אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ג'יפון הרטרו של סיטרואן: עמוק בבועה הצרפתית

18 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
באירופה רוב המכוניות בגודל הזה עם הילוכים ידניים
מה בדיוק חבל? תיבה אוטומטית זו אחת ההמצאות המטופשות שיש וההוכחה היא התיבה הרובוטית שהיא תיבה ידנית רק שמחשב מעביר את ההילוכים. באירופה רוב המכוניות הקטנות והבינוניות מצוידות בתיבות ידניות. אבל האירופאים הרי מטומטמים גמורים, לעומת זאת ישראל היא מעצמת רכב עולמית. ייצרו במיוחד עבור השוק הישראלי רכב אוטומטי. כדי לסבר את העיין, צריכת כלי הרכב השנתית של כל יצרני הרכב שמוכרים בישראל היא שוות ערך לכשני ימי עבודה של חברות כמו טויוטה או פולקסווגן כלומר עבור כל יצרן זה משהו כמו שעה - שעתיים עבודה. ישראל היא לא שוק ליצרני רכב ולכן לא ייצרו שום דבר עבור השוק הישראלי. אגו לחוד ופרקטיקה לחוד.
אביב | 29.07.15
16.
לכול אלה שאומרים...
שהיא לא דומה לדה שבו +דיאן6+עמי..אין לכם חזון...הם עשו את המשחק בסימולציה :"מה היה קורה אם היינו בונים את אחת מהמכוניות הנ"ל??"..וזה מה שקרה בקשר לגיר יחצי סמטיק הם התחילו איתו בדה שבו..עברו לדיאן...ואחר שמו אותו בGSA פאלאס...ויש להשיג במוסך ביפו..גירם כאלה..עוד יש בצרפת..מישהו שמייצר אותם....
ערן | 25.07.15
14.
אנ י מתרחק מסיטרואן כמו מאש
הייתה לי סיטרואן בעבר ומחיר התיקונים בנוסף לתדירותם הייתה אינסופית האחיין שלי לא שמע בקולי ובכל זאת קנה סיטרואן וההפסד הכספי שלו בנוסף לאכזבה בשל התיקונים הרבים לא אחרו לבוא עכשיו הוא מבין את אשר הזהרתי מפניו. אבדן הערך גם הוא עצום כך שאני חוזר וממליץ לאדם פרטי להתרחק מסיטרואן לעומת זה מי שמקבל ליסינג מעבודה יכול ליהנות מנוחיות מדהימה האופיינית לחברה ולהשאיר את ההפסדים לחברת הליסינג בתקוה שלא יתקע בדרך.
יס מיניסטר | 18.07.15
13.
למר תומר
בהתחלה אתה כותב שהקקטוס מתכתב עם הדה שבו המיותלגית...ואחר כך כותב זה רק עם הילוכים ידני..אז דע לך ינוקא..שלא היו דה שבו אוטומטים..היה רק דיאן 6 עם גיר חצי סמטיק שזה גיר שצריך להחליף הילוכים אבל לא צריך קלאץ' דאז..יש עוד כמה בארץ שנוסעות עם הגיר הזה....
חובב דיאן 6 | 10.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת