אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

"השמועות הרגו אותנו": הסכסוך העסקי שהביא את פוגל אוגילבי לסוף דרכו

29 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

27.
פרסום לא צריך לעלות יקר. תראו כמה שטויות בפרסומות
רוב היום אנו שטופים בפרסומות מעצבנות, מטופשות ברובן, אין אמת בפרסום מוכרים לנו תדמית של משהו, כמו בר רפאלי, שברור שעליה גם שקית ניילון תיראה יפה נמאס מכל הפרסום ושטיפת המוח הזו ומהתעריפים המנופחים שלוקחים פרסומאים שמגולגלים במחיר של המוצר שמשלם הלקוח מוצר טוב עובר מפה לאוזן בלי צורך בפרסום
 | 15.07.15
6.
משרד פרסום שייך לעבר...היום מנהלים קמפיינים באמצעות ספקי שירות אינטרנט
משרדי פרסום = גזלנים,יקרנים, העמלות שלהם הם שוד לאור הבוקר,תוצאות גרועות והסכמים ארוכי טווח ללא נקודות יציאה בכוונה כדי לכבול אותך אליהם לכמה שיותר זמן ואם תצא לפני תום ההסכם תשלם את היתרה ללא קבלת שירות. ביי ביי משרדי פרסום גנבים
ניר | 15.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת