אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מורידים את האופניים החשמליים מהמדרכה: רשת "אוטוסטרדות לאופניים" תוקם בגוש דן

17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
הבעיה שאין תרבות של אופניים בעיר בישראל
צריך לחנך מגיל צעיר איך להתנהג בכביש על אופניים - כמו עם אוטו... אי אפשר שיהיה כמו שזה היום בתל אביב למשל, שהולכי רגל הולכים בנתיבי אופניים, שנוסעים באופניים בכיוון ההפוך בנתיב, שרוכבים בכביש ולא מסמנים פניות וחוצים ברמזורים... אופניים זה כלי תחבורה מדהים לערים שטוחות, אבל צריך תשתיות ותרבות רכיבה. לכו לקופנהאגן, אמסטרדם והמבורג ותבינו על מה אני מדבר...
אילן | 13.07.15
9.
בת"א שבילי הולכי הרגל מסתיימים בתוך "דוכנים" או ללא מעבר חציה, ואנשים הולכים על שביל האופניים:
לדוגמא שדרות בן גוריון מהים לכיוון העירייה. הולכים קצת, נתקעים בדוכן קפה. חייבים לעבור לשביל אופניים הולכים עוד- מגיעים לכביש. אין מעבר חציה בהמשך השביל, המעבר מצוייר כהמשך של שביל האופניים בלבד. ממשיכים עוד 50 מטר, השביל נתקע בתוך דוכן מיץ. בקיצור - אי אפשר ככה
תל אביבי | 12.07.15
8.
בשורה טובה, מקווה שהתכנון יהיה טוב
ויאפשר גם רכיבת ספורט בשעות הבוקר המוקדמות ובסופי שבוע כשהתנועה דלילה. קרי: מסלול סלול מאספלט ולא ריצוף, מופרד היטב ממסלול הכביש (ע"י מעקה בטיחות לדוגמה) ומופרד היטב ממדרכות לאורחי רגל שלא יקפצו לנתיב. כמו כן חשוב שהנתיב לא ייחצה ע"י עצים, ספסלים, עדניות ושאר גורמי סיכון לרוכבים.
ד | 12.07.15
5.
חלם בחלם.
חדשות מעולות. באמת חסרים עוד כמה כלי רכב ממונעים על מדרכות תל אביב כדי לדרוס להרוג ולפצוע עוד קשישים. כנראה של הלוביסטים של של האופניים החשמליים מתחילים להרגיש את טבעת החנק על העסקים שלהם שטסים על המדרכות, אז הם יוזמים בניית אוטוסטרדות. ואם פלוני לא מעוניין להגיע בול לאיפה שמגיע האוטוסטרדה - בכמה קשישים ותינוקות הוא יפגע בדרך מהאוטוסטרדה ליעד שלו? כל עוד התשתית התוך עירונית לא מותאמת לחשמליים, אסור לעודד אותם.
ארז | 12.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת