אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"מה שקרה עם אובר ותעשיית המוניות ו-Airbnb והמלונאות יקרה גם לתעשיית הפיננסים"

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
אני היית גדול הציניקנים שזה הגיע לגט טקסי והיום אוכל את הכובע
פשוט מהפכה. אי אפשר שלא לקרוא לזה ככה. אני אתחיל בסיפור. שהיתי חייל, הייתי מגיע כל חמישי בסביבות חצות לתחנת הרכבת בהרצליה. הייתיי חיל בודד ולצערי בשעות האלה לא היה לי אפשרות מלבד לקחת מונית כדי להגיע לדירת חדר שלי בשיכון וייצמן. מקום קרוב יחסית לתחנה אבל עם כל התיקים לא יכלתי ללכת את זה ברגל. את אנשי המוניות לא ממש עניין הסיפור, ותמיד שהגעתי לתחנה היו מתאמרים בי ודורשים מחיר פיקס של 40 שקל לפחות על נסיעה של גג 1.5 קילומטר לבית. כל פעם מחדש היה לי ויכוח על זה שאני זכאי לאפשרות של מונה (שאיתו הנסיעה היתה עולה גג 23 שקל). היום אני עובד בחברת הייטק. מגיע לא מעט פעמים ברכבת משדה התעופה. בזכות גט טקסי אני מזמין מראש את המונית לתחנה. נהגים סופר הוגנים. תמיד גם נחמדים אלי. הנסיעה יוצאת במחיר הוגן ואני בתמורה תמיד שם להם את הטיפ של ה15%. זה שירות! אין שום סיבה למממן תחנת מונית ונהגים שמחפשים תמיד לדפוק אותך ולעשות עליך סיבוב לא משנה מה. מי יתן ומה שקרה עם הסיפור הזה הוא שיקרה גם עם הבנקים.
אריאל | 17.06.15
1.
מה עם תחרות על הריבית בהלוואות?
כל עוד הבנק המרכזי שומר על הבנקים ומגבה אותם יש להם כח שאין לאף אחד אחר לייצר כסף חדש יש מאין. הלוואות שהם נותנים לציבור אינן ניתנות מכסף שיש בבנק אלא לפי יחס רזרבה שהבנק המרכזי קובע. לאף חברת אשראי חיצונית או חברת ביטוח אין רשיון להדפיס כסף כמו לבנקים. ביום שזה ייגמר אז תהיה תחרות אמיתית.
מירית | 16.06.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת