אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פייסבוק בכנסת: אין אנו אחראים לשיימינג, לא נפתח פה שירות לקוחות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
לאחד מכיר את המושג חרטא
אתה יודע כמה הם הרוויחו בשנה האחרונה? לא ניתן להקים מוקד בהודו בסין בשכר נמוך? הכולל מענה לכל השפות? ברור שניתן, אבל באותו הרגע הם נדרשים לקחת אחריות. שאתה שולח הודעה אין לך מושג אם טיפלו בא, איך טיפלו בא, כמה זמן עד שיטפלו בא. הם יכולים לעשות הכל הם לא רוצים כי זה יפתח להם בור שיהיה להם קשה מאוד לצאת ממנו, וכי זה יעלה להם כסף. הטריק אמור להיות מאוד פשוט. על כל הודעה פוגענית שעוברת במערכת שלהם והם לא הורידו בתוך X זמן מהרגע שציינת כי זו הודעה פוגענית הם ישלמו קנס, במידה וההודעה אינה פוגענית וסתם בחרת לגרום להם להוריד הודעה הם יסגרו לך את הדף. די פשוט טכנולוגית אבל אין סיכוי שהם יעשו את זה.
זק | 16.06.15
5.
פייסבוק צריכים להכיר בגודל האחריות שעל כתפיהם ! הם הבמה הגדולה והפופולרית בעולם.
הם אלו שמהווים פלטפורמה להרבה משוגעים, מנוולים וסוטים, לאינטרנט אין הבא, אבל לרשת הפייסבוק שהיום היא עצמאית לחלוטין יש אבא מאוד מוכר ואפילו יהודי, צריך לדבר עם מאמא צוקרברג שהבן שלה עושה שטויות.
גיל | 16.06.15
3.
יושבים חברי כנסת,בינם לבין טכנולוגיה המרחק רחוק ממזרח למערב ודנים על "פתרונות"-הזוי!
לו הח"כים היו משכילים לפנות לגופים עסקיים/חברתיים טכנולוגים על מנת למצא פתרונות יעילים. במקום זאת הם רבים עם פייסבוק על מי אחראי... בגן של שולה הגננת ילדים קטנים עם זיקה טכנולוגית היו מוצאים פתרון מהיר יותר מהח"כים שבוועדה. הח"כ מקלב, יש פתרונות למה שאתה מחפש, אך אלו פתרונות נטולי אגו ופוליטיקה במשרד החינוך. הרי הכל פוליטיקה במשרד החינוך,פוליטיקה וכסת"חים!!
וועדה על רגל אחת(שמאלית)ובתוכה חבורת נגרים!! | 16.06.15
1.
אחריות של מי - לפי דעתי המדינה והרשת החברתית
הרשת החברתית יצרה פלטפורמה שבין היתר מאפשרת למאות ואלפי אנשים לפגוע בקלות באדם בודד, לכן ברור שיש לרשת אחריות על המצב הזה. מצד שני, כמו שהמדינה משקיעה משאבים בשמירה על הפרט במרחב הציבורי, כך עליה להשקיע (כן, כן! לתת כסף) בפייסבוק ולתקצב, לפחות באופן חלקי, מענה במקרה של שיימינג. אני מבין לחלוטין את טענת פייסבוק. יש להם כ"כ הרבה מקרים לטפל בהם שהם לא יוכלו לעמוד בזה במענה טלפוני. תחשבו איך כמעט לכל שירות שמבוסס על מענה טלפוני צריך להמתין בקו שעות. ככה זה גם יהיה בפייסבוק. זה לא יהיה יעיל. בקיצור, זה מאבק על כסף...ולפי דעתי שני הצדדים מחוייבים להשקיע!
יעל | 16.06.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת