתקשרים והמודעות נשארות ומפורסמות חודשים רק כשהורדתי את המחיר בצורה דרסטית הרכב נמכר וגם בקושי!!!!!!!!!!!!!!!חומר למחשבה לקונים ולמוכרים רכב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הליסינג חגגו על גבו של גונב דעת לוי יצחק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!איש הזוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אלי תל אביב | 16.06.15
9.
יצא המרצע מהשק
שנים שהמחירון אינו משקף את המחיר האמיתי של הרכב . שנים שחברות הליסינג לוחצות לא לשנות על מנת לא להפסיד עשרות מיליוני שקלים. ובגלל זה אנחנו משלמים יותר בביטוח מצד אחד ומצד שני אף אחד לא מוכן לשלם מחיר מחירון לרכב יד שניה . סוף סוף צעד בכיוון הנכון . תפסיק לחשוש יצחק לוי . יש להוריד את מחירוני יד שניה בעוד לפחות עשרה אחוז וכך גם המכוניות החדשות ירדו .כל הכבוד
ארז | 16.06.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת