אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

פקק הדירות במורשה שוחרר על חשבון פקק התנועה

21 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
כל הטעויות בעיריה בעייתית
למען הסדר נועה צודקת. יור הועדה המקומית חרג מסמכות כאשר חתם על היתר שאינו תואם את התב״ע. לעצם בענין חבור למחלף מורשה היה אמור לקום מזמן אולם בגלל התנהלות לא מקצועית של פרנסי העיר החיבור לא בוצע עד היום. על ארשת העיר לעלות פעם נוספת למשרד התחבורה ולשבת אצל מנכל המשרד וסמנכלי״ת תשתיות ופתוח ולמצוא פתרון מהיר. בהעדר תקציב שאגב אותו ניתן למצוא בפתרונות הדיור אותו עוזי מנכל חב לדיור יידע למצוא אותו בתקציב משרד בשכון. מה לעשות שאין תקציב מדינה ולכן לא ניתן לאשר. לבדוק במעצ מצב התכנון ולגזור שלבים.
ס | 24.06.15
16.
יש חשש די מוצדק ממחלף כניסה הרי יציאה יש ובקושי יש שם תנועה
החשש הוא שזרם אדיר של כלי רכב יציף את הרחובות הפנימיים במורשה כל התושבים מתנגדים היו הפגנות נגד הקמת מחלף זו עלולה להיות בכייה לדורות האיזור לא בנוי ללחץ העצום שייוצר מבחינה משפטית לא יוכלו לסגור את הכביש אל תהיו פזיזים
עמוס | 24.06.15
14.
אין דבר ראשת העיר בפועל
כל כלב בג'י יומו ויום הבחירות עוד יגיע. היום אי אפשר היה לצאת בדרך דודו דותן גם אחה"צ. הדרך היתה חסומה וכמובן שלא היה שום שלט על כך. כולם נסעו עד כ 100 מ' לפני הכניסה לכביש 4 וכולם הסתובבו כדי לחזור כי הדרך היתה סגורה ונוסף לפקק הרגיל - כולנו היינו תקועים גם בראשונים וגם בצומת הכפר הירוק וכמובן גם בצומת מורשה. אבל כמו שאמרתי - כל כלב יומו מגיע
תושב מעוצבן | 25.06.15
12.
תרגיל מוכר של מנהל רמ"י וחבריו
אותו דבר בדיוק הם עשו בגבעת שמואל כאשר נחום לנגלטל היה מנכ"ל משרד התחבורה. למרות שמהנדס תנועה התנגד לתוספת הבניה המאסיבית ללא פתרונות תחבורה, לנגלטל דאג לאישור כדי שהוא וחבריו (לדוגמה בנצי ליברמן שמנהל היום את רמ"י) יוכלו להפשיר את הקרקעות החקלאיות שלהם לבניה
מפד"לניק | 24.06.15
10.
ערבוב שני עניינים לא קשורים ומסריחים כל אחד בנפרד
היתרי בנייה לא חוקיים שניתנו ברמת השרון על סמך מסמכים כוזבים הם עניין פלילי. עד שלא יכניסו לכלא כמה אנשים הנושא לא ייפתר בשום מקום בארץ. אבל זה לא קשור בהכרח לצומת מורשה אשר נמצא לחלוטין מחוץ לרמת השרון ולמעשה מנותק לחלוטין מהעיר מאחר שהמחלף היחיד שמחבר את רמת השרון הוא הכפר הירוק. מחלף מורשה עמוס ומפוצץ בגלל התנועה על כביש 5 לכוון השטחים, פתח תקוה, הוד השרון וכו׳ - בכל המקומות האלה נבנו בשנים האחרונות פרוייקטים ענקיים של דיור מבלי שאף אחד במנהל התכנון מבצע תכנון תעבורה ארצי הגיוני.
מקומי | 24.06.15
5.
חברים, קצת סבלנות והבנה, העומס הזה נוצר גם מתנועה לתוך הרצליה ורעננה
העומסים שנוצרים כיום בכניסה לרמת השרון הם גם בגלל תנועה לתוך הרצליה דרך רחוב סוקולוב לתוך רחוב בן גוריון, והמשך של התנועה לתוך הכניסה המערבית של רעננה, העומסים האלו יפחתו ברגע שיסתיימו העבודות על פרויקט כביש 531 והמשך כביש 20 (נתיבי איילון) לכיוון צפון, וגם תשתית לנתיב חדש של רכבת שיקשר את כפר סבא - רעננה- הרצליה כולל תחנת רכבת חדשה בין רעננה להרצליה.
מהדס תנועה בדימוס | 24.06.15
4.
יש לצאת בתביעה ייצוגית מול כל הגורמים !! ניצחון בתביעה לתושבים מובטח !!
התוכנית היא חוק. היא לא נושא לשיקול דעת. זה תנאי מאוד משמעותי, והוועדה המקומית הייתה צריכה לפני שהוציאה את היתר הבנייה לפנות לוועדה המחוזית ולבקש את אותה שלביות בנוסף לזה שאת היתר הבנייה נתנה רק רשות הרישוי של רמת השרון, גוף שבו חברים מהנדס העיר ויו"ר הוועדה המקומית ויכול לאשר היתר בנייה רק אם תוכנית מבוצעת כלשונה וללא שינויים. !! אם יש הקלה או שיקול דעת כמו בתוכנית הזאת, צריך היה להגיע לוועדת המשנה לתכנון ולבנייה, גוף רחב יותר שבו חברים כל חברי המועצה. ההיתר יצא שלא כדין, ולכן הוא בטל מעיקרו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה לא הליך תקין, לרוץ לוועדה המחוזית ולבקש ממנה לאשרר את השינוי. בשביל מה קובעים תנאים אם הרשות ממילא לא מקיימת אותם? יש לצאת בתביעה ייצוגית מול כל הגורמים !! ניצחון התושבים מובטח !!
משפטן  | 24.06.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת