אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

שדה התעופה העתידי: מסלולי מטוסים מעל לכבישי העיר

20 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

20.
איזה אח
הצעה כזו חוטפים ובורחים אף אחד פה לא קלט את הייתכנות שלה לכל המגיבים השנונים- תקראו את ההסבר שלו לפרויקט ותבינו שכל המערכת היא מיסעות שמשנעות את המטוסים ללא מנוע מותנע בטרמינל ובין הבניינים ומשם משונעים למסלול ההמראה שנמצא מרוחק לכן אין רעש ו/או סכנת רעידה ושקיעה בנחיתה. מעבר לזה הפרויקט מוגדר כאוטופיה הבנת הנקרא..
@ | 01.09.15
19.
לפני שכולם קוטלים
הבחור מביא כאן הצעה אף אחד לא בנה או אישר אותה עדיין לא כדאי אפילו לתת קרדיט על רעיון ועל השקעה גראפית וויזואלית? למה תמיד הרוע והאנטי בלי סיבה? הוא השקיע בפרויקט ונכון שיהיו הרבה שינויים ובעיות לפתרון אך זה כוחה של הצעה להביא רעיון לשולחן ומשם לפתח אותו. חבל שאין לכם שום יכולת לסנן את העוקץ מהביקורת.
סטודנט לאדריכלות | 31.08.15
14.
ז"א בלי צל, הרבה רעש, הרבה יותר צפיפות והפרעות הצללה
באמת, הרעיון הגרוע ביותר ששמעתי כבר הרבה זמן. בלי צל-בני האדם יתפקדו או בבניינים או במפלסים התחתונים. הרבה רעש: גם אם המטוסים לא ינחתו ממש בתוך העיר, מן הסתם מסלול הנחיתה יהיה מאוד מאוד קרוב. צפיפות: גם ככה הערים הגדולות סתומות מגודש מכל סוג, עכשיו תוסיפו לזה נמל תעופה של עיר מרכזית עם טיסות בינלאומיות, קונקשנים, מטען וכו'... הפרעות הצללה: בכל מקרה נחיתות והמראות יהיו מאוד קרובות למרכז העיר (אם לא ממש במרכז העיר)תארו לכם כל 10 דקות דינוזאור חולף מול החלון. או השתקפות של מטוס או הצללה שצצה ןנעלמת ... וכל זה, עוד לפני שדיברנו על עלויות הקמת מסלולים במפלס עליון, דרכי גישה ןכו...
 | 17.07.15
11.
ולאן בדיוק יגלשו הנוסעים במגלשות אם יש צורך לנטוש ?
אם יש שרפה או תאונה אז לאן בדיוק יגלשו הנוסעים במגלשה ? לרחוב ? וגם המסלול מעל בניינים ואם מטוס סוטה מהמסלול אז הכל אבוד וגם בהמראה ובנחיתה אין מספיק מקום אם המטוס מחליק על המסלול בסיכום הרעיון אז המימוש לא רלוונטי ולא בטיחותי !
שוקו | 17.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת