24. המהפכה בשוק הרכב. המהפכה שמוביל משרד התחבורה להוזלת מחירי המכוניות בישראל לא תיפסק. אתם מבינים שהיבואנים מנסים לעשות הכול בכדי שאלבר תפסיק את היבוא מקביל, מאז כניסתה של אלבר ליבוא מקביל מחירי הרכבים שאלבר מביאה ירד בצורה משמעותית וזה מפריע ליבואן אחד שלוקח את זה קשה ועושה הכול בכדי שאלבר תפסיק ליבא רכבים,למה כי זה מפריע לו,אך לא לדאוג אלבר תמשיך במלוא המרץ להביא רכבים. בולי | 20.07.15 (ל"ת)
23. יבואנים נמאסתם. ברור שהיבואניים יעשו הכול שלא יהיה יביא מקביל כי הרי זה פוגע להם ברווחיות, היבוא נועד להפחית מחירים ואם היבואנים יצליחו במזימה שלהם אז הם באמת ישארו מונופול. בולי | 20.07.15 (ל"ת)
22. פתיחת היבוא? הצחקתם... הצחקתם אותי! יבואני הרכב זו קליקה סגורה בעלת כח וקשרים אשר לא תיתן לעולם!! שמישהו חיצוני וחדש ינסה להיכנס ולהפריע ''לחליבה'' של האזרח. וכל זאת בשיתוף הדוק מצד רשות המיסים והפקידות במשרד התחבורה! ישראל כץ יכול לחשוב מה שהוא רוצה הפקידות שלו מבית נגד כל פתיחה של היבוא!! איגוד יבואני הרכב בכל הצעת חוק שנידונה בכנסת דואג להצמיד לוביסט לכל חבר וועדה שצמוד אליו גם לשירותים וכל זאת בלחץ כדי ששום חוק חדש לא ישנה את הסדר הקיים. מתי היתה חקירה של רשות המיסים נגד יבואן שהציג חשבוניות לא מקוריות או ביצע ''העמסה'' של המחיר צול הייצרן בחו''ל?? גם לא תהייה. זה מה שיש תמשיכו לרכוש רכבים חדשים. שלמה | 19.07.15 (ל"ת)
21. זאת הייתה רק שאלה של זמן עד שגורמים משפיעים במשק הישראלי ינסו לפגום בתחרות המבורכת שהביא עמו היבוא המקביל של אלבר. פעם זה אולי יכל לעבוד עלינו, מאז אנחנו לוקחים הכל בערבון מוגבל. כולי תקווה שכל ניסיון לדכא את התחרות החופשית יעלה בתוהו. עמית פוגל | 17.07.15 (ל"ת)
20. ישראל כץ שותף עם אלבר זה ידוע והעלו תמונות שלהם במסעדות יחד , הצהירו על מחירים נמוכים מהמחיר המקורי ושילמו פחות מכס אחד שיודע | 18.07.15 (ל"ת)
19. המדינה סוחטת לאזרחיה את הנשמה - חייבים לפוצץ את הסחיטה בענף הרכב לא יתכן שהמדינה תגזול מאזרח פי שתיים ויותר על רכישה של רכב. מחיר ממוצע של מכונית משפחתית מהיצרן הוא נמוך מ- 10000 דולר, בתוספת הובלה ורווח ליבואן המחיר צריך להיות בסביבות ה- 15000 דולר ..כמה מיסים אפשר להטיל על זה ? המדינה החליטה 120% למה ?! א. צח | 18.07.15 (ל"ת)
18. זהו אנחנו תקועים עם היבואנים לנצח (חסכון של עשרות אלפי שח זה אוניברסיטה לילד) דן | 17.07.15 (ל"ת)
17. תרומתו של היבוא המקביל ברורה ומוחלטת! נכון שההפרש במחירים המוזכר בכתבה לגבי טויוטה פריוס נובע בין השאר מכך שמדובר בדגמים ברמות גימור ואיבזור שונות:- רמת הגימור והאיבזור של הפריוס המיובאת ע"י היבואן הרשמי, גבוהה יותר מזו המוצעת באלבר - והמחיר בהתאם. למרות זאת, תרומתו של היבוא המקביל ברורה ומוחלטת:- עד שלא קם היבוא המקביל, הביאה יוניון מוטורס מכוניות פריוס אך ורק ברמת הגימור הבסיסית, (זו שאלבר מציעה כיום במחיר 145,000 ש"ח) ובמחיר גבוה משמעותית (160,000 ש"ח!) מהמחיר שהיא מבקשת כיום! אשר | 17.07.15 (ל"ת)
16. מסכים איתך 14 מה פתאום הם נזכרו עכשיו? נשמע לי כמו עוד משהו שפתאום יגלו שאין דברים בגו והכל היה רק רעש של מתחרים לחוצים אלון | 16.07.15 (ל"ת)
15. חברת אלבר מובילה שינוי ביוקר המחייה עד לפני היבוא של אלבר לרכוש רכב חדש היה נחשב חלומם הרטוב של 80% מהאוכלוסייה אלבר שינתה את זה ושינתה עוד המון דברים בשוק הרכב בכלל החל מהנחות של 40% ממחיר המחירון של יצחק לוי. החברה מצויינת ומנוהלת מצויין והאנשים שם מדהימים. הם לא מנכסים לעצמם את קופת האוצר כשם שעושים חברות אחרות אז צריך לעודד אותם ולא לפרסם כתבות זדוניות שלהם ולמציאות אין קשר. יוני אשקלון | 15.07.15 (ל"ת)
11. אלבר עושקת אותנו קשות, אני מקוה שזמנם לשם את המחיר הגיע. כמו בן דב ודנקנר, טוב לא יצא לכם מזה שאתם עושקים ללא רחם את לקוחותיכם. לילך | 15.07.15 (ל"ת)
9. היורו ירד בשנה האחרונה ב 25% לעומת השקל אבל היבואנים לא הורידו את המחירים אפילו ב 1% !!! איך יבואן מסתיר את הכסף ? מביא למכס חשבונות מנופחים מהיצרן ואת ההפרש מבקש מהיצרן להשאיר בחו"ל. ירום הודו | 15.07.15 (ל"ת)
4. רשות המיסים הי היד הארוכה של עברינים כל מי שהבי רכב ביבוא אישי נחקר, עכשו יגמרו את היבוא של אלבר וכך יעלו מחירים באופן קטסטרופי. ניר | 15.07.15 (ל"ת)
3. למי יש אינטרס לתקוע את אלבר ואת היבוא המקביל? ליבואנים עצמם, כי איך זה שיוניון מוטורס הורידה את מחיר הקאמרי ב 60 אלף ש"ח ועדיין מרוויחה. להסתדרות כי אלבר לא משתפת פעולה עם ההסתדרות בנושא ועד העובדים. ואז יש פרסומים על אלבר בנושא השכרת אכב לערבים, חקירת רשות המיסים וכו. יש כאן קמפיין מאורגן. אוטומובילה | 15.07.15 (ל"ת)
רשות המסים חוקרת את פעילות היבוא המקביל באלבר
25 תגובות לכתיבת תגובה