אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מנכ"ל הרכבת הקלה: "זה סביר לבקש מנהגים להגיע שעה קודם לעבודה"

24 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

21.
איזה תגובות פבלוביות
אם לא מקדמים את הרכבת התחתית - מתלוננים. אם כן מקדמים את הרכבת התחתית - מתלוננים. אם יעבדו בימים - יתלוננו מדוע לא עובדי בלילות. אם יעבדו בלילות - יתלוננו מדוע לא עובדי בימים. אני לא בטוח שהפתרונות שמציע המנכל או משרד התחבורה הם הפתרונות הכי טובים, אבל מה שבטוח - לקטר - כולם יודעים.
חיליק | 22.06.15
20.
אחד המחדלים הגדולים של העשור
המדינה הלאימה את הפרויקט בשל סכסוך מול הזכיין על סך של 50 מליון. בעבור זה החליטו המנהלים הדגולים הנהגת אותו שר תחבורה ואותו ראש ממשלה להלאים את הפרויקטף ולמסור אותו לחברה מנופחת וחסרת יכולות בשם נת"ע, שמאז מגלגלת ג'ובים לאנשים שמפוררים בשיטתיות את זרועות הביצוע של משרד התחבורה, מע"צ ונתיבי איילון. ה 50 מיליון ש"ח הללו יצרו נזק ישיר של 7.5 מילארד ש"ח, ונזקים עקיפים שך הרבה יותר. הפרויקט לא ייגמר בזמן, ולא קרוב לכך, ועל הדרך גוש דן ייפגע פגיעה אנושה. למי שרוצה טעימה קלה מהיכולות של נת"ע אני מזכיר את ה"רפורמה" בקווי האוטובוס מלפני שנתיים. לא עזר בכלום לתחבורה הציבורית העלובה בגוש דן, לקח שנים של תכנון ועלה המון, אבל המון כסף. וזה היה רק שינוי של תוואי קווים ולוחות זמנים, לא נחפר אפילו דלי עפר. כל הכבוד לביבי וחבורת הזבל שלו שמצליחה להנציח ניהול עלוב באמצעות מקורבים חסרי יכולות, ושהאזרחים ישלמו, ויצביעו לו שוב. ובזמן הזה שכולנו נירקב בפקקים הוא ימסור כמו נקניק את הגז של כולנו לתשובה..
מהנדס | 22.06.15
18.
האופורטוניסט הידוע
אותו יהודה בראון,שבכל פעילותו המיט אסון על מעסיקיו_בין היתר מוטט כמעט את נתיבי אילון,הוריד את חברת דן בניהולו לתחתיות,הוביל עם אדונו וויזניצר את מעץ החדשה לשפל ולבדיקות לא סימפטיות,מולך במקרה-מנסיבות מזדמנות בנתע-ושוב מפליא בעשיה ואמירות. במקום לפעול נכון,בזהירות ומידתיות,בהתיחסות לנפגעי הפרויקט והגנתם לתקופת הביצוע-הולך בדרך המטופשת של מתן עיצות סרק לא הגיוניות ומידתיות.בושה לכולנו.
yosseff | 22.06.15
11.
ללמוד מההיסטוריה
ביון העתיקה, כאשר בנו אמת מים היא נתמכה לעיתים ע"י קשתות אבן מתחת. אותן קשתות אבן אותן אנו רואים עד היום, נתמכות ע"י לחץ האבנים התומכות ולוחצות זו את זו עד היום. לפני שהיו מסירים את התומכות שעזרו ותמכו בבניית הקשתות היו מעמידים את המהנדס מתחת לתומכות בעת הסרתן.... יתכבדו מנכ"ל הרכבת הקלה ושר התחבורה כץ, (לא נעמיד אותם מתחת לתומכות... :-) ) ויתחייבו שאם לא יעמדו בזמנים יתפטרו מתפקידיהם ויוותרו על הפנסיה שלהם. הוגן, לא ?!
משה | 22.06.15
2.
האמת, לא מאנמין לכם, ומדוע ?
עוד לפני חגי תשרי אתם מתכילים בבלאגן, הין נהגי השאטלים שאתם מבטיחים ? יש להם כלי רכב ?. אני לא מאמין שתעמדו בלוח הזמנים, ובמחיר. כיצד אתם מפצים את אלה שנפגעים ?, בעלי העסקים, העובדים שהולכים לבזבז זמן מיותר נוסף על הכבישים, אתה מבקש מהעובדים להגיע שעה יותר מוקדם ? שכחת שגם המורים והגננות צריכים לצורך זאת שעה יותר מוקדם, ואם כולם באופן מפתיע ייענו להצעתך לא עשית כלום. למה לא מנצלים את הרכבת שמעת על האפשרות שמחירי הנסיעה ברכבת יהיו בתקופה הבעייתית של עשרת השנים הבאות יהיו שליש או רבע מהמחיר הרגיל היום וזאת בין השעות 06:00 עד 09:00 ובין 17:00 ל 19:00 ? בוודאי שלא חשבתם על זה מה שאתם הולכים לעשות זאת לא מהפכה אלא הפיכה בורטלית כנגד הציבור ללא כל התחשבות בו !
אדר | 22.06.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת