56. ל-54. על איזה יבוא מקביל בדיוק אתה מדבר??? אולי יבוא מגביל ואם יש "יבוא מקביל"?? לאיזה יבואן הוא גורם להזיע??? האם ראית שינוי כלשהו במחירי המכוניות כתוצאה מאותו "יבוא מקביל" שהזכרת??? בדיחה | 20.06.15 (ל"ת)
55. האיש הזה חייב למיליוני כסף השיטה עובדת ככה עושה יד אחת עם חברות הלסינג שיש להם מלאי גדול של רכבים (למשל מזדה3)המחירים שומר על מחיר גבוהה .ברגע שנשארים שאריות של רכבים פתאום המחיר צונח דרמטית וכך מי שאוכל אותה זה הציבור הרחב.יש לבדוק את הנושא ולעמיד לדין את האשמים.וכמובן לחלת את רכושם רפי | 20.06.15 (ל"ת)
54. ל - 53, לא הבנתי.. רגע לא הבנתי, אז איך אתה בעצם מקשר אתה מה שרשמת ליבוא המקביל שאלבר עושה וגורמת ליבואן להזיע מלחץ?.. אביב | 19.06.15 (ל"ת)
53. אתם מבינים למה אתם משלמים על מאזדה 1500 סמ"ק 130 אלף ולא 100 אלף?? כדי לשמור על חברות הליסינג ע"י ייקור המכוניות כך שחברות הליסינג לא יפסידו הרבה כסף כתוצאה מירידת ערך יד שנייה. לכן יבואני הרכב מפילים על הצרכן הפרטי תוספת של עוד כ25 אחוז מעבר למס שהמדינה לוקחת, פלוס הרווח שלהם. ולקינוח הם שודדים אתכם במחירי החלפים והטיפולים במוסך. מאות אחוזי רווח על חלפים. היבואנים וחבריהם שנים מפמפמים לכם שמחיר רכב חדש יקר בגלל המס הגבוה. שנים הם צוחקים עליכם. מוכרים לכם משפחטומטיות ב130 אלף כאשר מחירם הריאלי כ90-100 אלף. מוכרים לכם סופר מיני קטנות כמו מאזדה 2, טויוטה יאריס, סוויפט וכו', קרוב ל110 אלף שח (עכשיו הביאו מאזדה 2 חדשה ב115 אלף הזויים), כאשר מחירים הריאלי לא יותר מ80 אלף. ההוכחה לכך היא שחברות הליסינג מוכרות לכם רכב חדש אפס ק"מ בכמעט 30 אחוז פחות מהיבואן הרשמי. הצרכן הישראלי הוא הצרכן הכי פראייר תמים עלוב ומסכן בעולם. דופקים אתכם גם במחירי הרכב וגם בנדלן, ואתם כמו כבשים לשחיטה רצים ומשלמים כל סכום הזוי ששלטון ההון דורש ממכם. תתעוררו כבר | 18.06.15 (ל"ת)
52. רמי לוי קובע מחירון- החברות קובעות מכירה לפיו, כי המכירון מתאים להם, תבינו, המחירון של לוי, הוא מונופול בדיוק כמו של יבואני הרכב -והליסינג, הוא-והם, פשוט דואגים למחירון גבוה,ושלוי לא יגיד ויזבל אחרת, המחירון שלו נעשה בהתאם להיבואנים,וסוחרי הרכב למינהם, ואם היה באמת מחירון אחר, נניח של משרד התחבורה ,או האוצר(שגובה מיסים גבוהים ) מחירי המכוניות ,היו לפי מחיר היצרן, עלויות,יבוא,מיסים, רווח , - ועו'ד, כמו הערכה של שמאי רכב, עם פיקוח של המדינה.המחירים היו נמוכים בהרבה, אבל זה לא יקרה, מחירי המכוניות המשפחתיות התייקרו, (אם אנו מחשיבים את עלויות השכלולים,והתוספים לרכב) מחירי הביטוח,החלפים,הטיפולים (שכמובן מחויבים למוסכי הסדר,שקשורות לחברה המייבאת), אם מדובר כאן שווי ,ורווח של החברות, הרווחים הם עצומים, במיוחד כאשר אין התחרות בין היבואנים, שכל יבואן הוא בלעדי ,לכמה סוגי כלי רכב, וכאשר ההמיסים הגבוהים שהמדינה גובה עליהם, לא תפריע להם, מיסים גבוהים יותר-== מחיר =גבוה יותר , שימי | 18.06.15 (ל"ת)
51. מתארגנת תביעה ייצוגית נגד יצחק לוי כל המעונין להצטרף ולהתאגד לצורך תביעה. במיליארדים (יש להביא בחשבון מימון אגרות ועו“ד) מוזמן לפנות: S.navot@hotmail.com (s קטנה). שקד | 18.06.15 (ל"ת)
47. יצחק לוי הוא נוכל גדול שמתאם עם חברות הליסינג את המחירים והם מפרסמים אצלו בתמורה רון | 16.06.15 (ל"ת)
46. אתם עושים צחוק, 3% ??? המחירים גבוהים ב 15-20% ממחירי השוק. כל מחירון לוי יצחק מיועד לעשוק את התמימים והחלשים, לטובת חברות הביטוח והליסינג אזרח | 16.06.15 (ל"ת)
44. הבלוף שכולם אימצו כל המחירון הוא פיקציה, נוח לחברות הביטוח לגבות סכומים גבוהים יותר , וחברות הליסינג שמנפחות את ערך ציי הרכב שברשותם. | 16.06.15 (ל"ת)
41. הגיע הזמן למחירון ממשלתי כמו בדירות - לקבוע לפי מכירות בפועל ולא הערכות לוי יצחק נמצא תחת מכבש לחצים של חברות הליסינג 0 כי הוא למעשה קובע כמה אשראי הם יכולות לקחת בבנק (לפי שווי הרכבים שלהם), לכן המחירון מנופח ב 20% לפחות. צריך לקבוע מחירון לפי מכירות בפועל - בכל העברת בעלות יצינו חברות הליסינג בכמה כסף נמכר (להן אין בעייה של 'לשלם בשחור'), לפי זה יקבע מחירון הליסינג, ומשם מחירון משומשות פרטיות. נראה את שר האוצר מאשר את זה !!!! לשר כחלון | 16.06.15 (ל"ת)
40. כבר זמן רב שרמת המחירים של יצחק לוי מנותקת מהמציאות ומפלה לרעה את הצרכן אסביר מדוע. כאשר קונים רכב ישירות מחברת הליסינג היא מפחיתה עפ"י מחירון לוי בין 5-12% מהמחיר. כאשר אני אבוא למכור את אותו הרכב לאחר תקופת שימוש ,אני אצטרך למכור אותו במחיר המחירון ובהפחתה של מינימום 22% למה אני צריך לשאת את ירידת הערך של הליסינג ולא חברת הליסינג עצמה. פה קבור הכלב ,כל זאת כדי להעשיר את קופות חברות הליסינג ושותפיהם והמבין יבין. אני לא מדבר על זה שרמת המחירים הריאלית במחירוני לוי הינה בגדר מדע בידיוני ומנותקת מהשוק. אייל | 16.06.15 (ל"ת)
39. עשיתי מחקר מקיף לאחרונה בחשיבה לשדרג לרכב יד שניה יצא לי שאם אני קונה רכב חדש דרך חברות הליסינג (כלומר כבר בהנחה) בסביבות ה-120,000 שקלים לעומת להחזיק רכב אמין שקניתי יד שניה ב-50,000 שקלים יוצא הפרש של לפחות 40,000 שקלים לאורך 5 שנים כולל כל ההוצאות, כולל ביטוח וטיפולים. כלומר להחזיק רכב חדש יעלה לי עוד 8000 שקלים בשנה בשביל הפרש של כמה שנים. זה הרבה כסף גם למי שעובד בהייטק. יוסי | 16.06.15 (ל"ת)
38. כנראה שהן הפחיתו את הפירסום אצלו וכך הוא "מאותת" להן לפני שיפחית 10% כי כולנו יודעים שהמחיר האמיתי בשוק 10-15% פחות רק פראייר משלם מחירון שנים המבין | 16.06.15 (ל"ת)
37. לוי יצחק! עושה מה שרוצה! יפניות עולות אמרקאיות יורדות מי אתה בכלל??? יש מצב שמקבל מתחת לשולחן? ערן | 16.06.15 (ל"ת)
36. שאלה לממונה על ההגבלים העסקיים: "לוי יצחק" - קרטל או לא קרטל? ממתי מדינה מתנהלת בשוק הרכב על פי מחירון של גוף אחד? מדוע לא מכריזים על "המחירון" כמונופול? מדוע מוסדות המדינה, חברת הביטוח, חברות ההחכר וההשכרה , סוחרי רכב , "והאזרח הפשוט" אמורים להתנהל על פי המחירון ? לכל מי שטוען שהאזרחים לא חייבים, הרי שבתשלום "תגמולי ביטוח" משתמשים במחירון זה "ובהפחתות" הנובעות ממנו ! זכותו של מר לוי להפיק, להדפיס, ולפרסם מחירון, אבל מדוע מחירון זה הוא למעשה "מחירון רשמי" שכל גופי הרכב מתנהלים על פיו? יונל | 16.06.15 (ל"ת)
35. מישהו צריך עוד הוכחה לכך ש... ... יובל נח הררי צדק ואנחנו חיים במציאות מדומיינת לגמרי? | 16.06.15 (ל"ת)
32. רכב קטן חדש בישראל לא אמור לעלות יותר מ-25,000ש"ח,משפחתית 50,000ש"ח נהפכנו למדינה של שודדים גנבים וחזירים בחסות לוי יצחק ופקידוני האוצר, מחירי מחירוני המכוניות בישראל צריכים להחתך בחצי עכשיו ומייד, אחרת המכוניות במגרשים ימשיכו להעלות אבק עוד שנים,ואגב גם המדינה תפסיד מזה. לא פרייאר | 16.06.15 (ל"ת)
30. כמה קשקשנים חברות הליסינג ברובן נישלטות ע"י יבואני רכב עשירים. זה נשמע כמו אוי אוי אוי דני | 16.06.15 (ל"ת)
28. הגיע הזמן שילך הבייתה הבייתה יצחק לוי די עושה כסף מכל הכיוונים מי החליט שהוא המונופול בתחןם קניית ומכירת רכב תמשיכו להתעסק איתו ובמחירון שלו מצא נישה ועושה כסף על עם ישראל עוד מיני ביבי יאללה מספיק הבייתה דוד | 16.06.15 (ל"ת)
26. להכריז על יצחק לוי מונופול המפרח על הגבלים עיסקיים צריך להכריז עליו כמונופול ולאפשר כניסת שמאים לתחום המחירונים. ומהם לייצר שקלול דוד | 16.06.15 (ל"ת)
25. כיום אף רכב לא נמכר במחירון נסיתי שנה למכור טויוטה קורולה במחירון הכי גבוה שהציעו היה 30% פחות!!!.בסוף השארתי את הרכב אצלי. יורי | 16.06.15 (ל"ת)
23. פגיעה בבעלי הרכבים משוע הצעקה היא אר של חברות הליסינג שמרוויחות הון עתק בשוק הרכב ??? מי צועק את הפגיעה והנזק של בעלי הרכבים הפרטיים בצניחת המחירון ההזויי של יצחק לוי. צריך דחוף לשנות בחקיקה את נושא הערכת שווי של מכוניות משומשות שכיום מבוסס רק לוי יצחק !!!!!!! יוסי | 16.06.15 (ל"ת)
22. אבל כל שנה ישנה הפחתה במחירי הרכב לאורך השנה 3% מ-120000 שקל זה רק 3600 שקל. על רכב משומש יורד פחות. זה לא שהרכבים נעשו פתאום זולים. א | 16.06.15 (ל"ת)
21. ל - 1 הן יכולות להפחית באיזו שיטה שהן רוצות אם ההפחתה קטנה מדי (לדוגמה יש מחירון שבו נקוב ערך נמוך מערך הרכב ע"י שיטת ההפחתה הנבחרת), רואה החשבון מחוייב לבצע שיערוך ולהגדיל את הפחת. אלון | 16.06.15 (ל"ת)
20. לוי יצחק מקשקש כבר מזמן. בעלי רכב פרטי יודעים שהוא שפוט של חברות הליסינג כבעלים של מספר רכבים פרטיים בזה אחר זה, כבר שנים רבות אנחנו יודעים שחברות הליסינג ביד אחת עם יבואנים רשמיים ונראה שגם אדון לוי בקומבינה - פשוט מקרקסים את ״המחירונים״ של היד השנייה כמו שבא להם. בפועל המחירים הרבה יותר נמוכים, מה עוד שכבעלים של רכב פרטי בעיקר מהסוג המשרת ציי רכב, כשאתה בא למכור, אתה עומד בתחרות מחיר מטורפת ותנאי רכישה ואחריות של חברות ליסינג שמוכרות את אותו דגם במחיר פסיכי. וכמעט אין חשיבות לסיפורים המרגשים על ״נהג יחיד, השקעה בתחזוקה, תוספות וכו״ השטח כבר מזמן לא סופר את לוי יצחק | 16.06.15 (ל"ת)
19. המחירון הוא פיקטיבי לחלוטין לוי יצחק כבר מרמה שנים את כולם אולי סוף סוף נפל לו האסימון שהוא שותף לפשע שגורם לאנשים לשלם הרבה יותר מהשווי האמיתי של הרכב. הצרכן התמים מפסיד בגללו פעמיים. פעם אחת בקניה של הרכב שמתומחר כ-20% מל לשוויו בגלל לחץ חברות הליסינג לשמור על מחיר מחירון גבוה על היבואנים ופעם שניה במכירה כי הוא מגלה שהוא לעולם לא יקבל את מחיר המחירון שלו כי יש עשרות אלפי רכבי ליסינג בשוק שמורידים את המחיר האמיתי ל-30%-40% פחות מהמחירון. וזה לא משתקף במחירון ! לא אתפלא אם יום אחד עוד יעמידו אותו לדין על העוולה הנוראה הזאת. דן | 16.06.15 (ל"ת)
16. לוי יצחק רחוק מהמציאות לוי יצחק ממש רחוק ממציאות מחירי השוק אפילו המחירון של יד2 רחוק כל מוכר רכב מוכן לאחר 3 שניות של שיחה לרדת במחיר הרבה מתחת למחירון ומתחת למחיר שהוא עצמו פרסם יש מוכרים שתקועין חודשים ( לא רק שבועות) בנסיון למכור רכב יש היצע ענקקקק GM | 16.06.15 (ל"ת)
15. מחירון לוי יצחק היה הזוי ודמיוני!!!!!!!!!מנותק מהמציאות!!!!!!!!! כבר שנים שהמחירון שלו הזוי ולא משקף את המציאות, שרציתי לפני מספר חודשים למכור יונדאי I10 ראיתי שבמחירון שלו לא מתקשרים והמודעות נשארות ומפורסמות חודשים רק כשהורדתי את המחיר בצורה דרסטית הרכב נמכר וגם בקושי!!!!!!!!!!!!!!!חומר למחשבה לקונים ולמוכרים רכב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!הליסינג חגגו על גבו של גונב דעת לוי יצחק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!איש הזוי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אלי תל אביב | 16.06.15 (ל"ת)
14. המחירון של לוי יצחק מנותק מהמציאות גם אחרי ההפחתה. בממוצע נמכרים כלי הרכב בהפחתה של כ-25% ממחיר המחירון. ההפחתה שהוא עשה בשיעור של 3% זה בדיחה. אבי | 16.06.15 (ל"ת)
13. לא קונה את הכתבה הזו, מחירון לוי יצחק מטפח מחירים גבוהים, הכתבה באה להראות אחרת. לא קונה את זה ולא מאמין... אאמין רק כשאראה שינוי משמעותי במחירי הרכבים בישראל. אבי | 16.06.15 (ל"ת)
11. רכב לדעתי היום אסור לקנות רכב לא חדש ולא ישן עד סוף השנה המגרשים עמוסים לעייפה הם לא מוכרים כלום וגם חדש סוף השנה המכירים ירדו משמעותית הבורר | 16.06.15 (ל"ת)
10. כבר שנים לוי יצחק מתחזק לחברות הליסינג את מחירי המכוניות. מעניין מה גרם לו להפסיק... הישראלים הפאריירים קונים רכב מחברות הליסינג לפי מחירון לוי יצחק ומוכרים אותו לפי מחירון יד 2.... נקווה שהפארסה הזו בדרך החוצה... השוק האמיתי - לפי יד 2 | 16.06.15 (ל"ת)
9. יצא המרצע מהשק שנים שהמחירון אינו משקף את המחיר האמיתי של הרכב . שנים שחברות הליסינג לוחצות לא לשנות על מנת לא להפסיד עשרות מיליוני שקלים. ובגלל זה אנחנו משלמים יותר בביטוח מצד אחד ומצד שני אף אחד לא מוכן לשלם מחיר מחירון לרכב יד שניה . סוף סוף צעד בכיוון הנכון . תפסיק לחשוש יצחק לוי . יש להוריד את מחירוני יד שניה בעוד לפחות עשרה אחוז וכך גם המכוניות החדשות ירדו .כל הכבוד ארז | 16.06.15 (ל"ת)
8. מחיר הרכבים יקר מדי יש מכוניות כמו זבל למכירה בשוק אבל המחירים שלהם גבוהים. עדיף לחכות ולהמתין שמחירי החדשות והמשומשות יחתכו בשליש מחיר סני | 16.06.15 (ל"ת)
6. מכונית חדשה משפחתית ממוצעת לא צריכה לעלות יותר מ 80 אלף נקודה. רכב קטן לא יותר מ 40 | 16.06.15 (ל"ת)
4. מחירון לוי יצחק נהפך למונופול לעתים קרובות ירידת שווי הרכב מנותק מהמציאות ונמוך מההיגיון. מאידך אני חושב שכמות הרכבים ונתונים שקיימים במחירון אני רואה השקעה עדירה ואני קורא לזה "שאפו" הינה עוד עבודה לכחלון. ישראלי_ד | 16.06.15 (ל"ת)
3. קדימון לשיערוך מחירי הדירות למרות שהיום אף אחד לא מדמיין, אתם לא רוצים אפילו לחלום מה יקרה כאשר המחירים יצנחו. מי יעבוד בשביל אלה שיש להם? עיזבו כחלון בלון, בבנק ישראל נורא דואגים שזה לא יקרה תארו לכם | 16.06.15 (ל"ת)
2. כבר שנים שמחירון יצחק לוי מנותק מהמציאות. ההפחתה הזו היא צעד קטן בכוון הנכון. בפועל - הוא צריך להוריד עוד כ 10 אחוזים. | 16.06.15 (ל"ת)
1. חברות ליסינג משערכות את הרכבים במחיר עלות ומפחיתות אותו בשיטת ה-"קו-ישר". אין השפעה על המאזן | 16.06.15 (ל"ת)
שווי המכוניות במאזן חברות הליסינג עלול להתכווץ
56 תגובות לכתיבת תגובה