אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

חקירת אלבר: מכה קשה לתחרות בשוק הרכב

7 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

6.
הנה כך
הנה כך עולים טוקבקים של טפשים שחושבים שמהלשנה צומחת חקירה.. במדינה ההזויה שלנו אין עשן בלי אש.. על תכמוני מס שמעתם? .. על קשרים ותככים קומבינות שמעתם? בקיצור רק תלונות לכולם על כולם. אבל בסופו של דבר הזמן יעשה את שלו . בואו נמתין ונראה מה יעלה עם היבואנים המקבילים ? ימשיכו טוב . לא ימשיכו סימן שהיתה קומבינה ועלו עליהם.
סמי הכבאי | 21.07.15
2.
הלשנה של יוניון מוטורס
כולנו מכירים את הטיקונים השולטים ביבוא הרכב, כיצד הם עושקים את הציבור. יוניון מוטורס הלשינה לרשות המסים על אלבר בתואנה שיש ביבוא מקביל הפסד מיסים. התוצאה היא שרשות המסים הינה שליחה של יוניון נגד אלבר. שר האוצר כחלון שרוצה להטיב עם הציבור חייב להתערב
אחד שיודע | 21.07.15
1.
הנה איך קשרי הון שלטון והשחיתות עולים לאזרח הישראלי ביוקר
רשות המיסים חייבת לסיים את החקירה בזמן קצר עם מינימום הפרעה לבית העסק. אם יש שכירים או בעלי החברה החשודים בחשדות חמורות - ייעצרו ויעבירו את הניהול לאחרים. דבר נוסף - ההסדרה היחידה שמשרד התחבורה באמת צריך לעשות זה על מחירי המחירון. מדובר בשחיתות וב"שמור לי ואשמור לך" שאותם משלם מעמד הביניים ישירות לכיס של בעלי ההון - ביטוח, יבואני רכב, יבואני חלפים, סוחרים וכו'. במקרה של חדלות פירעון של חברת ליסינג - מאיפה היא תגייס את כל ההון שהיא טוענת שיש לה? הרי כשתבוא למכור את הרכבים יתגלה שמחירן נמוך ב 15-20% מההון הנקוב? האם אין פה עבירת רישום בספרים?? יואיל משרד האוצר ויקבע כי המס שמשולם על רכב חדש הוא תמיד לפי מחיר המחירון. חברת ליסינג שקונה "בהנחה" (כלומר על חשבון שאר הקונים) תשלם מס על מחיר מלא. מכאן שליבואנים ישתלם לנקוב במחיר ריאלי לרכב. באופן דומה עליו לקבוע כי ההון שתוכל לרשום חברת הליסינג יקבע על פי מחירי המכירה שהוכיחה בשנה החולפת. כך, אם נתנה בממוצע 25% הנחה על המחירון בשעת מכירת הרכב - לא תוכל לטעון שברשותה הון עצום, אשר למעשה כל השחקנים בשוק (למעט הבנקים - שוב מטעמי "שמור לי ואשמור לך") יודעים כי אין שום יכולת להוון אותו.
חקירה מוזמנת? | 21.07.15
תודה, קיבלנו את תגובתך ונשתדל לפרסמה, בכפוף לשיקולי המערכת