17. באירופה רוב המכוניות בגודל הזה עם הילוכים ידניים מה בדיוק חבל? תיבה אוטומטית זו אחת ההמצאות המטופשות שיש וההוכחה היא התיבה הרובוטית שהיא תיבה ידנית רק שמחשב מעביר את ההילוכים. באירופה רוב המכוניות הקטנות והבינוניות מצוידות בתיבות ידניות. אבל האירופאים הרי מטומטמים גמורים, לעומת זאת ישראל היא מעצמת רכב עולמית. ייצרו במיוחד עבור השוק הישראלי רכב אוטומטי. כדי לסבר את העיין, צריכת כלי הרכב השנתית של כל יצרני הרכב שמוכרים בישראל היא שוות ערך לכשני ימי עבודה של חברות כמו טויוטה או פולקסווגן כלומר עבור כל יצרן זה משהו כמו שעה - שעתיים עבודה. ישראל היא לא שוק ליצרני רכב ולכן לא ייצרו שום דבר עבור השוק הישראלי. אגו לחוד ופרקטיקה לחוד. אביב | 29.07.15 (ל"ת)
16. לכול אלה שאומרים... שהיא לא דומה לדה שבו +דיאן6+עמי..אין לכם חזון...הם עשו את המשחק בסימולציה :"מה היה קורה אם היינו בונים את אחת מהמכוניות הנ"ל??"..וזה מה שקרה בקשר לגיר יחצי סמטיק הם התחילו איתו בדה שבו..עברו לדיאן...ואחר שמו אותו בGSA פאלאס...ויש להשיג במוסך ביפו..גירם כאלה..עוד יש בצרפת..מישהו שמייצר אותם.... ערן | 25.07.15 (ל"ת)
15. הייתי שמח גם לכריות כאלה על הדלתות.... במקום לחטוף שריטות של בהמות וערסים שלא מסוגלים לצאת ולהיכנס מהאוטו בלי לדפוק מישהו אחר. בוב ספוג | 23.07.15 (ל"ת)
14. אנ י מתרחק מסיטרואן כמו מאש הייתה לי סיטרואן בעבר ומחיר התיקונים בנוסף לתדירותם הייתה אינסופית האחיין שלי לא שמע בקולי ובכל זאת קנה סיטרואן וההפסד הכספי שלו בנוסף לאכזבה בשל התיקונים הרבים לא אחרו לבוא עכשיו הוא מבין את אשר הזהרתי מפניו. אבדן הערך גם הוא עצום כך שאני חוזר וממליץ לאדם פרטי להתרחק מסיטרואן לעומת זה מי שמקבל ליסינג מעבודה יכול ליהנות מנוחיות מדהימה האופיינית לחברה ולהשאיר את ההפסדים לחברת הליסינג בתקוה שלא יתקע בדרך. יס מיניסטר | 18.07.15 (ל"ת)
13. למר תומר בהתחלה אתה כותב שהקקטוס מתכתב עם הדה שבו המיותלגית...ואחר כך כותב זה רק עם הילוכים ידני..אז דע לך ינוקא..שלא היו דה שבו אוטומטים..היה רק דיאן 6 עם גיר חצי סמטיק שזה גיר שצריך להחליף הילוכים אבל לא צריך קלאץ' דאז..יש עוד כמה בארץ שנוסעות עם הגיר הזה.... חובב דיאן 6 | 10.07.15 (ל"ת)
11. החלק הכי מעניין וחיובי הוא הגיר הידני בשביל גיר ידני הייתי משלם יותר מגיר אוטומטי. צבי | 06.07.15 (ל"ת)
10. כריות הגומי מחוץ לרכב ממש מגניבות כריות הגומי האלה מחוץ לרכב ממש מגניבות. ראיתי את זה במציאות. זה כמובן גימיק, אבל זה פרקטי ועובד מצוין. דניאל | 05.07.15 (ל"ת)
9. נהגתי על הקקטוס בחול נהגתי על קקטוס שכור בחו"ל וממש נהניתי. וגם המנוע מאוד חסכוני. נאור | 05.07.15 (ל"ת)
8. די כבר, לכנות את הרכבים האלו ג'יפ או ג'יפון זה כמו לכתוב שדובי גל מתאגרף במשקל כבד. אריה | 05.07.15 (ל"ת)
6. לא רואה מה הקשר לדה שבו. הייתי בעליו של דה שבו במשך מספר שנים בצעירותי, ואח"כ של דיאן עוד כמה שנים. אני לא רואה שום קשר, שום דבר שמזכיר, שום מחווה. מאיפה לקחתם את זה? bOrderline | 03.07.15 (ל"ת)
3. החלונות מאחור החיסכון בחלון שנפתח הוא על מנת לחסוך משקל סיטרואן טוענים שזה חסך לפחות 11 ק"ג , ובתכלס כמה כבר פותחים חלונות מאחור? זיו | 29.06.15 (ל"ת)
1. לא חבל ולא נעליים ידני זה הכי כיף. מאות מיליוני אירופאים לא טועים (בזה לפחות). מישו | 29.06.15 (ל"ת)
ג'יפון הרטרו של סיטרואן: עמוק בבועה הצרפתית
18 תגובות לכתיבת תגובה