אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

החל שיווק סיטרואן C4 קקטוס בישראל; המחיר: 90 אלף שקל

8 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הרעיון מאחורי הקקטוס גאוני
מפחיתם משקל וכך לא צריך מנוע גדול ובזבזני, המתלים צריכים להחזיק מאסה קלה יותר ולכן הם יכולים להיות קלים וזולים יותר לפיתוח וכו'. לשם השוואה הקקטוס שוקלת פחות מטון שמשפחתית ממוצעת שוקלת 1.3 טון ויותר. הביצועים של מנוע ה-1.2 ידנית דיי דומים למשפחתית אוטומטית בנפח 1.6 ובמקביל קקטוס חסכונית מאוד בדלק.
איתמר | 25.06.15
5.
הפעם הראשונה שהיבואן הזה עושה משהוא טוב באמת
הגיר הרובוטי החד מצמדי לא רק מתקלקל כמו שאר הרובוטים אלא מטלטל את הנסיעה למי שלא יודע לנהוג בו טוב. במקום להסתבך כמו צמפיון מוטורס עם הDSG פותח כאן היבואן את הרוכש הישראלי בפני אופציה מעניינת שמאיינת את החלופה הרומנית... מעניין לראות כמה יחידות ימכרו בשנה הקרובה.... כמי שנהג בעבר בפיקסו החדשנית - בליסינג כמובן! מאחל שב 95K תימכר האופציה הרובוטית לליסינג - ההצלחה מובטחת ללא ספק. השאלה איזו חברת ליסניג תקח צא'נס...
צפרדע יודע | 25.06.15
4.
לפרופסור ולברוך
אתה פולט את אותם שטויות בכל אתר הא?! אז אומר לך זאת גם כאן. ראשית זה לא מנוע מיושן אלא סופר מודרני. זה אותו בלוק מנוע שעם מגדש טורבו נמצא ב-308/C4. שנית, היצרן עדיין לא מייצר מכונית במפרט שאתה רוצה: טורבו בנזין אוטומטי. דגם שכזה נמצא כרגע בפיתוח ואמור להגיע לארץ בעוד חצי שנה. אז בפני היבואן שתי אפשרויות: להמתין חצי שנה עם שיווק הדגם או להתחיל עם הידני ולצרף את האוטומטי בהמשך. היבואן בחר בדרך השניה. צר לי בשבילך שהיבואן לא התייעץ איתך, אבל זה המצב.
מני | 24.06.15
2.
דגם מדליק,תצורה מחפירה+יבואן בעייתי
הדגם מדליק, התצורה מחפירה. מדובר על יבואן בעייתי,שמוצריו סובלים מירידת ערך קשה,כלומר,כנראה, הרוכש סיטרואן חדשהבישראל עלולה להביא להפסד כספי ניכר לצרכן,כאשר ינסה למכור רכבו. עתה דגם מדליק, שהיה הכרחי לציידו במנועהטורבו החדיש 1.2, 130 כ"ס+תיבה אטומטית חדישה 6 הילוכים.תצורה זו כבר מצויה בסי4 וגם ב308. אז מדוע לא לשווק זאת בקקטוס במחיר מנצח של 90 אלש"ח,במקום זאת לשווק מנוע מיושן ורופס עם תיבה ידנית???????? חבל!!!!
פרופסור צרכני | 21.06.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת