אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

ארומה תל אביב מתרחבת, והיא משלמת על זה

40 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

33.
סגנון השתלטות נוסח סטארבק?
ככה סטארבק התחילו. סניף אחרי סניף בתנופה מטורפת. הם אפילו לא השקיעו במוצר, הקפה שלהם עד היום דוחה ויקר. אבל הם נמצאים בכל חור, אז מתפשרים ובסוף אולי גם מתרגלים לטעם. אבל יש הבדל עצום בין סטארבקס לארומה. למרות שהמוצרים של שניהם נחותים ויקרים. סטארבק התחילו כשלא הייתה אלטרנטיבה זמינה לקפה איכות. המצב של ארומה רחוק מאוד מהעדר תחרות בין בתי קפה. השוק הישראלי מוצף מעל הראש בקפה איכותי וטוב גם מרשתות וגם בקפה בוטיק או קטנים. בכול העולם לא ראיתי רמה כזו של התמחות בתחום, אנחנו מעצמת קפה. גם אם ארומה יהיו בכול פינה עדין אני לפחות לא דורך שם. אוכל מזוויע, שירות של פס ייצור, וקפה שעדיף לוותר. וכן, קשה לי לפרגן לחברות כאלה, עד היום אני טוען שזאת רמאות לקרוא להם בית קפה בכלל.
לירן | 19.07.15
28.
ארומה תל אביב צריכה לצמצם סניפים ולהיערך אחרת ואח"כ לדבר על מיתוג
הבעיה של ארומה שהיא ותיקה בעיר. ההתפשטות שלה הייתה מהירה ואח"כ כל שאר בעלי הרשתות בנו פירמדות של זכיינים. היא חלק מהנוף של פעם ולא מביאה בשורה חדשה או חלק מהסצינה. תל אביבים כמעט ולא קונים ורוכשים ברשתות קפה שהפכו למסעדות עם תפריט יחסית לא יקר. רוב יושבי בתי הקפה כמו גרג וקפה קפה, לחם ארז אלו תושבי חוץ וכל מיני מחזיקי קופונים וכרטיסי יומלדת שבאים ל-1+1 וכל מיני מבצעי פסטה. ארומה תל אביב אחרי קופיקס הפכה לבית קפה של חבורות זקנים שמרעישים וקוראים עיתונים במשך שעות. ארומה שהייתה בנויה המון על קפה לקחת נפגעה מהחדירה של קופיקס במיקומים קרובים אליה. במקום להתעשת ולבנות תפריט נכון ומדוייק של מוצרים לקחת ותחרותי. הם התחפרו והורידו את מחיר כוס הקפה ל-8 שקלים. כאילו קופיקס זה רק קפה הפוך ולא קונספט. אם בקופיקס יש תור של 15 אנשים ובסניף קרוב של ארומה אין אנשים זה אומר שהרשת נכשלה בלהתאים עצמה למציאות. אנשים מוכנים לא לעמוד בתור בשביל עוד כמה שקלים מוצרים לקחת ולא רק על קפה הפוך אלא קפה קר, קפה ברד, כריך קטן, סלט קטן, מאפה, הצעד הנכון הוא באמת לחפש קניונים ומרכזים מסחריים כי שם רשתות חיות בדיוק כמו מותגי אופנה. ברחובות העיר יש מספיק בתי קפה ועוד עשרות סניפי קופיקס. הרשת צריכה למצב את עצמה נכון ולבחון באמת מי קהל היעד שלה בסניפים ברחובות הראשיים לעומת קניונים. כי אלו שתי חויות קניה שונות. כל הדיבור על מיתוג מחדש לא יעזור אם הוא יהיה קוסמטי. הרשת היחידה שלא נכנעה לטרנד של סניפי בזק בזכיינות עם תפריט שפונה לפרחות וסבתות היא artcafe.
מסעדן | 19.07.15
24.
המהלך שהוא עושה הוא מהלך מתוחכם
הוא מוסיף עוד לוקיישנים , כלומר עוד זכינויות, ועוד כסף לקופה שלו, הוא יעשה מצג שווא של ארומה תל אביב בשיגשוג ימכור את העסק ברווח עצום, הקונה יתקע עם הרבה סניפים שלא שווים הרבה, והעסק יתמוטט כמו מגדל קלפים, יש גבול ליכולת השוק לקלוט כל הרבה סניפים ויש תחרות זולה ואיכותית וכבר עכשיו יש סניפים שנחלשו משמעותית , כמו ארומה אבן גבירול פנקס , אבל לו זה לא יפריע כי הוא את רווחיו יעשה וימשיך הלאה, לפרויקט ה"שאפתני" הבא
איש עסקים עם ניסיון | 19.07.15
1.
על קופיקס ועל חובות מישקי הבית הוא עוד לא שמע !!!
היזם הזריז טרם שמע על מהפיכת קופיקס ועוד יותר לא שמע על היקף חובות מישקי הבית אשר יעיקו על כוח הקניה של הישראלי. מי שמשלם דמי פינוי ומקפיץ את שכר הדירה עתיד להכריז על פשיטת רגל או על הסדרי חובות לבנקים ולספקים.
לא מביא כסף שלו מהבית | 19.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת