אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

כך הפכו החניות במגדלי המשרדים למצרך הכי מבוקש בתל אביב

9 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
בתל אביב בכוונה מתכננים מספר מקומות חניה נמוך ב כ 50 אחוז מהנדרש
בבניין של 20 קומות, של כמה עשרות אלפי מ""ר, שמאכלס אלפי עובדים, יש בקושי כמה מאות מקומות חניה. מתוכננים בערך 2 מקומות חניה לכל עשרה עובדים בבניין. וכל זה - בכוונה, ועל פי תכנון של הרשות המקומית. כך הרשות יכולה במקרה הרע (עבורה), לגבות דמי חניה בחניונים העירוניים, ובמקרה הטוב (עבורה), לתת דו"ח חניה של מאה שקלים ויותר.
 | 08.07.15
5.
חניונים הם כורח המציאות, טפשי להילחם בהם. מנהלים ועובדים שחלק מתנאי העסקתם הוא רכב צמוד
לא ישאירו את הרכב בבית ויבואו באופניים. נשים וגברים בתפקידים ניהוליים בכירים ומעלה מתלבשים בהתאם לתפקיד. נשים לא יסעו באופניים ואז יתקלחו בעבודה + איפור + פן לייבוש ועיצוב השיער. זה לא מעשי, ולא הגיוני. כמה שיותר מקומות חניה מסודרים - יותר טוב, זה ימנע חניות כפולות, חניות באדום לבן, וחניות על מדרכות. חניות עודפות במגדל משרדים אחד - ייחטפו בשכירות על ידי עובדי המגדל הסמוך.
ליאור | 08.07.15
4.
בתל אביב בכוונה מתכננים מספר מקומות חניה נמוך ב כ 50 אחוז מהנדרש
בבניין של 20 קומות, של כמה עשרות אלפי מ""ר, שמאכלס אלפי עובדים, יש בקושי כמה מאות מקומות חניה. מתוכננים בערך 2 מקומות חניה לכל עשרה עובדים בבניין. וכל זה - בכוונה, ועל פי תכנון של הרשות המקומית. כך הרשות יכולה במקרה הרע (עבורה), לגבות דמי חניה בחניונים העירוניים, ובמקרה הטוב (עבורה), לתת דו"ח חניה של מאה שקלים ויותר.
 | 08.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת