אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

סוף תקופה: סיטרואן לא תייצר מכוניות עם המערכת המאפשרת הנמכת הרכב

14 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

14.
המלצה למי שכן רוצה לקנות מכונית צרפתית
לא לקנות חדש, אלא לנצל את ירידת הערך הדרמטית אשר במקרים רבים אינה מוצדקת (או לפחות לא פרופורציונאלית) גשו למגרשי הליסינג, חפשו רכב צרפתי בן שלוש, אם אפשר אז גם אם קילומטר גבוה יחסית (הכוונה 100-120 אלף שזה כלום מבחינת חיי מנוע), ועשהו בדיקה כמו בכל רכב משומש. סיכוי טוב שתקבלו מכונית במצב כמעט חדש במחיר הנמוך בשליש, כלומר עשרות אלפי שקלים, מהשטאנץ טויוטה 1600, מאזדה 5 וכיוב. תהנו מרכב מפנק, ועוד 4-5 שנים שתמכרו זה יהיה במחיר חרא לעומת הטויוטה, אבל מעט בשקלים
 | 21.07.15
13.
נוחה מאוד, אך חלק גדול מהקילומטראז' היה בנסיעות למוסך
היתה לי סיטרואן BX-GTI מודל 1989. קניתי אותה חדשה במבצע בהנחה גדולה. שילמתי בבזבוז כסף רב וזמן יקר במוסכים לתיקון תקלות שונות כולל במערכת ההידראולית אך גם במערכות ההילוכים והחשמל. לאחר שנפטרתי ממנה בקושי במחיר הפסד, קניתי רק מכוניות יפניות ומאז אני רואה מוסך אחת לשנה לטיפול תקופתי.
אבי ג. | 06.07.15
11.
מכונית אמינה, נוחה אך גם יקרה, בלי מתלים פנאומטיים יש אופציות אחרות
אני מסיים 14 שנה ב c5 הרביעית במספר ובסהכ כחצי מיליון ק"מ. הרכב אמין ביותר, כול כניסה למוסך הייתה לטיפול תקופתי. הוא נוח מאוד, ממש חללית מגהצת כביש, אבל יקר מאוד לרכישה וסובל מהפסד ערך אדיר במכירה. יש לו מגרעות: רעש מנוע, רעש רוח, צבע זול, ריפוד זול, חלפים יקרים ועוד אלא שנוחות "אורטופדית" גרמה לי להעדיפו על פני מתחרות זולות הרבה יותר. בלי מתלי פנאומטיקה אחזור למכוניות היפניות שעולות 30 אלף פחות
אברום | 05.07.15
10.
מספר הערות לכתב
שיכוך המהמורות הוא לא מהשמן או ממשאבת השמן. השיכוך הוא מהחנקן שנמצא בתוך "בלוני השמן" השמן בסה"כ קובע את קושיות הנסיעה. רכב רייק = מעט שמן "בבלון" , רכב מלא = כמות שמן גבוהה יותר בבלון כך בעצם נוחיות הנסיעה וגובה הנסיעה נשארים זהים לרכב רייק ועמוס. ודרך אגב המערכת לא מסובכת מה שגורם למערכת להיות מורכבת זאת האלקטרוניקה והחישנים שלה שהוכנסו לשמוש בשנים האחרונות כדי לשפר את התנהגות הכביש (הידרו אקטיב). אגב גם הבלמים של הרכב מופעלים ע"י אותה משאבת שמן
מהנדס רכב | 05.07.15
8.
לידיעת הקוראים והכתב, מכוניות סיטרואן עם מתלים הידרו פניאומטיים
הגיעו לישראל בשנות ה 60 עם מכונית ה DS (לדגמיה השונים), אחר כך בתחילת שנות השבעים נמכרו כאן הרבה GS ו GSA עד בואה של ה BX. ה BX נמכר במחיר נמוך יחסית לתקופתו בשנת 1988 ואז לראשונה סיטרואן הייתה בין הנמכרות ביותר בגלל המחיר. אבל מהר מאד באה הנפילה בגלל אמינות מאד נמוכה. לי אישית הייתה GS Special 1979 שבנוסף למנוע מקורר האוויר שלה (כך היה בכל דגמי ה GS , GSA) הניע אותה מנוע 1079 סמ"ק ולא מנוע 1220 או 1300 שהיה ב GSA. יחוד נוסף שלה היה מדי מנוע וקמ"ש רגילים ולא דיגיטלים כמו שהי בתחילה או הוחזר אח"כ ב GSA. הבעיות העיקריות בה היו דווקא במערכת החשמל (בגלל קופסת נתיכים מזכוכית) ובעיה במוט ההגה (כנראה נשחק מהר בגלל פעילות המתלים שגרמה לנהג לא להאט על שיבושים). ככל עד היום בעיות החשמל ברכבים אלה לא נפתרו למרות "מערכות מתקדמות" ובנוסף שירות דב של היבואן ומחירי טיפול הזויים (גם של החלפים). כנראה שצריך משהו שיקח החלטות כמו ממציא הסיטרואן דה שבו שיבין שאמינות לא פחות חשוב מאשר המראה, החדשנות, השירות והרווח הכספי. ללא האמינות והשירות במיוחד אנשים לא יקנו.
ליאור | 05.07.15
4.
אין שוק יש שניה, כי אין אמינות! - ב 3 שנים ויום אתה תבקר במוסך
אין שוק יש שניה, כי אין אמינות! - ב 3 שנים ויום אתה תבקר במוסך אחת לחודש בגלל איזה סנסור סורר או איזה צופציק או פלסטיק , שום דבר לא רציני פרט למחיר (זמן וכסף) שאתה משלם על כל תיקונציק כזה, חוץ מזה הכל סבבה!
האיש שבקיר | 04.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת