4. מספר 2 - אתה טועה ומטעה אם כיום ישנן 3000 משרות בשנה וההתמחות נמשכת שנה, אזי ברגע שההתמחות תמשך שנתיים ידרשו 6,000 משרות בכל שנה, בוודאי שלא רק בשנה הראשונה ליוזמה. הרי בכל שנה נתונה יהיה צורך ב3000 מקומות התמחות לשנת ההתמחות הראשונה ו3000 מקומות למתמחים שנמצאים בשנת ההתמחות השנייה שלהם. עו"ד | 14.07.15 (ל"ת)
3. מי שירוויח זה הציבור, שיקבל עו"ד ברמה גבוהה, בוגרי מוסדות איכותיים, ולא עו"ד של שוק התקווה דניאלה | 14.07.15 (ל"ת)
2. ניתוח שגוי, ומסקנה שגויה עוד יותר - החלת התמחות של שנתיים, לא תדרוש 6000 משרות כל שנה, אלא רק בשנה הראשונה. כלומר - מתקבלת דחייה של שנה אחת ב"מחזור החיים" של עורכי הדין. ואסביר - אם יש דרישה של שנתיים התמחות - אזי אלו שסיימו התמחות של שנתיים, מפנים את מקומם לאלו שסיימו התמחות של שנה, ואלו שסיימו התמחות של שנה, מפנים את מקומם לאלו שסיימו את הלימודים. כלומר - בסה"כ אין שינוי משמעותי בהתנהגות השוק, אלא בשנה הראשונה ליישום הכללים החדשים. | 14.07.15 (ל"ת)
1. אי אפשר לאכוף את זה בצורה יעילה למשל, במידה וניתן יהיה לפצל את תקופת ההתמחות בין שני משרדים שונים [כפי שהיה בעבר], לא יהיה כל שינוי מהמצב הקיים כיום. מה הדין אם מתמחה מבקש לעזוב ביוזמתו לאחר שנה למשרד אחר? איך ימנעו זאת? ערן | 14.07.15 (ל"ת)
מי ירוויח מהארכת תקופת ההתמחות?
6 תגובות לכתיבת תגובה