6. רכבת מרכז עד שדרות יהודית? כמה זה? קילומטר וחצי? אחלה תכנית... אבל לא מהפכנית וגרנדיוזית כמו שניתן לחשוב כשאומרים "קירוי נתיבי איילון". מדובר על קירוי קטע קצרצר מנתיבי איילון. סה"כ מרכבת מרכז עד שדרות יהודית. זה בערך קילומטר וחצי אורך על 30 מטר רוחב.... | 23.07.15 (ל"ת)
5. טעות הרת אסונות קירוי האיילון הוא טעות הרת אסונות! הרבה אסונות!! כדאי שמומחים לעניני תחבורה, איכות הסביבה , מהנדסי בטיחות, מהנדסי איוורור ומיזוג יביעו דעתם בענין ואז יתברר עד כמה הפרויקט הזוי. יש לשמור את האיילון פתוח גם לצרכי תחבורה עתידיים. אולי בעתיד , בשל צרכי תחבורה יהיה צורך להוסיף כבישים עיליים או רכבות עיליות? מי כיום יכול לחזות את העתיד. אסור לקרות את האיילון. יש לשמר אותו כתוואי לרזרבות תחבורתיות. זהו התוואי היחיד לחצייה תנועתית מהירה של תל אביב. מוטב שיקצו את הכספים לפיתוח שטחים ירוקים על פני קרקעות שעדיין לא נתפסו ע"י בניה. מהנדס אזרחי | 23.07.15 (ל"ת)
3. מספר 2 הקשקשן, הפארק לא על חשבון העירייה הוא על חשבון בעלי הקרקעות מסביב. וכל המגדלים שם זה משרדים... רועי | 22.07.15 (ל"ת)
עיריית ת"א מקדמת את הקמת הפארק מעל איילון
6 תגובות לכתיבת תגובה